Ik heb nu voior 17 euro inclusief: 4 wasmiddel, 3 tandpasta, 2 shampoo en haarspray...daar doe ik het wel voor
Ik heb: 1x antikal plus spray 1x ariel vlekverwijderaar gel 2x ariel wasmiddel vloeibaar (2 verschillende) 1x dash poeder 1x dash vloeibaar 1x dreft afwasmiddel 1x gillette fusion scheerschuim 1x gillette bikinitrimmer 1x lenor wasverzachter 2x oral B tandpaste (2 verschillende) 1x wella pro conditioner 1x wella pro shampoo Voor 22,91
Haha..die site moet toch bestellingen tot over hun oren hebben Snap niet dat ze niet in de gaten hebben dat er nu opeens zo massaal besteld word!
zo ben ik weer, lekkere dingen gehaald, bakje druiven (alyss doet er een moord voor) en een pak vla, wist echt niet wat te koken aangezien ben pas na 7 uur thuis komt dus het word patat denk ik, of hij moet zelf willen koken want ik heb geen zin
@truus ja dat vraag ik me ook af. verschillende meiden krijgen een mailtje dat dingen uitverkocht zijn door grote toename van verkoop ja vind je het gek whahahaha
@Lz ja ach ik snap het nog steeds niet whaha heb gister voor 22 euro besteld komt morgen binnen :d dan hoef ik echt een poos neit meer te halen maar die prijzen die de dames roepen nou echt hoor whaha ik krijg het niet voor elkaar
haha ja tis echt belachelijk eigenlijk maar zooo veschrikkelijk goedkoop daar kun je gewoon niet tegen op Alleen ga maar lopen kloten met die codes en vind dan maar een goede
Ja... maar eigenlijk puur om 1 bus haarlak, voor mn mama, en tandenborstels..... dan is het weer een beetje zonde... Wat moet ik nou met 10 flessen wasmiddel
ik hoop maar voor jullie dat er niet in de voorwaarden staat: prijswijziging en zetfouten onder voorbehoud wnat dan kan je achteraf alsnog dokken omdat jullie het met voorbedachte rade doen
@nonnie t gaat om korting op korting.. dr zijn lihl bonnen en truus zelf geeft kortingen dus als je het zo bestelt dat hun kortingen geven en je een code hebt van lihl dan gaat het goed hoor