Pfff... Wij wonen in een straat met zowat alleen bejaarden... De buurvrouw is ook een wandelende krant. Kan je precies vertellen welke nachten xayla wakker is en hoe laat. Maar dat ze zelf zoveel herrie maken is niet waar zegt ze! En als de kleinkinderen er zijn hoor je ze volgens haar ook niet (die rennen al vanaf 6.15 over de bovenverdiepen te gillen...) ik wil echt verhuizen....
Ik ga ook maar slaoen. Just heeft nachtdienst dus Demi zal wel weer naast me kruipen vannacht. Word ik weer wakker met een voet in m'n wang Slaap lekker allemaal !! Xx
Ja best wel! Als ik uit mijn werk kom staat ze 9 vd 10 keer voor het raam te kijken. Het huis is mooi, maar die buurvrouw niet echt... Alleen jammer dat verhuizen er voorlopig niet in zit...
Zit je dan met je goede gedrag een half uur te laat klaar met een flesje met een verschoond kind in de woonkamer, wat doet je kind??? Idd slapen!! Drinken?? Nee dank je! Uiteindelijk heeft hij het opgedronken maar als je het niet geeft vind hij het ook goed.
ingrid tis dathij nog zo jong is anders zou ik zeggen laten liggen ik weet nog van een kennis die had een kraamverzorgster die zei niet wakker maken snachts ze komen van zelf maar als die dus niet kwam moesten ze hem ook niet wakker maken
Morguh, hier zo laetitia uit dr bed plukken en dan richting ha.. Wat zal laetitia chagerijnig zijn haha
Morning! @ Ingrid: Oh ja, lekker is dat hè. Ben jij er helemaal klaar voor, maar je kind niet . Tobin heeft gewoon 5 uur tussen de voedingen gelaten, hij kwam om 03.00 uur. En toen weer om 06.00 uur. Vandaag Ayla maar weer een dagje naar mijn nicht brengen. Ze heeft gisteren geen koorts gehad en volgens mij is een dagje afleiding wel fijn voor haar met d'r zere mondje.