Jayden heeft gegeten.. mèn hij is baldadig! Pfff. Manlief staat te koken; Kip Gado Gado en ei en kroepoek. Mjam!
@ikheid haha ach ja hoort erbij he lekker papa en mama uittesten hahaha @ hier laetitia ligt net op bed dus avond :d
Er vloog tijdens het eten een duif tegen Ayla's slaapkamerraam. We schrokken ons rot joh, zo'n klap was het. Ik naar buiten om te kijken, ligt dat beest met een gebroken net ik een struik van de buurvrouw. Ik heb 'm laten liggen hoor...
Brrrrrr! Schrikken! Hier hebben we dat vaak.. ik ga niet eens meer kijken. Hoe ik het weet? Afdrukken van duif tegen m'n ramen. Lekker! Komt hier door de vele ramen èn groene gordijnen en goed gelapte ramen Kun je dierenambulance/vogelasiel niet bellen ofzo? En wat als ie straks dood is, gaat stinken!
nou echt schiet mij maar lek om de dag gaat laetitia echt lopen gillen.. ik kan de klok erop gelijk zetten.. nu ook weer na een uur volledig overstuur wakker en maar gillen.en niet willen slapen.. schiet mij maar lek hoor..
Vervelend Lau. Manlief is de vaat aan het wegwerken. Ik ga Jayden ff verschonen, pyjama aandoen en papfles geven. Later! x
@ Ikheid: Hm, ja hij is dood morsdood. Over de geur had ik nog niet eens nagedacht Anders moet Arco 'm maar weghalen hoor. Helaas vanavond gaat niet zon rustig avondje worden als gisteren ben ik bang. Tobin slaapt nog steeds niet. Hij is elke keer wel even stil, maar begint dan weer te huilen in zijn bedje.
Hij ligt nu bij me en is wel stil en rustig. Maar hij is overduidelijk moe, want hij is constant aan het gapen. Zo straks nog maar eens even proberen of hij wil slapen.
hoi kom effe zwaaien dat ik aan lezen ben hihi maar tis voor korte duur.omdat mijn accu leeg is en ik zo lekker ga douchen en geen zin heb om de oplader te pakken hihi fijne avond x
Nondeju...heb ik 'm gevoed, slaapt ie zo goed als, leg ik 'm in bed en gaat ie heerlijk liggen en nu ligt ie weer te piepen... Nou ja, even afwachten maar of het doorzet of niet...