Ik heb zelf geen behoefte aan een borstvergroting maar ik zou het geld er ook echt niet voor over hebben. Alleen mijn man hoeft er tegenaan te kijken en die heb ik nog nooit horen klagen maar ik kan me wel voorstellen dat het soms echt frusterend of naar kan zijn. Alleen zou ik er zelf het geld niet aan willen uitgeven.
Ja, dat is natuurlijk ieder voor zich. Mijn vriendin voelde zich er ook altijd al best onzeker door. En dat wil ze niet meer, dus vandaar de keuze voor de "boobjob".
Hier is een borstvergroting niet nodig en Roeland is ook tevreden maar als ik niet veel borst zou hebben zou ik het zeker wel overwegen. Vind het mooi en heb ook zeker het figuur er niet voor om geen borsten of weinig borst te hebben. Wel stoer dat ze het durft!! Lijkt me erg pijnlijk!
Ayla heeft nu trouwens dit spijkerbroekje Product Detail | H&M aan. Ik vind dat altijd zo cute, met van die pofpijpjes.
Ikheid, komt helemaal goed moppie!! Kan me voorstellen dat je onzeker bent maar dit kleintje blijft zeker bij je zitten voor een paar maanden!!!
Ze vindt het zelf ook hartstikke spannend. Ze was gisteren op gesprek geweest en kon 19 sept al terecht. Daar schrok ze zelf ook wel een beetje van, dat het al zo snel kon, hahaha.
Nonnie, ga zo voeden dus ben nog niet aan het kletsen. Hij slaapt nog zo lekker dat ik het zielig vind hem wakker te moeten maken hahaha. Hij heeft trouwens dat shirtje aan wat we van jullie hebben gekregen en die staat leuk!!!!
Leuk broekje Mermaid; dat wordt misschien wel mijn eerste keer online bij H&M bestellen. Alhoewel ik morgen w.s. even de stad in ga. misschien eerst even gaan kijken.. pff hier heeft ze nog geen half uur geslapen ik dacht; blijf maar liggen tot ik mijn thee op heb, maar nu is ze weer stil. Duimen dat ze nog even slaapt. Ik zit net..
borstvergroting. Ik zou het niet laten doen, maar als je je er zo onzeker over voelt of echt ongelukkig door voelt en je hebt het geld ervoor. Tja moet iedereen zelf weten. Ik vind het wel dapper, zou het dus gewoon ook echt niet durven ..
welke? die van name it? of nee sorry had er 1tje voor nu en 1 groter weet al welke die aan heeft, wel foto naar me mailen he!!! @mermaid, grappig broekje alleen die onderkant is totaal niet mijn ding valt niet mooi over de schoentjes ben echt een pieperd met spijkerbroekjes, wijde pijpjes maar niet te wijd doe je nog even foto spammen van ayla???
@ Kris: Wat een super-schattige foto weer. @ Nonnie: Ik vind het bij dit broekje juist zo leuk dat je dan haar hele schoentjes ziet, hahaha.
Kris: superleuke foto! Teruglezen gaat niet.. site loopt dan steeds vast. Uhm.. borstvergroting. Ik heb nu een kleine A en voor de bevalling was dat een kleine B, dus ik vrees het ergste.. dat ik na de 2e helemaal geen tiet meer heb. Ik heb het er al serieus over gehad met manlief en die vindt het niet nodig, maar als ik echt zou willen staat ie achter mijn beslissing. Ik zou dan naar een kleine C willen. Tè grote past gewoon niet bij me, heb ik ook nooit gehad.