APRIL-mama's 2010 deel....19!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ben ik ook weer even, Noah had honger!!! Hij heeft gewoon 100cc opgedronken. Nu zit ik te denken dat hij de hele tijd honger heeft gehad maar dat kan niet want hij heeft tussendoor nog een fles gehad. Iig slaapt hij nu dus ik ga ook mijn bedje opzoeken en zie wel hoe laat hij weer honger besluit te hebben.

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen,

Schrik me net rot, noah heeft de hele nacht geslapen terwijl het de bedoeling was dat hij nog een voeding zou krijgen. Gelukkig zat hij qua aantal en hoeveelheid voedingen gisteren al wel goed.

Nu even klaar maken om iedereen naar het kdv te brengen.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik denk dat je in de war bent met iemand anders, aangezien zijn ex 1 van mijn beste vriendinnen is, hahahaha. Alhoewel haar actie (willen scheiden na 10 maanden huwelijk) natuurlijk wel een beetje mutserig was ;).

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Zo, Noah heeft flink geslapen zeg. Kan me voorstellen dat je ervan schrok toen je wakker werd, maar ook wel lekker toch?

Tobin heeft ook supergoed geslapen. Hij werd om 04.45 uur wakker voor een voeding. Hij heeft dus gewoon 7 uur geslapen! JEUJ! Applaus voor Tobin. Ik was zelf wel om 03.30 uur al wakker, want toen was ik als een gek aan het lekken, mijn borsten waren gewoon TE vol. Niet lekker zeg, het enig nadeeltje dus van doorslapen ;). Maar goed, na wat handmatig kolfwerk kon ik er weer even tegenaan. Alhoewel ik toen niet meer echt geslapen heb. Na de voeding nog wel bijna 2 uur. Toen lekker gedoucht, toen ik eronder stond werd Tobin wakker, dus die heb ik om 07.45 uur nog een keer gevoed en die ligt nu dus weer te slapen. Ayla ligt ook nog in bed, dus lekker rustig opstarten hier.

Zo, hallo hé, wat een lap tekst zo 's morgens. Sorry hoor:).

Oh...enne...GOEDEMORGEN!

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ha ha... Mermaid; goedemorgen... !
    ik heb n iet zo veel tekst vandaag.. sorry.. ga ook weer verder

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen!

Jeetje Ingrid, dat is dan wel schrikken als het ineens al ochtend is :). Gelukkig had ie al genoeg gehad gisteren.

Mermaid wat heerlijk joh dat Tobin zo goed slaapt ineens! Zou de krampjesperiode op z'n einde lopen? Ik hoop het voor je!

Hier een goede nacht gehad. Zometeen weer lekker zwemmen! En dat is alles wat ik te melden heb ;)

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Was het bij jullie trouwens ook zo dat er heel anders/minder enthousiast op een tweede zwangerschap wordt gereageerd? Bijna iedereen in mijn omgeving, een paar uitzonderingen daargelaten, reageert zo lauwtjes....Mijn oom (broer van mijn vader) die bij de vorige zwangerschap nog zowat in tranen uitbarstte van emotie (ook ivm mijn vader natuurlijk) hoorde het een paar dagen geleden van mijn zusje die hem belde en zei 'oh? oh ja, leuk...' en dat was het. Hij heeft ons niet eens gebeld om ons te feliciteren ofzo. En de vorige keer kreeg ik ook allemaal kaartjes van mensen, nu ook helemaal niks...Ik vind deze zwangerschap echt even bijzonder als de eerste maar dat ligt voor de omgeving toch anders geloof ik.

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    :$ hier is Noa net bijna op het aanrecht geklommen! Ze is via de handgrepen van de lades omhoog geklommen. Toen ik de keuken binnenkwam hing ze aan de bovenste handgreep terwijl ze probeerde haar been hoog genoeg te krijgen omhem op het aanrecht te kunnen zwaaien! :$:$:$

Goedemorgen trouwens!

@ mermaid, lekker dat Tobin zo lang heeft geslapen!

@ Ingrid, fijn toch dat hij heeft doorgeslapen!

@ eylem, zwemse!

Ik ga zo Noa wassen en aankleden en dan naar het kdv voor het gesprekje.

