Weten jullie misschien of ze bij bijvoorbeeld de Prenatal kleine slaapzakjes verkopen? Tobin kruipt namelijk vaak boven de dekens uit en dan voelt hij zo koud als ik hem uit bed haal.
@ Eylem; ja hier loopt ze ook eigenlijk alleen los... aan de hand wil ze niet, maar bij ons in de wijk kan dat wel. Maar misschien niet handig dat ik haar dat laat doen, maar vind het zo heerlijk om te zien hoe ze de wereld ontdekt @ Mermaid; ja het gaat zo hard .. dat lopen.. nogmaar een paar weken hoor dat ze ineens wat stapjes zette en nu dus gewoon al zulke afstanden.. truste voor degene die gaan slapen
Mwah, het gaat, maar ze doet er vooral niet al te veel moeite voor. Ik probeer het veel te stimuleren door favo speeltjes verder van haar vandaan te leggen, maar als het maar net wat te ver weg naar haar zin ligt doet ze al geeneens een poging om het te pakken. Hoezo prinses op de erwt ...
Ik had vorig jaar een hele kleine voor Justin, maar ben me aan het bedenken waar ik die toen gehaald heb. Dat zou volgens mij wel een sprenatal kunnen zijn.
Dacht idd dat de Prenatal wel kleine maatjes had...Hema iig niet, die begint bij 68/80 ofzo uit mijn hoofd.
Hahaha, ze denkt, ik ben niet zo dom als al die andere baby's als ik maar lang genoeg wacht komt het speelgoed toch wel weer deze kant op/ik vind wel ander speelgoed
Volgens mij is het trouwens niet eens echt tijgeren wat ze doet. Ze doet namelijk eerst haar kont omhoog, schuift dan gaar knietjes wat naar voren en verplaatst als laatste haar bovenlichaam.
Ok, dan rijd ik binnenkort even naar de Prenatal. Maandag denk ik, als ik alleen Tobin heb, is toch wat makkelijker dan dat ik die hele duowagen in de auto moet tillen.
Ja en volgens mij heeft de Hema alleen van die gecombineerde maten....68/80 ofzo en dan weer veel groter, dus dan zijn ze ook meteen best lang.
Wel echte Deutsche kwaliteit als je soms bij die kleertjes van babywalz kijkt, ook echt zoooo tuttig en Duits....heb er nog nooit wat besteld geloof ik