Zo, ben weer veilig aangekomen uit het verre Woerden! @ Mermaid, is Ayla weer een beetje bijgekomen van de shock? Die wist echt niet wat haar overkwam! Mijn spraakwaterval heeft op de weg naar huis nog eens fijntjes alles doorgesproken wat we vandaag hebben meegemaakt. Hahaha! Het is blijkbaar voor een kind van wel heeeel bijzonder dat een achtertuin geen hek heeft! Noa was in de auto in slaap gevallen, maar is ongeveer 10 minuten voor we thuis waren ergens van wakker geschrokken en was zo overstuur! Echt zielig, helemaal snikken gewoon. Ze is er nu nog een beetje beduusd van! Ik ga zo even wat lekkere broodjes halen en dan ga ik vanavond bij mij ouders broodjes eten. Steef is naar een vriend in Nieuw Vennep, dus die verwacht ik pas na het eten terug. @ Kris, wat sneu dat Sanne nog steeds ziek is en zo'n hoge koorts heeft!
@ Caro: Hahaha, die Lukas, wat een geweldig ventje . Zo schattig ook dat hij Ayla kusjes ging geven. Wat zielig dat Noa zo wakker schrok.
hier weer terug van de boodschappen en het shoppen heb mijn BH en mijn laarzen zal zo een foto showen uno momento!
Hoiiiiii! Vandaag voor- en achtertuin gedaan; onkruid. Wat een tering-werk! Maar goed, we kunnen er weer een week tegenaan.. Manlief is bezig met de karbonade, zoete aardappels en bloemkool. Heb niet bijgelezen, sorry.. is veel teveel en ga ook zo aan tafel. Alles goed met jullie? Volgende week gaat manlief weer aant werk dus dan ben ik hier dagelijks te vinden :-D X
Oke dit is ff kut.. ik vond vanmorgen al dat laetitia warm was maar dacht ach komt net uit dr bed.. temp dr net heeft ze gewoon 39.0 graden koorts.. maar goed ze heeft wel een lekker dagje gehad volgens mn zus had veel lol en was om16.00 pas gaan huilen.. dus al met al goed gegaan.. maar ja arm meisje.. Verder gaat we zo ff eten :d
goh wat een dooie bende , alyss ligt net op bed die was weer lekker onder de douche geweest en ze was gewoon aan het lachen/schateren toen ik de douchekop elke keer op haar hoofdje zette wonderen zijn de wereld nog niet uit normaal krijst ze alles bij elkaar, maar daarbij staat ze tegenwoordig zelluf onder de douche dus misschien is dat het wel zal zo even mijn foto's inladen van de laarzen
Ow Mermaid, jij krijgt denk ik ook je zwangerschapsuitkering via het uwv maar heb jij die al gehad??? Normaal is het elke woensdag maar heb tot nu toe nog niks gekregen. Ook nog niet nodig maar vind het wel handig om te weten of het alleen hier fout zit of gewoon overal anders is.
@ingrid heb je al gebeld naar uwv telefoon wijbelde vandaag en iig de ziekte wet word 1 tot 2 dagen later uitbetaald.. dus misschien de wazo ook?
ik kom ook effe zwaaien. Net nog effe met Gijs geknuffeld (mis hem nu al gewoon omdat ik weet dat ik hem pas morgen avond weer zie sniksnik...) maar goed, heb ook wel af en toe recht op een verzetje Ben nu snel mijn friet ana het eten, en dan ga ik omkleden, banden oppompen en dan naar naar het vrouwenhof heb er zin in komt een nederpop band altijd leuk! Lau beterschap, ik wcaht nog effe op de laarzen van nonnie en dan ga ik ook weer. non je houd me op de hoogte he : dooeiiixxx
ik dacht al dat het jouw smaak zou zijn en had zelfs gekeken voor je maar ze gingen niet verder dan 40 kom ik aan met mijn 37 veel plezier meis en uiteraard hou ik je op de hoogte