Die mensen uit Ik vertrek zijn ook niet altijd even snugger....hoe ze dat nu weer zeggen "ja ik weet zeker dat we hier tussen de mensen passen" nou sorry maar ze begrijpen echt NIETS van hoe alles werkt in Turkije....ze worden zooo opgelicht waar ze bijstaan, met alles.
@ Eylem: Oh ja, da's wel sneu idd. Maar misschien valt het bij o.a. Turkse vrouwen ook meer op, omdat de haargroei donker is. HA! Weer een parttime secretaresse functie in Woerden gevonden. Morgen dus maar weer een solli eruit doen.
Uhm.....je hebt zo'n klein rond park...en zo'n groot vierkant...wacht ik ga even kijken...Misschien weet ik dan wat je bedoelt!
Hahahahha . Ik vind dat zo vaak bij die mensen die emigeren, die verdiepen zich helemaal niet in het land, de mensen de cultuur etc. voor ze ergens heen gaan....
Ja, ze krijgt zelfs al een beetje een snor (dat is echt wel heel sneu) maar mijn schoonzusje (haar moeder) durft het eigenlijk nog niet tegen haar te zeggen want het is al zo sneu allemaal. Maar volgend jaar moet ze die ook gaan laten harsen. Ohhhhhhh wat heerlijk om ff Alanya weer te zien, hoe vreselijk het er op sommige plaatsen ook is . Als alles goed gaat gaan we begin november nog 2 weken HEERLIJK Heee wat goed, een pt functie! Goede brief schrijven he
Inderdaad bijna altijd, dat ze nog niet eens een klein beetje de moeite nemen om op z'n minst de taal te leren....was een keer een aflevering over mensen die in Tsjechie gingen wonen in een dorp en die vrouw vond het raar dat de kapster geen Engels of Duits sprak "want zij sprak Engels EN Duits" echt zo'n lekkere Nederlandse mentaliteit
Ach jeetje, da's niet leuk nee als je nog zo jong bent. Dat zou lekker zijn zeg als jullie in november weer gaan. Een goede brief...ik doe mijn best ! Ik ga ook nog een paar open sollicitaties versturen naar advocatenkantoren in Woerden. Niet geschoten is altijd mis denk ik dan maar...
Dank jullie wel! Had al zitten janken bij manlief maar die heb ik daarna maar naar zijn training gestuurd. Hij was al te laat door door mijn gezelligheid... Eylem de kvz vond dat ze vandaag toch echt wel meer zou moeten drinken en morgen dan ook wel wat moest zijn aangekomen. Ze hoeft geen 100 gram aan te komen, maar toch wel iets. Eergister was ze wel 10 gram aangekomen, maar de rest van de dagen afgevallen. Mermaid de vk komt morgen nog langs. Zal haar dan even laten kijken. Met die ene hechting eruit groeide het wel dicht zei ze, maar nu zijn er meer uit en is dat ook open gegaan. Nonnie Elisa begint nu wat te wennen. Vandaag wou ze steeds kijken bij Lyanne en haar kusjes geven. Eerder vond ze haar niet echt interessant eigenlijk. Ze is ook lekker met papa op stap geweest nieuwe schoenen kopen. Verder wordt ze heel erg verwend door de visite met cadeautjes. Ze voelt zich ook echt een dametje. Loopt met haar handen in de zij het huis door te stappen. Geweldig gezicht! Ik ga Lyanne maar eens even wakker maken voor een fles en daarna lekker naar bed toe. Sorry voor mijn geklaag van vandaag. Hopelijk zijn de kraamtranen morgen weer verdwenen want erg gezellig is het toch ook niet. Fijne avond meiden!
Ja idd een geplan, ben ik niet gewend omdat Julian al niet meer sliep toen Milan geboren werd en ik toen alleen met de fles rekening moest houden. Nu kan Milan ook wel zonder slaapje of gewoon slapen in de wagen maar dan moet het wel lekker weer zijn en niet zoals vandaag. Balen van je hechting, kunnen ze er niet wat aan doen? Sowieso vond ik de knip pijnlijker als uitgescheurd zijn, weet niet of dat altijd zo is. Ook niet te veel willen he, het is nog maar een paar dagen geleden dus lekker rustig aan doen hoe moeilijk dat ook is!
@ Ka: Meisje, je hoeft je toch niet te verontschuldigen voor je "geklaag". Daar zijn we ook voor en volgens mij heb ik jullie ook de eerste weken tot vervelens toe lastig gevallen met mijn geklaag.
Is mij ook verteld dat een scheur makkelijker geneest als een knip. Ik mag niet klagen, heb er nooit echt last van gehad.
@ knip vs. scheur: Ik vond de knip ook pijnlijker. De vk vertelde ook dat een scheur bijna altijd minder zeer doet.
@knip heb ik ook gehad, heb tot 3 keer toe gehad dat mn hechtingen in gegroeid waren in mn vlees dat doet pas zeer jakkie echt asl ik er aan terug denk :O kon gewoon niet meer lopen @Ka maakt niet uit meis!! jij mag klagen doen we allemaal wel eens
thanks! nog een tip die ik gelezen heb, hoofdkantoor tussen je bedrijven zetten, elke verdieping telt als 2% wel alleen bij bedrijven niet bij huizen
Hmm...maar die dingen zijn zo groot...heb er maar 1 staan trouwens...de rest staat nog in inventaris.... Maar heb zowiezo geld zat.....meer als 300000! Heb niet meer echt leuke taken....moet naar 3 nieuwe vrienden...Ben iedereen gek aan het maken met mails, maar niemand trapt er in