APRIL-mama's 2010 deel....19!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ok, komt goed. Voorlopig ligt Noa alleen nog wel te slapen, dus kan misschien een half uurtje later worden.

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Jeetje, ik heb net wat zitten lezen en wat filmpjes gekeken over die rellen in Londen. Echt zo erg! Heel de stad is geruineerd! Ik heb een neef met vrouw en zoon in Londen wonen. Ik heb ze gister al een sms gestuurd of alles goed is met ze, maar heb nog geen reactie gehad. Heb hem ook al twee dagen niet op FB gezien. Hmmmm, begin me nu wel een beetje zorgen te maken. Er stond in dat artikel dat hele bendes misbruik maken van de situatie door in hele straten of flatgebouwen in te breken/te overvallen omdat ze weten dat de politie toch niet kan komen omdat die al volledig zijn ingezet bij de rellen. Onvoorstelbaar.

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

chill, dit idee qua vorm, het geribbelde in het midden is dan canvas, met daaroverheen die banden die chloe ook heeft, en waar het teken van S.Oliver staat, staat dan over het hele brede stuk heen, dus als ik jou tegemoet kom dan lees jij S.oliver snappie hem nog ;)

4. nonnie26

deze vond ik ook heel leuk vorig jaar ;)

en nu hou ik op en ga ik de stad in om ze te zoeken :)

5. nonnie26

oh bah wat naar zeg! hoop maar dat alles goed is :(

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Fijn dat was hier een gezellige dag.. heb hier een zeikerige achterlijke vent die over de pissed is omdat zijn geld er niet is.. Dat was mn dag voor 2

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    gaan jullie niet weg nu....?

cm oh wat naar :(

nonnie die laatste zijn erg leuk, ook meer mijn smaak.

veel succes!

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    GOedemorgen dames...

Ben er wel al een tijdje, maar ben niet zo in de reageer mood! Word een beetje sjaggie van dit pokkeweer!( al ziet het er nu beter uit)
    VAkantie...en je kunt nog niets....! Mijn rug heeft gisteren helemaal niet mee gewerkt en moet vandaag echt fysio gaan bellen!!!

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hey ! Weinig tijd om bij te lezen en mee te kletsen.. prullie heeft 40 graden koorts ...

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Oh ja, da's goed joh, ik zie je wel verschijnen. En mocht ik niet (snel genoeg) open doen als je aanbelt, dan kan je jezelf gewoon binnen laten dmv het touwtje uit de deur.
    Wat naar dat je nog helemaal niks hebt terug gehoord van je neef en zijn vrouw. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Het gaat er ook echt heftig aan toe daar in Engeland momenteel.

11. nonnie26

quschke, balen zeg :(

lau, en nu?? :(

chill, ja zijn stoer he!

hier, ik ga shoppen tot zoooo!!

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh bah wat vervelend. Beterschap voor je meisje.

13. nonnie26

oh nee beterschap :(

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Lau: Oh gatverdamme, klote-zooi. Gaan jullie nu niet weg?

@ Quschke: Balen van je rug zeg. Hopen dat de fysio wat voor je kan betekenen.

15. MamaX

MamaX Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Nonnie, ik weet dat ik niet moet bijlezen, maar heb echt in een deuk gelegen over al die bevallingsverhalen! Als het echt zoveel is, lees ik om de 10 pagina's een beetje, maar dit was wel erg grappig! (niet allemaal natuurlijk...)
    En ook zooo herkenbaar! Heb ik mijn omgeving amper mensen met kinderen, en al helemaal niet zo dichtbij dat je vrijuit over je bevalling kunt praten zeg maar!
    Op het moment van de bevalling viel het me allemaal mee, maar als ik achteraf terug kijk, was het toch niet heel makkelijk.

@ Mermaid, vind het zo sneu voor je dat het zo zwaar is! kan me er wel iets bij voorstellen! En kom maar zo vaak als je wil spuien, dan lucht het bij jou ook wat op!
    Al moet ik zeggen dat, nu ik jouw verhalen hoor, ik er stiekem wel een beetje tegen een 2e opzie! Xayla was super makkelijk! die heb ik in de kraamweek 's nachts om de 6 uur wakker moeten maken voor een voeding, en na 2 weken zat ze boven de 7 pond, dus mocht ze doorslapen, wat ze ook maar al te graag deed. Kan me niet voorstellen dat ik nog zo een kindje krijg namelijk....

@ Chilleke, balen dat je gijs zo moet missen, maar wel leuke plannen!

@ CM, veel plezier bij mermaid ;)

Zo vandaag weer werken, weet niet wat het is, maar heb weer zooooo weinig zin! Gewoon een veel te druk weekend gehad (veel extra gewerkt, taart gebakken met vriendin die pas om half 1 naar huis ging! langs oma die geopereerd word, naar mijn nichtje) maandagochtend lekker met mijn meisje naar de markt geweest, verse groente en fruit gehaald. 's middags een vriendinnetje op bezoek met haar kindje. 's avonds met mijn nicht bij mijn neef zijn nieuwe appartement kijken, gisteren de hele dag werken en daarna kwamen mijn schoonbroer en zus, waar ik eigenlijk ook al geen zin in had. Komen ze om 20.00u binnenvallen en zijn ze beledigd/verbaasd dat Xayla al slaapt! die was de hele dag op het kdv geweest dus viel om half 8 om!
    Vandaag dus weer werken, vanavond eerst naar de training van manlief, Xayla weer eens showen, dan komt mijn zusje en ik heb nog een berg was (lees 6 wasmanden!) staan om te strijken...
    Sorry voor mijn geklaag, maar heb het even gehad geloof ik!

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaa, mijn broek past! *doet een vreugdedansje*
    Die positiebroek ligt nu dus in de kliko :D

17. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ mermaid, jeeeeej! fijn gevoel is dat!

18. MamaX

MamaX Niet meer actief

Was het trouwens ook dezelfde broek als die je eerst had?

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou idd. Het is nog wel een broek een maatje groter dan normaal gesproken, maar ik ben zo blij dat ik nu niet meer die vreselijke positiebroek aan hoef.

20. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zooo hier was ik weer

nonnie als je ze niet vind mijn moeder werkt afentoe bij het distrubutie centrum van s oliver mssn kan die nog is voor je kijken

mermaid en cm have fun

hier bloedgeprikt op van alles
    HA denkt ook dat ik overspannen aan het worden ben
    en mssn ook fibromalygie
    maar me b12 is geprikt:D

Deel Deze Pagina