Tot later!

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Nee, ik heb niet gemerkt dat mensen minder enthousiast waren toen ik voor de 2e keer zwanger was. Maar ik heb dus wel veel minder (nog minder :cool:) kraamvisite gehad.

@ Caro: :$, kleine klimgeit!

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wat een apie Noa! :D

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja dat zie ik ook al gebeuren inderdaad. Bij Irem hadden we een kraamfeest gegeven, maar dat ga ik deze keer ook maar niet meer doen voor die paar mensen die willen komen ;)

12. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@ingrid, lekker zeg, maar wel fijn dat ie gisteren genoeg gedronken had

mermaid, lekker nachtje dus!

eylem, zwemse, geen verstand van een 2e :p;)

cm, och hemel, ik dacht dat alyss een klimgeit was maar die noa van jou maakt het wel heel bont!!!

hier, alyss vannacht om half 12 een zetpil gegeven want die was doodop maar kon echt niet slapen van haar snotneus, alleen maar gillen en krijsen arm ding, na het zetpilletje heeft ze lekker geslapen van 00.00 tot 9.00 maar opgeknapt is ze helaas nog niet :(

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    GOedemorgen!

Hier alweer terug van de fysio! Justin is nu zingend rondjes om de tafel aan het lopen:cool:

@mermaid: dat zijn betere nachten! Hopelijk zet die trend door!
    @Ingrid: Dat zijn perfecte nachten:p
    @eylem: Hier valt het wel mee...de reacties op de tweede zwangerschap. Ik had zelf al minder verwacht omdat idd iedereen zegt dat men anders reageert bij een tweede.
    @cm: Noa al aan het stunten op de vroege morgen:$
    @nonnie: Jammer dat die verkoudheid zo dwars blijft zitten!!!

ZO...nu eerst even omkleden en dan aan de pruimen vlaai beginnen.
    Mijn sb komt ook nog even langs voor de kleren van Justin op hun bruiloft! ALweer bruidsjonker...Maar nu een lopende:p

14. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Eylem geen ervaring met een tweede. Zwemse!

@ ingrid zooo das lekker!

@ mermaid ook lekker rustig opstarten!

@ Cm wat een klimgeit :O

@ Nonnie ach gos arme alys

@ hier al uurtje wakker, centjes zijn binnen dus zometeen even de rekeningen overmaken en straks boodschappen doen

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mermaid, das een lekkere nacht!! Op de lekkende borsten na dan hahaha

Eylem, hier is iedereen bij de eerste net zo enthousiast als bij de derde. Qua kraamvisite is het wel te merken dat we in de vakantieperiode zitten en nog niet iedereen terug is want nog niet iedereen is geweest. Nu gaat dat natuurlijk ook moeilijk als je in frankrijk zit hahaha

Nonnie, arme Alyss!!!

CM, klein aapje is Noa zeg!!

Quschke, een vrolijke Justin dus!!! Hoe was de fysio?

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zo even een badje maken voor Noah want die mag vandaag weer in bad, eerste keer dat hij in bad gaat want tot nu toe is hij elke keer in de tummy tub gegaan maar helaas is dat ding te hoog voor mij. Hij kan niet goed in de standaard staan en alles waar ik het op kan zetten is of te hoog zodat ik hem er niet in kan hangen of te laag waardoor ik last van mijn rug krijg.

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Lau, centjes binnen is altijd goed!! Alleen jammer dat er dan meteen weer rekeningen moeten worden betaald.

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tobin moet ook nodig weer in bad :). Als Ayla straks op bed ligt en hij wordt wakker ga ik dat maar weer eens doen. Meestal gaat het niet zo makkelijk als Ayla ook thuis is...

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ben ook blij dat de jongens op het kdv zitten hoor anders wordt het zo'n gedoe want dan moet alles en iedereen mee naar boven. Denk dat ik hem vrijdag in bad doe als de rest ook in bad zit, dan droog ik hem af en kleed ik hem aan in de badkamer. Kan ik Milan en vooral Julian goed in de gaten houden en ondertussen Noah lekker even badderen.

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    even spammen trouwens:

mijn twee grote mannen

Deel Deze Pagina