oh ik heb een ontplofte bom hier dat wil je niet weten, de hele overloop ligt vol met was en overal in huis zwerven hondenharen, mijn keukenvloer plakt nog steeds, en de keuken begin ik niet eens over dat word morgen druk in de weer, maar goed als ik er even de tijd voor neem is het binnen 2 uurtjes gepiept nu maar hopen op mooi weer dan kan ik de was buiten hangen
@nonnie ach lekker toch alles ff de boel de boel gelaten.. Morgen word het goed weer dus dan lekker wasje buiten hangen komt helemaal goed :d
hahaha dat deed ze ook toen we bij jullie waren geweest maar ze is inmiddels al gaan slapen, ongelooflijk vind ik het, vanaf 9 uur vanmorgen wakker en met haar powernap eraf is ze dus wakker geweest van 9.00 tot 21.30 en VOL energie
haha...gevalletje van 'moment opname'??? Ziet er idd lief uit...maar zo lief ging het er dus niet aan toe???
en ik vond 9.00 wakker worden al zo'n luxe nee ik zet mijn wekker wel, laat alyss wel liggen maar als ik er om 10 uur uitkom ben ik de hele dag zo gaar als een koekie
Ingrid en Nonnie wat een leuk kado en leuke foto's! Man is vertrokken naar het werk en ik vertrek zo naar mijn bed...hopelijk eindelijk weer eens een nachtje echt lekker slapen want de afgelopen nachten waren gebroken door dochter- dan wel manlief
Ik ga jullie ook verlaten...Mijn rug werkt niet meer zo mee,dus ga nog even plat op de bank en daarna door naar bed. Slaap lekker alvast!