LZ; Ik ga echt heeeeeel hard voor je duimen ! Dat de week maar snel om mag zijn en dat er dan goed nieuws komt Ingrid; oh nee kiespijn.. ook dat nog. Hopelijk ben je er snel weer vanaf..
@ Ingrid: Fijn dat alles goed is met de baby. Hopen dat hij het niet te comfortabel bij je heeft en snel besluit te komen. Wel echt balen van je kiespijn! @ Nonnie: Hahaha, lekker handig. @ LadyZ: Hier draaien de duimen ook overuren!
Chilleke leuk de Ardeche! Is heel mooi daar! Ingrid fijn dat alles goed was vanmorgen! En dat de grootte van het kindje mee valt. Balen van je kiespijn zeg!! Elisa is gister geknipt door mijn moeder Zit er eindelijk wat en dan knippen we het eraf Maar het zag er echt niet meer uit. Bovenop zit heel kort haar en in haar nek had ze het al over haar schouders heen. Nu is het achter al redelijk op 1 lengte. Dan wachten we maar geduldig op de bovenkant...
@ Mermaid, nou ja zeg, wat een wacko op je hyves! @ Ka, wat fijn dat je man het huishouden zo goed oppakt. Is toch wel een zorgje minder voor je denk ik! Hier moet Noa ook eigenlijk geknipt worden aan de achterkant, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen die schattige krulletjes eraf te laten knippen. Ben bang dat ze niet meer terugkomen namelijk. Bovenop is het stijl. @ Pamsie, geen idee meid! Ben zelf ook niet zo handig! @ Ingrid, fijn dat alles goed was met babybroertje! Balen van je kiespijn! @ LZ, ook hier draaien mijn duimen overuren voor jullie! Knuf! @ Nonnie, haha, je had je moeder al bijna bij opsporing verzocht opgegeven, of niet! Hier op het werk. Heb geen zin meer. Maar moet nog wel even. Bah!
Nou ja zeg, die Ayla heeft het ineens in d'r kop gekregen ofzo . Gaat vanuit het niets ineens heel dramatisch huilen, met dikke krokodillentranen en gillen erbij. Gaat echt helemaal nergens over, dus daar ga ik echt geen aandacht aan besteden.
@mermaid haha daar is laetitia ook goed in.. vanuit het niets in een helemaal overstuur krijssen.. gelukkig al een paar dagen niet gehad maar pff @hier laetitia is overigens net weer wakker heeft behoorlijk geslapen
Jaaah , Hallo, ben ik weer even! Ka; Spannend, volgende wek inleiden! Kans is groot dat j al wel wat ontsluiting hbet, omdat je al een keer eerder bent bevallen. Ik had met 34 weken al 1 a 2 cm, dus theoretisch gezien hadden ze mijn vliezen kunnen breken. Mermaid; Regeldagen, lekker jezelf verwennen en er maar aan toegeven, zit niks anders op. Valt de week je tot nu toe mee? Omdat je er zo tegenop zag. Pamsie; Handig zo'n klusser... Lz: Spannend hoor! Hopen dat je er gewoon wat te vroeg bij was met de echo! Vrijdag weer toch? Kris; Gelukkig weer goed met je meiske. Krijgt ze geen rode vlekjes? Begin van de 6e ziekte (of 5e...) is namelijk hele hoge koorts, gevolgd door korte onderkoorts en als de koorts weg is krijgen ze rode vlekken. Hier; Vannacht Pelle voor t eerst in zijn eigen kamer en ik voel me een ander mens! Joepie. Ik heb gewoon wel elke 3 uur gevoed, maar verder niet wakker gehouden door al dat geluid van kreunen en kermen, wat hij dus gewoon in zijn slaap doet... Het voelde als een nacht goed doorslapen, haha, en dat terwijl ik toch om 0:30, 3:00 en 6:00 uur heb gevoed! Wel kaal een lege wieg in onze kamer... Beetje genant vraagje...maar hoe deden jullie het met anticonceptie na de bevalling? Ik geef volledig borstvoeding en zou er op kunnen gokken dat ik dus geen eisprong heb zolang ik 8 voedingen op een dag geef. ZO hebben we het bij Fiene gedaan en werd pas zwanger na een keer ongetseld te zijn geweest. We hebben tot nu toe condooms gedaan, maar gek genoeg scheuren die bij ons altijd (serieus, vraag me wel eens af of ik iets scherps heb zitten vanbinnen ofzo...). Ik merk dat ik nu liever niet het kleinste risico wil lopen om zwanger te raken. Niet nu gelijk al in ieder geval. Ik heb een hartvormige baarmoeder, dus mag geen spiraal, dat is niet veilig en met mijn syndroom mag ik geen pil...duzzz wat moeten we dan? Nu dus elke keer een gescheurd condoom, dus eigenlijk gewoon onveilige seks...
oh, en Pelle is echt veel wakkerder de laatste dagen. Je kan zien dat hij nu echt 'a terme' is zeg maar, niet meer zo heel ver weg in dromenland. Zal even een fotootje posten!
Marijn je mag Cerazette (minipil) slikken icm bv...kan je gewoon via je HA krijgen, ik zelfs gewoon telefonisch zonder afspraak
@ Marijn: Wat heerlijk dat je zo goed geslapen hebt. Ik had (en heb) dat ook hoor. Ondanks dat ik 's nachts gewoon nog voed, voel ik me 's morgens zoveel uitgeruster. De week valt hartstikke mee. Ayla is over het algemeen lekker vrolijk en ik krijg bijna elke dag visite deze week, dus dat is ook gezellig. Anticonceptie....uhm...hier nog niet nodig . Maar ik ga binnenkort wel een spiraaltje laten plaatsen. En tja, behalve het spiraaltje, de cerazette-pil of condooms zijn er als je bv geeft eigenlijk geen mogelijkheden voor anticonceptie....
Grappig he, normaal zou je het echt een beroerde nacht vinden met zoveel keren wakker, maar nu voelt het als een supernacht! Ik sliep echt veel dieper, niet steeds alert op elk geluidje. En uh, seks is ook veel leuker zonder baby op de kamer, haha. En niet gek hoor als je nog geen seks hebt. Ik heb alleen echt nergens last van gehad na de bevalling, hij was er in 1 pers en ik had niet eens een schammetje of prikgevoel bij het plassen, dus hier kon het alweer toen de kraamzorg was vertrokken, haha...
Mermaid; visite is ook altijd fijn he, dat breekt de dag zo lekker en ik heb altijd het idee dat Fiene zich beter kan vermaken met anderen erbij... Hier trouwens iedereen op vakantie. hebben ok echt bijna geen kraambezoek gehad, denk dat dat na de vakantie misschien nog wel gaat komen...
Ik heb ook bijna geen kraambezoek gehad, maar ik heb niet de hoop dat dat nog gaat komen eerlijk gezegd...