Ik wilde pijnbestrijding, maar toen ging die domme muts dus de gyn halen en die was druk ergens anders bezig. Dus dat duurde een uur voor ze kwam. En toen waren mijn ontsluitingen te ver en zei ze dat ik binnen een half uur mijn kindje in mijn armen zou hebben en dus geen pijn bestrijding meer mocht. Nou, drie uur later lag ik nog te verreken van de pijn en zat mijn kindje nog fijn in mijn buik! :x Uiteindelijk duurde het vanaf het moment dat het niet mocht nog vijf uur voor ze geboren werd. Grrrrr.
hmmm prullie voelde nu wel heel koud... 35.4 hoe kan dat nou ? Om 21u was ze nog bloedje-heet en om 20.00u hat ze in ieder geval nog 39.5 Ik heb haar maar wat dikker aangekleed... maak me wel een beetje zorgen nu .,.
Oei, 35,4 is wel heel laag. Ik zou het wel even in de gaten houden. Heb je haar een paracetamol gegeven vanavond?
herkenbaar! ik wou een ruggenprik....zeiden ze...ja dan moet je naar beneden (3 verdiepingen omlaag) (dus ik zag me al rijden over de gang in een bed terwijl iedereen kon zien hoe ik lag te creperen!) en ja als die dan mislukt, dan mag je niets meer....en jaaa...ik zou het niet doen...nou toen durfde k niet meer (waar ik wel spijt van had) dus toen pethidine gekregen...wat er schijnt de scherpe kantjes ervan af nam (nou vraag me af hoe het met was geweest...) en die 2 min rust tussen door was ik zo stoned als een garnaal (wat dan wel weer lekker was) maar vond het wel jamemr dat ze zo de ruggenprik aan het afraden waren
Ja inderdaad. Maar een ding moet ik hem nageven....hij geeft niet op. Dit mag dan ff mislukt Hij gaat net zo lang door totdat hij een oplossing heeft. Dus dit wordt een pax kast met extra latjes, schroeven en spijkers!
Even goed in de gaten houden. Mijn buddy van de juli08 mama's is daarvoor dit weekend met haar zoontje in het ziekenhuis geweest. Hij heeft standaard verhoging en ineens 34.8. Ze moest hem een winterpyjama aandoen en onder een zomerdeken leggen en toen moest zijn temp omhoog gaan. Dat ging het dus niet dus uiteindelijk is ze met hem naar het ziekenhuis gegaan en heeft hij daar de nacht onder de warmtelamp gelegen en toen ging het weer goed. Anders gewoon even de hap bellen wat je het beste kan doen!
Ik was met die pethidine ook echt helemaal high! Heb tussen elke wee gewoon liggen slapen! Wist ook echt de helft niet meer van wat er gebeurd was. Ik vond het (vooral achteraf) een heel naar idee.
kris ik zou ze warm aan kleden en effe over een uurtje weer tempen, als het dan nog laag is de HAP bellen... sterkte ermee!
Ladies, ik ga naar bed. Morgen weer vroeg op voor het werk. Oja, ik heb trouwens op MP een Fisher Price geluidenhuis gekocht. Die moet ik morgen op gaan halen. Deze dus. Fisher-Price Little People speelhuis met geluid - Winkels en Prijzen
ja ik viel ook in slaap en ik weet nog dat ik naar de koninginnedag op tv heb zitten kijken (weet alleen nog dat maxima een zwart witte jas aan had) meer niet