APRIL-mama's 2010 deel....19!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    nonnie; ja zou natuurlijk goed kunnen dat de honden blaffen omdat ze het eng vinden. Kinderen voelen vaak de nuances bij dieren wel goed aan!

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

marijn, ja maar is pas voor het eerst dat alyss bang word door de honden zeg maar, we hebben vaker onweer gehad waarbij we zelfs onder de veranda zaten maar dan geeft ze geen kik terwijl de honden dan ook uit hun plaat gaan?? maar we zien wel ze is er alweer aan gewend dat ze gek doen ;)

@hier, ga me opmaken en dan alles bij elkaar rapen want er komt nu een droge periode dus ik ga naar mijn mama ;)

3. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    misschien toch ook wel het onweer wat ze spannend vind dan. kan ineens veranderen, zo hier met de stofzuiger...

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nonnie, kan best dat ze het eng vinden hoor. Iets willen aanvallen bijv. kan ook een angstreactie zijn. Een van onze honden wilde altijd het vuurwerk aanvallen en opeten, niet omdat hij het zo mooi vond maar omdat hij het maar niks vond maar voor je daar achter bent dan ben je wel even verder. Zijn er bij hem achter gekomen omdat de gedragstherapeut ons daar op wees anders hadden we het nooit geweten hahaha

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Marijn: Jij hebt echt 2 nachtvoeding zie ik. Da’s best vermoeiend zeg. Tobin heeft er de laatste tijd nog maar 1.

Bij de ha geweest en daarna even langs mijn vader. Was gezellig en Tobin heeft lekker geslapen. Hij is nu wakker, dus ik ga hem maar eens verschonen en voeden. Hier trouwens ook echt al de hele dag regen en net ook onweer. Nu is het even droog en stil.

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zit ik hier al een hele tijd met drie gewassen mannetjes, volledig in de kleren, klaar om weg te gaan is het van dat prut weer en ik heb geen auto thuis. Tenminste niet een met de stoeltjes dus kan nog geen kant op of ik moet het risico nemen en onderweg nat geregend worden.

7. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ingrid ahhh irritant!

@mermaid klinkt gezellig!

@hier tis weer stil en laetitia slaapt..

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nou ik ga Milan maar gewoon op bed liggen want die is toch best wel moe en Noah moet over een uurtje ongeveer weer een fles dus vanmiddag naar het centrum lopen wordt het niet. Ga als Roeland terug is wel snel met de auto heen want moet toch die snoeptaart ophalen plus de rest.

9. lautjuhhh

@ingrid ja idd..

@hier ga maar eens wat doen :p

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier ook pestweer, maar het begint nu ietsje lichter te worden...BAH!! maar goed het lijkt droog te worden.

Mermaid wat zei de HA?

Ingrid volgens mij wordt het over een uurtje ofzo wel wat beter....misschien later vanmiddag nog even gaan?

Hier goed geslaagd, blokkenkar van Nijntje voor 1 euro :D , boodschapjes gehaald, gegeten, Irem met enige moeite nog even in slaap gekregen (ze had in de auto ook geslapen) en nu even rust voor het middagprogramma begint

11. nonnie26

ingrid, zoals jij het omschrijft is het net onze grote, die gaat ook de rotjes achterna en flipt hem zodra de pijlen de lucht in gaan, maar hij staat daarbij wel zo hard te kwispelen dat ie onderhand zijn staart verliest dus ja wat moet je dan? We zeggen elk jaar weer deze oud en nieuw legt ie het loodje maar ja dat roepen we al 3 jaar

eylem goed geslaagd dus, waar ben je geweest culemborg?

Ik zit inmiddels in de bus en als ik buienradar mag geloven is het vanaf half 3 droog

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Eylem: spannnend dadelijk een echo!
    Waar heb je die blokkenkar vandaan? Welke winkel?

Hoe ist hier verder?

Wat een weer hè!

Hier komt nu gelukkig de zon door!

13. nonnie26

god allemachtig er stapt me net toch een viswijf in de bus!! En maar bleren over pest en pokkeweer en een woordje met k maar dat post ik maar niet, loopt maar te schreken over kadaffi en zijn wijven en ze is totaal niet te volgen want nu gaat het weer over vvv venlo????!!!

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Raar wijf in de bus!

Leuke blokkendoos!

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nonnie, heul vreemd dat mens! Veel plezier bij je mama!!!

Eylem, leuke blokkenkar!

Hier, Milan ligt op bed, Noah slaapt en Julian is bang voor het onweer. Onweer is een beetje gerommel en zonder flitsen dus ben benieuwd wat hij gaat doen als dat er ook bij komt. Op de vraag waarom hij er ban voor is krijg ik als antwoord: er zitten monsters in het onweer en de storm.

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Poe hé, ik heb echt geen zin om wat te doen in huis...alweer niet, want gisteren heb ik ook echt niks uitgevoerd. Ik zit nu een zak perzikjes van de Haribo weg te stouwen, terwijl ik eigenlijk de vaatwasser eens zou moeten gaan doen, moet gaan stofzuigen, was opvouwen, wc schoonmaken, dweilen, bed opmaken, luieremmer verschonen. Zucht...laat ik nog een perzikje nemen ;).

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

De perzikjes zijn op en nu ben ik misselijk...da's mijn straf natuurlijk ;). Nou ja, dan ga ik nu maar eindelijk eens iets doen...

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahahaha. Mermaid.. LOL :D

20. lautjuhhh

@Eylem leuk een blokkenkar! Succes bij de echo :d

@ikheid hier is het wel oke en bij jou?

@Nonnie wat een raar wijf.. Veel plezier bij je moeder!

@ hier zo de keukenkastjes zijn geboend, straks nog stofzuigen en dweilen dan is de keuken weer gedaan.. was is ook al afgehaald dus straks nieuwe wasje weer ophangen en dan ben ik klaar..

Deel Deze Pagina