Pff echt zo suf he. Vorige week hebben wij bij de Mediamarkt een nieuwe vaste telefoon gekocht, was een aanbieding, een Philips toestel voor 25 euro, mooi prijsje dacht ik. Komen we toch stomtoevallig vandaag precies hetzelfde toestel op de Blokker website tegen voor 20! euro. Grrrr! En ik maar denken dat Mediamarkt goedkoop was! Nu hebben we dit toeste besteld voor mijn schoonouders.
Pfff kijkt iemand hart van nederland? Net ging het over kdv in winterswijk en die mensen die vertelde is iemand vant forum zooo sneu echt..
Directrice beweerde dat kind een moord kon begaan.. topic: volgens kdv kan mijn kind een moord begaan staat nu geregeld boven aan bij nieuwe berichten werkelijk waar te idioot voor woorden..
Oh dat topic heb ik ook gelezen. Is dat nu bij Hart van Nederland? Wat raar om daarmee naar de media te stappen, tenminste, zou ik niet zo snel doen. Of gaat het daar niet over?
Oh ja dat topic heb ik gelezen. Kindje van TS had aan een verrekijker ofzo die om de nek van een ander kindje hing getrokken toch? En die eigenaar van dat kdv deed daar nogal dramatisch over. Maar waarom is dat nu dan bij HvN?
Echt he, zo irritant. Was zo blij een goedkoop toestel te hebben gevonden en dan dat. Maar goed. We kunnen bellen
Ohhh ik lees nu over boterkoek....daar heb ik zin in!! Gelukkig niet in huis, lijkt me niet bevorderlijk voor mijn brandend maagzuur
http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/286607-volgens-eigenaar-kdv-mijn-zoon-moord-begaan-76.html Dit topic. omdat ze gisteren ook een onderdeel hadden over hetzelfde kdv.. en teon hebben hun ook gebeld, want het gaat dus zover dat de directrice jeugdzorg ingeschakeld had.. Belachelijk werkelijk
ja geloof het wel.. k weet niet precies waarom maar vind het wel een belachelijke situatie jeugdzorg in schakelen omdat jochie 1 x met een verrekijker iets verkeerd doet? waarom heb je als kdv verrekijkers met touw liggen dan?
Is het ook maar ik zou daar nu nooit HvN voor gaan bellen....maar goed. Ik zou sowieso niet HvN bellen
nee ze hebben alle instanties al ingeschakeld En hebben gereageerd op de oproep van HvN.. maar ach bizar dat zoiets zo uit de hand kan lopen..
Omdat hij niet meer op voorraad is, staat hij nu dus ook niet meer op de site. Ik ben heel de avond alle sites waar ze carbone verkopen al aan het afstruinen, maar ben hem negens meer tegen gekomen. Zucht! Heb ik weer!