APRIL-mama's 2010 deel....19!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ingrid hahahaha kzie je al helemaal zitten ;) maar goed, goeie nacht gehad dus?

mermaid...dus puckababy is een succes?

lau succes!

Goeiemorge, hier was het erg vroeg ;) maar goed de poes zat ook te klootviolen.... maar goed zo effe wat puin ruimen.

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@mermaid puckababy werkt wel dus :)

@Chilleke poetze!!

@hier net terug van de ha ik moet ff betadine gebruiken en laetitia moeten we een weekje aankijken.. waarschijnlijk gewoon kiesjes en tandjes..

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen,

Mermaid fijn dat het beter lijkt te gaan met Tobin en het slapen! Wel lekker of niet, Ayla weer een dagje naar de gastouder, voor jou ook wat meer rust!

Lau hopelijk helpt de betadine

Chilleke puin ruimze ;) moet je nog werken vandaag?

Hier gaat het nog niet echt beter....Irem heeft na de pcm vannacht wel goed geslapen, maar had net alweer 37.7 dus dat zal wel weer oplopen en ze eet nu helemaal niet meer...gisteren nog een klein beetje. Maar goed....zo eerst maar eens een vieze luier verschonen.

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ingrid fijn dat alles goed gaat bij jullie! Nu rustig bijkomen meid.

Mannen, hier een man die 2 avonden en de zaterdag van 7.30 tot 13 uur weg is voor sport. En hij werkt onregelmatig in de zorg waardoor hij vaak nog wel 3 avonden moet werken. Daarnaast werkt hij als beveiliger (zzp-er) waardoor hij er 's avonds/'s nachts/overdag ook extra voor op pad is, maar dat plant hij zelf in. Dus ook een man die er nauwelijks is...

TM succes bij babylon!

Mermaid lekker dat Tobin 5 uur tussen de voedingen liet!
    Vandaag een Tobin-dagje dus.

Eylem beterschap met Irem!

Elisa is naar de gastouder vanmorgen, manlief zit nu bij de kapper en gaat daarna weer verder klussen in huis. Ik wacht voor de verandering op de verpleegkundige. Na vandaag nog 1 keer :$

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    balen zeg dat ze niet helemaal beter is nog! :(
    ja moet werken....:( vanmiddag/vanavond nog en dan vrijdag een vroege met vergadering en dat was het :D dus nog 2 dagen :D

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    lijkt me echt een raar idee, dat je over 2 dagen gewoon je meisje in handen hebt (als het mee zit ;))

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    serieus he...gisteren IEDERE luier een poepluier gehad....en wat denk je van vanochtend weer een stront luier....en zie gijs nu al weer poepgeluiden maken :$ waar haalt da manneke dat allemaal vandaan!:( tis wel tandenpoepen...hij heeft ook uitslag :(

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ka: wat een raar idee hè? Spannend! Ben heel benieuwd!
    Uhm..

Mermaid vandaag een Tobindagje.
    Lau: hopelijk helpt de zalf voor je lies en is Laetitia snel de oude!
    Eylem: ach arme Irem! Echt sneu! Was je al met d'r naar de ha geweest? Beterschap!

Hier piept het zonnetje door! Zalig!

Man die veel weg is: die van mij 2 avonden per week,de andere avonden is ie thuis en helpt ie mee. Hij vraagt ook altijd of ie wat kan doen, zoals stofzuigen ofzo, maar dat doe ik dan liever zelf.. Haha!

Vandaag niet echt plannen.

X

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja met tandjes poepen ze heel wat af! En stinken..

10. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

morge!!

hier lekker geslapen alleen was ze weer aan het gillen tussen 5 en kwart over 5 maar viel reuze mee..

chill, schoonmaakse en werkse!

lau, hopelijk helpt het

eylem, hopelijk is ze vandaag iets beter

mermaid, veel plezier met je tobin dag

ka, lijkt me heel raar dat je weet wanneer ze komt!

uhhhhh dat was het wel geloof ik..

hier, rustig aan vandaag, beetje wandelen en als de zon gaat schijnen even een dekbedhoes wassen, maar verder niets lekker rustig voor alyss anders is ze morgen zo moe

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ff energie opsparen voor morgen! Morgen wordt supergoed weer!

12. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Chilleke wat een feest met al die poepluiers hè. Wel zielig dat hij er ook uitslag van krijgt!

Ikheid lekker een dagje rustig aan dus. Hier geen zon, alleen regen helaas. Gister wel de hele dag zon, heerlijk!

Het is echt een raar idee ja. Moet er nog maar niet teveel aan denken want ik word er zenuwachtig van.

13. nonnie26

ja gelukkig word het super weer!!

vandaag nog niet veel van te merken :(

ka, kan me voorstellen dat je er zenuwachtig van word! is ook niet niets natuurlijk!

14. smile17

smile17 Niet meer actief

Morning

@Mermaid nog bedankt voor de link voor de bagage.
    Goed idee om geld voor de tas te vragen want hij is erg leuk!
    Heerlijk een rustig dagje alleen met Tobin. Fijn dat de nachten beter gaan

@Wonder oh wat erg dat hij in je tas gepiest heeft. Wle een goed excuus om een nieuwe te kopen.

@Chilleke oh wat fijn dat Thomas bijna zeker woensdag al thuis is

@Lautjuh yeah geen kittens meer scheelt een hoop werk lijkt me

@Eylem balen dat ze nog steeds verhoging heeft. Hopelijk knapt ze snel op en dan ook weer lekker eten.

@Franka succes met de echo en hopelijk besluit de kleine alsnog goed te gaan liggen

@Mamax dank je wel voor al je tips. Goed dat je zegt dat die doorzichtige zakjes op te vragen zijn bij de infobalie.
    Hopelijk doen ze bij ons ook niet moeilijk over pakjes drinken. Zal inderdaad wat nieuwe kleine speelgoedjes kopen

@Ka spannend hoor het gaat nu echt opschieten. Wel rustig aan blijven doen he deze laatste dagen.

Noëlle werd vannacht gillend wakker om 1.30 dus even bij ons in bed genomen en na half uurtje weer teruggelegd.
    Vandaag en donderdag nog werken en dan vakantie

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hier is het harstikke lekker weer:) eindelijk!

nonnie lekker rustig aan
    smile, oooe vervelend dat ze wakker werd? nachtmerrie? en anders heeft elin tegen noelle aan zitten praten ;):p

ga gijs zo maar weer eens verschonen... wel balen gijs is zijn slaapuurtje aan het verschuiven :( naar later.....op de dag....baal daar wel van omdat het dan zooo klote uit komt met mijn werk...:( maar ja...zal er toch aan toe moeten geven:(

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier dus ook superweer! (aangezien ik in dezelfde plaats woon als Chilleke)

17. lautjuhhh

@ka hopelijk komt de verpleegkundige snel!

@Nonnie jij ook rustig dagje :)

@ikheid ook geen plannen vandaag..

@hier laetitia zit in bad met papa, ik heb de vaatwasser uitgeruimd ingeruimd dr kleertjes klaargelegd voor zo. was afgehaald, lekker de ramen open gezet.. Straks ff stofzuigen en een of 2 wassen draaien. en dan hou ik het denk ik voor gezien.. Maarja de ramen wil ik eigenlijk ook nog niet.. k zie het wel

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hoi allemaal!
    Hoe is het hier?
    Heb niet teruggelezen....beetje teveel.
    Hier is het wat minder, de MA opwekpillen hebben niet geholpen.... Nu moet ik vrijdag terug naar het zh en waarschijnlijk krijg ik nog een rondje pillen..... Ze proberen om het zonder curettage te doen ivm het Asherman syndroom door mijn te dunne BMS.
    Dus heb een hele gezellige vakantie.....

19. lautjuhhh

@lz he gedverderrie meid... :( dikke knuffel

20. nonnie26

vervelend zeg, zo komt er wel een donker kleurtje over je vakantie :( maar sorry maar wat is asherman syndroom en bms??:)

Deel Deze Pagina