APRIL-mama's 2010 deel....19!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hahaha.ja je ziet echt de duitse invloeden...Ik heb er wel eens wat besteld, maar volgens mij was dat positie mode.

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hahaha...zoiets ligt hier op zolder, van toen ik klein was en mijn peetoom naar oostenrijk was geweest:cool:

ik was toevallig vanmiddag met mijn sb aan het rond kijken voor Justin, voor de bruiloft.Maar kon niet echt iets vinden.
    We willen niet echt een pakje zoals bij mijn zusje, maar meer een leuke broek met blouse en gilet oid. Maar hebben niet echt iets kunnen vinden.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Misschien nog eventjes wachten tot er iets meer winterkleding in de winkels ligt? Maar het lijkt me ook lastig hoor, netjes en leuk voor een jongetje. Een meisje kun je altijd een leuk jurkje aantrekken ;)

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Heb je al gekeken op bijvoorbeeld Gelegenheidskleding & feestkleding voor kinderen | Humpiedump.nl of Suits you well

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Kan niet meer te lang wachten, de bruiloft is 16 september:cool: En denk net dat ik geen winterkleding nodig heb... Justin is zowiezo een hitsig ventje:p

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
  8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
  9. Eylem

Eylem Niet meer actief

CM ik vind die van Jottum het leukst...die van Bonnie Jean vind ik erg hard in de kleuren, en die van D-moda wel heel erg bruidsjurkachtig....die van Jottum zit er precies tussenin.

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Balen van die Carbone jurk :(.

Ik vind alle 3 de jurken erg leuk, maar voor de bruiloft vind ik denk ik de 2e het leukst. Die Bonnie Jean vind ik ook super, maar een beetje donker.

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

12. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hahah je hebt het zelfde probleem!
    Je komt net op tijd...ik ben ook op zoek naar kleren voor Justin voor een bruiloft!

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik vind de tweede ook het leukste!

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh haha! Ik ben al de hele avond aan het surfen. Baal zo dat ze die jurk niet meer hebben. En als ik dan wat voor Noa heb gevonden, moet ik ook nog wat voor lukas zoeken! Ik wil dan wel weer dat dat een beetje bij elkaar past!

15. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik heb nu buij kleertjes.com een setje van broek, overhemd en gilet bij elkaar gezocht. Misschien dat sb dat iets vind.
    Zo eht ook wel leuk vinden als hij hetnaderhand ook nog eens aan kan. Met het kostuum van mijn zusjes bruiloft zie ik niet gebeuren dat hij dat nog eens aandoet.

16. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Pfff...wat een typ fouten! Tijd om naar bed te gaan.

Slaap lekker allemaal!

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Kan je die jurk van Carbone niet nog ergens anders bestellen? Welke is het, dan zoek ik nog even voor je.

18. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Slaap lekker meis

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Slaap lekker!

Deel Deze Pagina