meiden alleen even vluchtig bijgelezen sorry, @ingrid: een vieze container! @nonnie: leuk kado hoor voor ingrid. fijn dat jullie het gezellig hebben gehad. en leuke foto's van de kids op hyves. @mamax: gefeliciteerd met je verjaardag!! @mermaid: jeetje wat een verhaal zeg!! kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent.
Goedemorgen! @ mermaid, fijn dat het goed gaat met Tobin. en dat jullie ondanks dat voorval toch een fijn weekend hebben gehad. Leuke foto's op fb! Wat vond aula van het zwemmen? @ mamax, fijne verjaardag! Hier een hectisch weekend gehad. Vrijdag avond hadden we bbq bij mijn sm. Ik had Noa daar op bed gelegd, maar om een uur of 9 werd ze huilend wakker. Na even troosten ging ze weer rustig wakker, maar om 10 werd ze weer wakker en was ze niet meer van plan te gaan slapen. Dus om half 11 zijn we maar naar huis gegaan. Eenmaal thuis ging ze lief weer slapen, maar toen werd ze om 1 uur 's nachts wakker, helemaal over d'r toeren en helemaal benauwd en kortademig. Het lukte me ook echt niet om haar weer helemaal rustig te krijgen. Uiteindelijk heb ik haar om 4 uur 's nachts een puf ventolin van lukas gegeven. Nou het was gelijk een ander kind. Ze werd weer helemaal rustig en is daarna lekker weer gaan slapen. 'S morgens had ze nog wel koorts, dus opnieuw de hap gebeld en we moesten toch even langskomen. Ze heeft naar haar longen geluisterd en ze heeft bronchitis. Dus hebben we nu ook voor haar een puffer ventolin meegekregen. Ik baal er echt vreselijk van. Had zo gehoopt dat dit haar bespaart zou blijven! Het hoeft niet te betekenen dat ze ook astma heeft, maar ze is in ieder geval hypersensitief op de luchtwegen en atopisch. Nou ja, we zien wel hoe het loopt. Gelukkig gaat het nu wel weer wat beter. Sinds vanochtend heeft ze geen koorts meer en is ze ook weer wat vrolijker.
@ Caro: Hè wat balen dat Noa bronchitis heeft. Hopen dat ze idd geen astma heeft. Tobin had de eerste nacht trouwens geslapen van 22.45 uur tot 05.15 uur. Was helaas een eenmalige actie.
Goedemorgen meiden! MamaX: Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Mermaid: wat zal je geschrokken zijn! CM: shit..... hopen dat het geen astma is bij Noa, maar wel vervelend... Hier nog geen veranderingen..... ben er goed klaar mee... Oja, gesprek met Wonder en de buurvrouw is goed gegaan!
Ja idd, hopen dat hij het vaker gaat doen, haha. Ayla vond het zwemmen geloof ik wel ok, maar zoals bij bijna alles wat nieuw is, moest ze wel erg wennen...
Pfff, ik ben echt niet vooruit te branden vanochtend. Hmmm, zou misschien iets te maken kunnen hebben met die mojitos die ik gister op heb.
cm he balen zeg maar mssn dat de nachten nu wel beter gaan?? zo hehe wat zijn me collega's slim ze hebben besteld dus vandaag komen er gewoon dingen binnen ze dachten waarschijnlijk ineens dat ik er heel de week niet was
Wat is het hier rustig! Nou, dan ga ik mezelf toch maar een schop onder mijn kont geven en mijn wasje strijken. Tot later!
@Cm wat sneu! hopelijk knapt ze gauw weer op! @mermaid das schrikken he! elukkig is het goed afgelopen!! @nonnie wandelse! @pamsie hoe is het met lotte? @hier net de keuken opgeruimd laetitia dr speelgoed verwisseld .. en een doekje door de woonkamer gehaald, manlief zet na het douchen ff de wasmachine aan.. dus ben weer aardig op dreef :d
@ Caro: Mjammie...mojito's! Hier ook totaal geen zin om iets te doen. Heb al wel gezogen en de vaatwasser gedaan, maar moet eigenlijk ook nog dweilen, Ayla's bed verschonen en wassen...
Waarom gaat het altijd regenen als mijn was bijna droog is....en als ik ze dan afgepakt heb...stopt het met regenen....Zucht
@Quschke ohhh das balen.. @weer hier lekker het zonnetje. straks maar bakje water neerzetten buiten voor laetitia kan ze lekker spatteren
Mijn god zeg, die kinderen van de buren zijn alleen nog maar aan het janken geweest vanochtend. Lekker relaxed zo met de deur open en als achtergrond muziek het gejank van die k*t-kinderen (sorry hoor ). Tobin kan er trouwens ook wat van. Ging Ayla altijd lekker slapen in de auto, Tobin niet hoor. Die moet er niks van hebben. Elke keer huilen enzo. Pfff, da's ook vervelend hoor. Kunnen baby's trouwens wagenziek zijn .
@mermaid volgens mij wel.. Maar dat weet ik niet zeker.. @ hier nog ff een bakkie koffie haha en dan weer ff door, daarna lunchen en dan laetitia naar bed en weer ff rustig zitten
Wat is het hier rustig...jammer, want ik heb echt geen zin om iets huishoudelijks te doen, maar ja, zo ga ik me ook een beetje vervelen, hahaha.