LOL , da's dan misschien ook het enige voordeel van je volledige rust. Wel fijn dat hij zo goed bezig is in het huishouden.
Volgens mij hoor ik Ayla, dus die ga ik even uit bed halen, Tobin erin leggen en dan een broodje eten met Ayla. Ik heb trek!
mermaid OMG wat een EIKEL!!! ka, wij gaan naar de ardeche! eylem, nou ja wel fijn dat ze er op gaan prikken!
hoi meiden, druk weekend gehad en gisteren weer een hele dag gewerkt. dus was s'avonds uitgeteld. ben ff bijlezen
@mermaid: balen van je kopje thee, ben nog niet zo ver met bijlezen maar hopelijk heb je er inmiddels wel 1 op @lautjuh: balen dat je meisje uit haar doen is. en balen van de dierentuin maar er komt vast nog wel mooi weer aan. @kris: fijn dat sanne opknapt. @inleiden: geen ervaring mee. al was het geen bevalling van een leien dakje, op zich was het best te doen. ( als ik achteraf kijken dan ) @cm: leuk little people, hier ook een heleboel van in huis. @wonder balen van de kast. @ka: spannend volgende week inleiden. @lz: spannend meid, ik ben nog volop aan het duimen voor je en de kaarsen branden voor je kleintje. @
Kom even snel melden hoe het in het ziekenhuis was. CTG was goed al was de baby het er niet echt mee eens want die zat toch tegen dat ding aan te schoppen, moest het de hele tijd vast houden anders was het niet te meten. Daarna door naar de echo, heb nog meer dan genoeg vruchtwater en de baby schatten ze nu op 7,5 pond. Toen door naar de gyn, die dacht dus dat het een groot kind was aan mijn buik te zien maar met de meting van de echo en wat ze zelf voelde bleek het mee te vallen en kwam ze ook op 7,5 pond uit dus mag gewoon blijven doorlopen. Nu zo de vk bellen om een afspraak voor het strippen te maken.
Nu ga ik even niks doen want heb me toch een kiespijn de hele ochtend al, niet normaal. Dus ook maar een afspraak maken bij de tandarts.
@lautjuh: ik gooi Lotte dr schoenen ( ook nike) altijd op 40 graden in de was. geen probleem. @nonnie: veel plezier bij je moeder. @mermaid: pfff wat een freak zeg!! met olifantengeheugen @ka: veel plezier vandaag
fijn dat het in elk geval goed was. en dat de kleine man niet zo groot bleek te zijn als ze eerst dachten. maar toch hoop ik echt nog steeds dat de kleine man zich nu snel meld. zal nog even me weeendansje doen ai kiespijn balen
pff een praktische vraag van hele andere orde, die vent van mij klust terwijl hij twee linkerhanden heeft. en heeft dus het volgende voor elkaar gekregen. hij heeft de babykamer van laminaat voorzien. maar daarbij moet je dan langs de randen sprietjes neerzetten. ( van die plastic plaatjes) zodat als je de planken aan slaat ze niet gaan schuiven. "een normale klussen" zou dit dan aan de vrije muur doen. maar mijn vent heeft het dus onder de radiator gedaan. en nu zitten ze vrij stevig vast en door de buizen van de radiator kom je er ook niet echt makkelijk tussen met je hand. iemand tips hoe ik het kan verwijderen????
Ingrid: gatsie van je kiespijn... Gelukkig met babybroertje alles goed, wilde zeggen: nog even op je kiezen bijten, maar lijkt me in dit geval niet echt handig......
whuhahaha wat een stunt kom ik bij mijn mama, mama weg!!!! Wtf! Mijn mama is altijd thuis! Na veel telefoontjes van buren en vriendinnen en papa zit ze in utrecht voor der lenzen slimmerik, maar gelukkig was ze al onderweg naar huis hahaha, dus nu zijn we lekker aan het buiten spelen en zo maar eens een broodje smeren voor alyss pams ik zal het even aan ben vragen die heeft eigen bedrijf laminaat leggen gehad dus ik sms je zo wel kusss
@ingrid fijn dat alles goed was! Balen van je kiespijn! @schoentjes die gooi ik zo dan mooi in de wasdan kan ze ze hopeijk morgen weer aan @Nonnie whaahahah wat eenstunt! @hier gestofzuigd en gedweild laetitia eten gegeven die ligt nu op bed.. ik ben kapot.. zo zelf nog ff eten en dan lekker niks meer