Ok, dat wist ik niet....Tsja dan zou ik voor de time being toch echt voor condooms kiezen, ik neem aan dat jullie niet nu al een derde willen . Ik weet niet welk merk je gebruikt, misschien eens een ander merk proberen of een andere soort ofzo? Want dat ze altijd scheuren hoort natuurlijk ook niet. Wat een leuke foto's
Marijn wat een leuke foto's! Mooi mannetje! Vraagje aan jou nog, hoe ging het met de bv bij jou kids in het begin? Konden zij gelijk aan de borst drinken of heb je eerst moeten kolven en bijvoeden enzo? Met Elisa hadden we toen van alles geprobeerd, maar zij kon gewoon niet aanhappen en was te moe/zwak om te drinken. Wil het met deze weer proberen maar niet weer zo'n martelgang van maken. Heb je nog tips?
Ik was foto's aan het terug kijken van Elisa en kwam deze tegen. Wat een minimensje dan zeg! Zulke dunne armpjes, klein hoofdje. Ben zo benieuwd of de baby op haar lijkt!
@ Ka, ah, wat een inimini! @ Marijn, misschien een pessarium proberen? (dat is toch dat je dat inbrengt vlak ervoor en er daarna weer uit haalt?) Of vrouwencondoom? Of idd ander merk? Lastig hoor!
Fiene had ook wat moeite met aanhappen, echt een klein mondje, ze was ook dysmatuur. Pas na een week had ik echt het gevoel dat ze de tepel goed vast kon houden. Het hielp om de tepel tot een klein tuutje te vormen, en echt diep in haar mond te duwen als ze hapte. Pelle was natuurlijk nog vroeger, maar zoog direct heel krachtig. Daarna moest hij alleen aan de beademing, omdat het ademen niet goed ging en hij dus te weinig zuurstof kreeg. Ik heb toen 2 dagen gekolfd en dat kreeg hij in de sonde (2 ml per 2 uur...klinkt zo weinig, maar was nog moeilijk bij elkaar te kolven). Daarna mocht hij weer zelf proberen en dat ging gelijk heel goed.
Klein he Ka! Hier ook alleen maar minimensjes, maar ben verbaasd hoe snel ze dat inhalen! Is er bij jou een oorzaak voor de groeiachterstand?
Zo net boodschappen gedaan, kijk ik in de brievenbus ligt er een briefje van tnt dat we niet thuis waren! terwijl we de hele dag al thuis zijn.. Dus manlief s maar bellen want dit is de 100000 x al en weer zeggen ze dat we niet thuis zijn.. dus k word er gek van en dan zo'n brutale vlegel aan de telefoon die beweert hier te zijn geweest.. echt aso..
Hellooo @LZ mijn duimen draaien voor je hoor meis! @Lautjuh hihi die Leatitia in de plas echt een leuke foto! @Mermaid oeps verkeerd gekeken dus je hebt de jas helemaal niet. @Chilleke Gijs is nu lekker aan het praten he! Goed hoor van hem @CM jammer dat je het niet op de foto krijgt want wil dat boze gezicht wel zien van Noa Dat huis is echt superleuk wij hebben hem ok en Noƫlle speelt er elke dag mee ook met de boederij trouwens. @Nonnie en ga je de laarzen kopen? Heb je geen plaatje ervan? Hmm die zoete wijn van de hema klinkt helemaal als mijn soort wijntje lekker zoet ga hem ook eens aanschaffen @Kris dank je wel. Hopelijk voelt Sanne zich vandaag weer wat beter wel fijn dat je sm eventueel kan oppassen. Wel gek trouwens van die ondertemperatuur hopelijk is het weer over vandaag. @Ingrid fijn dat alles goed was en 7,5 pond zou heel mooi zijn toch. Heb je de vk al gebeld over het strippen? Las leuke en grappige bevalingsverhalen en de wat mindere @Ka fijn dat ze weer wat drukker was. En gek hoor dat je datum al weet maar misschien in jouw geval wel lekker dat je daar naar toe kunt leven. Nog 4 dagen werken en dan vakantie zo heerlijk. Ben druk aan het uitzoeken wat we allemaal gaan doen en welke hotels enz heb er oz'n zin in
Visite is weer weg. Was erg gezellig. Nu probeer ik even mijn nagels te lakken in de hoop dat Tobin en Ayla nog even lekker blijven slapen.
@Marijn wat een lieve foto's. Qua anticonceptie inderdaad pressarium eens googlen @Lautjuh wat associaal dat ze dat steeds doen. Kan 1 x gebeuren dat ze niet goed aangebelt hebben of wat dan ook maar dit kan gewoon niet @Mermaid hopelijk kun je je nagels aflakken voordat ze wakker worden
@smile ja dit was gewoon de druppen.. tis gewoon belachelijk.. ze doen het iedere keer.. en nu waren we het zat.. Ze komen nu wel het pakketje brengen whaahah
Nou, 1 hand 1x gedaan en nu is Tobin wakker. Gelukkig is het sneldrogende nagellak, dus kan ik het tussendoor vast nog wel een keer afmaken vandaag .
laten we hopen anders staat het zo raar @Lautjuh heel goed van je als niemand er wat van zegt blijven ze het doen