APRIL-mama's 2010 deel....19!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

You go girl !!

Ik ben zo vergeetachtig joh, ben alles kwijt !! Vind het soms een beetje beangstigend.. Hoop maar dat het door de drukte en spanningen komt..

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hij zal wel balen, want hij ligt al in bed. En hij moest het bed ook nog zelf opmaken, dus hij zal wel moe zijn ;)

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Kan heel goed door de drukte komen hoor!

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Mwuahahaha.....jammer voor hem joh! Hup dr uut en aan het werk jij!:D

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    meiden ik ga alvast naar beneden ;) ben echt moe...slaap lekker voor degene die gaan slapen. ik spiek nog mee ;)

6. mirjam2112

Hahaha geweldig ! Mijn collega, best een strenge tante, heeft een keer alleen maar haar kant van het bed opgemaakt. En toen ze naar bed gingen vroeg ze of hij lekker lag haha

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

LOL :D, strakke actie!

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    mwuahahahah das erg!

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik ga ook zo, wachtte op sms van ingrid en die heb ik gehad dus verdwijn zo naar boven, nagels zijn stootdroog dus moet goed komen ;)

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    slaap lekker chill en nonnie

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Fijn om te lezen dat alles goed gaat bij Ingrid....

12. mirjam2112

Ja die collega stuurt haar man op de fiets naar de stad om een uitverkoophe te scoren, en als hij met het verkeerde thuiskomt stuurt ze hem gewoon weer terug! :$ nou dat hoef ik niet te doen hier ;)

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nou zeg....das dan wel een zachtgekookt ei...en ik vind haar ook wel redelijk misbruik maken van het feit dat het een ei is. Nee das geen gezonde relatie lijkt mij...

14. MamaX

MamaX Niet meer actief

Hallo! Heb vanaf me tel bijgelezen, dus er is niet veel blijven hangen.

@ smile, zolang het voor noelle is mag je best veel meenemen. Alleen de verpakkingen drinken mogen per stuk niet meer dan 100 ml zijn (al zeiden ze er bij ons niets van dat we pakjes van 150 hadden) en het moet in een hersluitbaar doorzichtig zakje zitten. Max. 1 liter per zakje (kun je trouwens ook op schiphol krijgen bij de info-bali)
    Verder in het vliegtuig, wij hadden een minirugzakje voor xayla met wat 'nieuw' speelgoed. Dat is wat langer interessant! En luiers, billendoekjes, koekje, voeding, reservekleding 2 setjes (mocht je koffer kwijt raken) 4 rompers, zwitsal washandjes (altijd handig om een beetje op te frissen) dettol doekjes en klein flesje dettol, slabbers en wegwerp verschoningsmatjes. Verder hadden we nog wat hydrofielluiers, maar niet gebruikt. De rest allemaal wel.

Wat een hoop verjaardagen binnenkort! Ik weet nog steeds niet wat ik moet vragen. Krijg een nieuwe tas van mijn oma, airbrush en jas voor xayla van mijn ouders, eetbare verf van vrienden. En verder weet ik het niet!
    Heb inmiddels wel de ijsportioneerlepels (jaja, zo heten ze dus!) gevonden en besteld.

Zag dat alys, elin en gijs hebben liggen kletsen. Wel toevallig dat xayla dus ook niet wilde slapen en hele verhalen had in bed!

Verder hier een drukke dag gehad. We hebben onze matrassen laten reinigen. Echt eng als je ziet wat daaruit komt. Schijnt dus bij elke matras zowat te zijn.
    Is nu echt mijn laatste hoop. Manlief is altijd verkouden en snurkt echt verschrikkelijk! En 's morgens als hij wakker word haalt hij zijn neus altijd heel hard op. Echt super irritant en smerig! Maar goed, hoop dus dat dit geholpen heeft!
    Ga nu lekker slapen, morgen weer werken en bij mijn oma eten! Dus waarschijnlijk tot morgenavond!

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oei! Die kerel zit flink onder de plak dus. Nou, dat doet Arco ook echt niet hoor.

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, mijn nagels zijn ook zo goed als droog (altijd handig die sneldrogende lak), dus ik ga afsluiten en naar bed. Slaap lekker en tot morgen.

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    slaap lekker!

18. MamaX

MamaX Niet meer actief

Grr... Wil ik gaan slapen hebben de buren weer een heel gesprek in bed. En volgens mij hebben ze allebei hun hoorapparaat uitgezet aan het volume te horen!!!

Slaap lekker allemaal!

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    hahahahahaha.....das dan ook fijn zeg!:cool:

20. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

mermaid, doe mij die lak :$:D

mamax, ahhaha xayla ook aan het kletsen!

truste voor iedereen die gaat slapen! ik ga nog een sigaretje doen en dan ook maar eens richting bedje ;)

Deel Deze Pagina