APRIL-mama's 2010 deel....19!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

*GROM* en *ZUCHT* hij houdt er iig niet mee op. Adem in, adem uit... ik loop nog maar even naar boven...

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    He wat vervelend.. kindjes die niet willens slapen..
    hopelijk volgen ze snel Sanne`s voorbeeld en gaan ze heerlijk liggen ronken..
    Overigens heeft madam hier overdag welgeteld een half uur geslapen dus het mocht ook wel..

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hier gaat laetitia nu weer naar bed dus we gaan het zien...

@Mermaid succes met tobin hopelijk gaat hij zo lekker slapen

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou die gaat dus godsamme alleen maar weer liggen janken. Irritant gedoe :x.

5. lautjuhhh

@mermaid knuf meid!

@hier is het stil...

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Oh en de ongie is er hoor..

7. lautjuhhh

@kris fijn!

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Klote...Arco is naar de verjaardag van zijn vader, maar zijn tel staat uit...

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Mermaid : en als je hem gewoon even laat, een paar minuten ofzo en dan weer even erheen ? Hier had Sanne het altijd nodig om even te huilen voor ze in slaap viel.
    Sorry als je niet zit te wachten op advies... maar ik ken de frustratie maar al te goed...

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    heb je geen tel van zijn vader.. ?

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    He Chill !

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Alle advies is welkom hoor ;). Maar hij gaat dan helemaal over de zeik en dat heeft ten eerste geen zin, want dan gaat hij helemaal niet meer slapen en ten tweede ben ik bang dat hij dan Ayla wakker krijst...

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh en ik heb natuurlijk wel het nummer van zijn ouders, maar heb niet zo'n zin om daar heen te bellen.

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hmm ja kan ik me voorstellen ... en in de draagzak ?

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zou ik nog kunnen proberen idd, maar het knopen gaat nog niet zo super en ik vind het lastig om hem er goed in te krijgen als hij zo onrustig is. Hij gaat zich dan zo afzetten enzo.

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    alhoewel ik me trouwens voor kan stellen dat je wil dat hij gewoon slaapt in zijn bedje...

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    pff ik kan me die periode nog zo goed voorstellen... Sanne had rond de leeftijd van Sanne het ook echt moeilijk ( en ik dus ook .. ) ben toen ook ongeveer gestopt met bv, maar dat liep echt niet goed bij mij maar dat kon ik er gewoon niet meer bij hebben. Kan me herinneren dat ik in bad met mijn zusje aan het bellen was en alleen maar heel hard kon huilen. Zo erg dat mijn vriend die beneden zat ( en drie dichte deuren verder ) kwam vragen of het wel goed ging.. maar echt ... het gaat over !!

18. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Sanne had rond de leeftijd van Tobin bedoel ik natuurlijk...

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dat is als je de bonnen inleverd. Dit is een bestaande site waar, nu waarschijnlijk, een foutje in zit. Normaal als je hier besteld, heb je je bonnen ook nog thuis en kan je die ook nog gebruiken. Buiten de site uit de lucht halen, kunnen ze niet zoveel....

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, gisteravond heeft hij de hele avond geslapen. Nou dat was voor het eerst sinds zijn geboorte zo ongeveer en wat was het lekker zeg. Klote dus dat hij nu weer zo onrustig is. Die onrustige avonden vind ik echt nog erger dan de nachtvoeding(en), want ik heb op deze manier dus gewoon geen rust overdag en 's avonds. Ik zal blij zijn als die eerste 3 maanden voorbij zijn, want ik kan me nog van Ayla herinneren dat het vanaf ca. 3 maanden allemaal wat makkelijker werd.

Deel Deze Pagina