@nonnie ja leuk woensdag efteling! k moet mn moeder nog bellen over de dierentuin wanneer we gan whaha
aardbeien-yoghurtvulling dan ben neemt altijd de lekkerste choco mee uit duitsland, kost een reep zoals ik nu heb maar 60 cent hier in Nl betaal je 1.60 ofzo en ze hebben hier maar 3 milka smaken in duitsland hebben ze 30 smaken verzin het en ze hebben het!!
HGT: sorry kijk ik niet.. Nonnie; handig ding ? Kan hij ook in de vaatwassen ? Mermaid; kledingkast uitspitten.. kan heel effectief zijn.. heb ik pas ook gedaan en kwam behoorlijk wat tegen wat ik nooit meer aan heb maar nog best leuk is en past Oh enne ik doe met je mee... MOET ook echt weer wat aan de lijn gaan denken al mijn harde werken om kilo`s eraf te krijgen versnoep ik langzaam. Ben alleen meervan de de hartige dingen. Stukje kaas tussendoor enzo .. V-tech liedjes boek.. ja sorry die is WEL heel leuk! Sanne heeft hem van mijn broer gehad.. en het is hier favoriet Er kunnen trouwens prima nieuwe batterijen in. Hebben ze sinds maart nu 1 x vervangen en ze speelt er dagelijks mee, dus valt reuze mee Lau volgens mij wordt het prima foto weer.. .bewolkt is nl het beste ha ha..
@ MamaX: Leuke jas. Ik zou voor de roze gaan. Ik vind blauw en zwart van die serieuze kleuren voor een klein kindje. @ Nonnie: Oh ja, de Efteling, echt leuk. Wij stellen het uit tot volgend jaar.
@chil hetn grootste deel van de stadsmuur staat langs water maar denk dat ik morgen manlief achter dr aan laat lopen en dan gewoon proberen foto's te schieten..
kris, ja dat ding kan in de vaatwasser alleen blijft er dan water in staan sorry geef voor nonnie antwoord
Ik ga van de week even voor een winterjas voor Ayla kijken. Ik heb nog een cadeaubon van een (dure ) kinderkledingwinkel hier in de stad, dus ik ga daar maar eens kijken.
ik heb die Jas van Noppies besteld...en ben der helemaal verliefd op...en kan niet wachten tot het winter is
Oh ik ben echt een zeikerd hoor kwa kleding whaha het mag niet te duur zijn maar moet wel goed zijn ..maar ja voor eht echte goeie spul moet je wel een beetje je portomonee trekken haha dus af en toe moet ik echt mezelf ff er toe zetten haha