APRIL-mama's 2010 deel....19!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Yep, ik snap 'm. Op mijn nepnagels bleef de lak altijd supergoed zitten, maar op mijn eigen nagels...wat een drama. En nu ik gewoon mijn eigen nagels heb wil ik ze wel lakken, anders vind ik het zo saai.

Liar Liar komt op RTL7.

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, ik leef nog. Zat wel midden in een plensbui, maar ja, dat maakt niet ui. Heb het wel het hele programma volgehouden. Op naar les 2!

Ik ga nu even NCIS kijken.

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hoi hoi

ik val effe in ;)

hier is mijn vriendin net weg :) bloemkoolschotel was lekker nonnie ;) :)
    hier ook liar liar

oh en ego...gijs zei vandaag "al" tegen de bal :D

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    welk programma?

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oh ja eylem wat fijn :) en tm! nou klinkt als een goeie dag!

6. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

wooww gijs gaat kletsen!!! alyss is ermee gestopt sinds ze kan lopen ;) ze zegt nog wel wat ze al zie maar nieuwe dingen weigert ze te oefenen ;)

oke nu ga ik echt douchen tot strakjes!

7. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Chil jeej gijs gaat hard ineens he :D

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hahaha ja of het komt omdat ik nu pas begin met echt luisteren...maar het is vooral nog onduidelijk hoor ;) maar begin is der...wel fijn (want maakte me stiekum beetje zorgen)

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    zo wat een rust hier!

@eylem, wanneer mogen jullie kijken?

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nog niet, eerst een intakegesprek over ons inkomen en als dat goed is mogen we komen kijken...er komt morgen een brief over dat gesprek als het goed is.

Ik ga snel even de boreks in de olie gooien, manlief komt zo thuis en mag over een half uurtje eten :)

11. lautjuhhh

@Eylem nog spannend dus!

12. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Marijn bedankt voor je tip!
    Er is tot nu toe nog geen oorzaak gevonden. Als de baby geboren is zullen ze nog wel gaan kijken of ze iets afwijkends kunnen zien aan de placenta enzo, maar op de echo's en flowmetingen lijkt dat allemaal normaal te zijn.

CM succes met het hardlopen! Hoe ging het?

Nonnie fijn dat je een leuke dag hebt gehad bij je moeder! Ik heb dat ook nog hoor, het thuis soms missen. Mijn vader die op zondag sport kijkt (ik vind er helemaal niks aan, maar goed) en gewoon de gezelligheid en het thuis voelen.

TM dat klinkt als een positieve dag! Fijn dat je zelf ook complimenten hebt gekregen. Erg goed voor je zelfvertrouwen!
    Moet je nu elke keer samen met Noa daar de hele dag zijn of moet ze straks ook zelf een dagje heen zonder jou?

Chilleke wat goed van Gijs!
    Ook Elisa is ermee gestopt sinds het lopen. Daarvoor zei ze ook niet veel hoor, maar nu alleen nog maar 'bah', 'klaaaa' (klaar) en 'die'. Ze kan wel papa, mama, ta (hertha de hond), uuuma (oma). En als ze wil dat je haar helpt roept ze jij jij jij.

Eylem wat goed dat jullie op 1 staan! Kijken kan nooit kwaad.

Hier een gezellige middag gehad. Twee vriendinnen waren geweest en ze hadden een cadeautje meegenomen. Een soort luiertaart maar dan met cupcakes en cadeautjes. Heel erg leuk! Allemaal in paars met zilver. Tijdschrift, speentje, slofjes, bodylotion, douchegel, knuffeltje. Echt heel leuk!
    Daarna kwam een andere vriendin met haar man voor het koken en Elisa. Ook erg gezellig!

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Evy

14. lautjuhhh

@ka wat leuk!! Fijn dat eht gezellig was!

@ hier denk dat ik zo af ga sluiten tis hier zoo rustig..

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ga ik ook weer mee beginnen over niet al te lange tijd.

16. nonnie26

daar ben ik weer :D:D:D

was heerlijk lekker 3 kwartier gedoucht :$ alle haren op me lijf zijn weg, op die van mijn hoofd na dan, en gelijk maar even mijn wenkbrauwtjes geepileerd, alles lekker weggeschoren, haren een masker gegeven, en verder gewoon heerlijk staan niksen onder een hete douche!

verder besloten dat het morgen mijn dag is!! zonnetje schijnt! (als het goed is) ik ga mijn nieuwe laarzen halen en een nieuwe BH!! voel me dan weer op en top vrouw en dat heb je soms wel eens nodig naast het full time mama zijn :)

@ka, ja soms kan ik het echt missen zeker als ben weg is, gewoon idd de gezelligheid, het samen met mama en me zusje waargebeurd verhaal kijken op woensdagavond, papa die op zondag altijd aparte dingen kookt en tussen de middag altijd ligt te slapen op zijn stoel, samen met mama naar het dorp voor de boodschappen, het schone opgemaakte bed 1x in de week, en gewoon de geur van thuis!! stiekum laat ik weleens een vest bij mama liggen, dan wast ze hem en komt ie terug met de geur van thuis heerlijk!!!! :)

Oh trouwens ik heb een kaarsje gebrand voor degene die hem wil of kan gebruiken!!! :)

17. lautjuhhh

@Nonnie lekker is dat he :d ik geef ook regelmatig wat mee met als excuus wil je eht even maken :p en dan komt het gewassen terug :p

18. lautjuhhh

Ja ik ga afsluiten morgen om 8 uur gaat het wekkertje en dan lekker een dagje met zn tweeen :D laetitia word om half 10 opgehaald en gaat lekker zwemmen met mn zus :d

Dus denk dat ik me nog wel even kom melden morgeno chten d;)

Slaap lekker en tot morgen!

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ka, nou hier is het nog geen mama , wel papa ;)
    en wat lief :) leuk hoor!

eylem spannend horo

cm, leuk :) is het goed vol te houden?

nonnie heeerlijk zo uitgebreid douchen en tuttelen en groot gelijk! je vrouw voelen is belangrijk :)

20. nonnie26

truste lau!! hebben jullie samen nog plannen of niet??

Deel Deze Pagina