Omdat het oude onderwerp is gesloten: hierbij een nieuwe! Ik zal mijn laatste bericht nog eens proberen te herhalen. We zijn weer terug van 2 weken vakantie. Het was heerlijk. Petra je had helemaal gelijk: Mallorca is super met kleine kids. Nu even afwachten of het een vrichtbare vakantie is geweest want wij willen heel graag een tweede kindje
@ Lieke, wat leuk om te lezen dat Mallorca leuk was. wanneer moet je ongesteld worden? Met Suze gaat het lekker, ze kan nu papa en mama zeggen
@ petra. Hoe is het met de trouwvoorbereidingen? A.s dinsdag of woensdag moet ik ongesteld worden, dus ik moet nog even geduld hebben. En dat vind ik erg lastig
lieke1979: Wat heerlijk dat je het zo leuk hebt gehad. Ik hou het in mn achterhoofd, Mallorca. Spannend hoor of je zwanger bent. Het lijkt mij wel spannend hoe je dat ervaart, het eerste of tweede kindje. Volgens mij is dat heel anders zo'n zwangerschap. Of is dat niet zo, petra? Petra: Wat leuk dat Suze gaat praten!! Eva-Lynn doet hier steeds pogingen om te gaan lopen. Ze staat dan een poos los en doet af en toe één stapje, maar laat zich dan maar snel weer zakken
Ik ervaar het momenteel als extra spannend ons 2e kindje. Moet er dan wel bijzeggen dat het in juli bij ons bij 9wk mis is gegaan. Ik hoop dat het nu snel december is. Dan zijn die 1e weken tenminste weer voorbij. Maar ik ben super blij
hoe gek het ook klinkt maar zo'n tweede zwangerschap (en bevalling) is een stuk ontspannender; mits alles natuurlijk goed verloopt. ik merkte bij Suze echt dat ik alles wel een beetje wist en schreef dus ook een stuk minder intensief op het forum. ik maakte me wel zorgen of ik van de tweede echt net zoveel kon houden als van de eerste en hoewel het een heeeeeel ander kind is, hou ik daar gewoon echt net zoveel van.
@ vreeswijk: 2e kindje (1e kindje na Maud die ik is aug 2009 heb gekregen). @ivje: ja die 1e weken vond ik ook heel erg spannend. Veel succes! waarschijnlijk is het niet gelukt in ronde 1, ik denk dat ik morgen of overmorgen ongesteld wordt. Verkeerd getimed dus. Volgende maand weer aan de ovulatietesten...
lieke1979: Ik weet dat je Maud al hebt Ik bedoelde meer of een eerste zwangerschap spannender is (omdat alles nog nieuw is). Of een tweede (omdat je dan weet wat je te wachten staat, zoals de bevalling). ivje: Volgnes mij wist ik nog niet dat je zwanger was. Gefeliciteerd!! Hopelijk gaan de komende weken een beetje snel en is het snel december voor je. petra: Ik hoor wel vaker om me heen dat mensen zich af vragen of ze nmet zo veel van een tweede kindje kunnen houden als van de eerste. Het lijkt mij ook apart om van twee mensjes net zoveel te houden. fabsie: Hoe is het met je huis? Al verkocht? Er waren er toch nog meer zwanger hier? Van hun tweede kindje?
Ben er een tijdje niet geweest en nu ik er weer ben zie ik, alle berichten vanaf 4 sept weg, een nieuwe aug 2009 topic, dus ik dacht ik spring er hier maar weer in, want terug lezen staat mijn hoofd niet zo erg naar, sorry. Zal even up-date doen, weet niet of jullie het al wisten, maar afgelopen dinsdag ochtend is mijn schoonmoeder toch overleden aan de bijwerkingen van de chemo-kuur, heel onverwachts, want de dag ervoor hebben we nog met elkaar en de arts zitten praten, dus echt plotseling, maar het is gebeurd, donderdag avond hebben we de avondwake gehouden en vrijdag middag is ze begraven. Nu komt het hele proces van verwerken er nog achteraan, aangezien je nu wel even met je neus in de feiten word gedrukt met dat mijn vriend GEEN ouders meer heeft, Finn geen opa en oma meer heeft van papa`s kant en dat er dus nooit meer foto`s enzo komen van Finn met Oma, heel erg naar, maar helaas is het zo. Verder gaat het hier best goed, Finn is super druk bezig met lopen en loopt al hele stukken en hij is er echt wel goed in aan het worden, zo lief! Gisteren tijdens een wandelingetje alleen gevallen met zijn wang op een grenenbankje, hij heeft nu een dikke blauwe wang, zo sneu! Maar dat soort dingen gebeuren ook. We gaan vandaag de kat van mijn sm ophalen en hopen dat het klikt met onze eigen katten, duimen jullie mee. vanaf hier zal ik weer mee gaan lezen en reageren
Jeetje zeg, Ollekebolleke, ik schrik me hier helemaal kapot. Natuurlijk wist ik dat het niet goed ging met je schoonmoeder, maar dit is wel zeer onverwacht. Gecondoleerd! Ik wil je voor nu en de komende tijd heel erg veel kracht en sterkte wensen! Ik wordt er stil van... @Vreeswijk: ons huis is verkocht onder voorbehoud en wij hebben inmiddels een ander huis gekocht, uiteraard ook onder voorbehoud. Dus dat is allemaal rond! Oeeh, wat leuk dat Eva-Lynn pogingen doet om te gaan lopen!!! @Lieke: spannend zeg of je zwanger bent of niet! Fijn dat Mallorca zo goed bevallen is. Mijn broertje woont er en werkt er, maar ik ben er nog niet geweest. @Ivje: ik had nog niet gezien dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd. Ik zal voor je duimen dat je beepje dit keer lekker veilig bij je blijft en je een gezond kindje zult krijgen. Wij gaan zo naar een klein dierenparkje hier over de grens en dan vanavond uit eten en naar de bioscoop. Vandaag zijn we namelijk 2 jaar getrouwd. Vorig jaar hebben we het niet echt kunnen vieren, want toen was Fabiënne net uit het ziekenhuis en durfden we echt nog niks met haar te doen i.v.m. de prikkels, maar nu gaan we met z'n drietjes dus lekker op stap.
Fabsie: en hebben jullie het leuk gehad vandaag?! Nog gefeliciteerd met jullie 2 jarige huwelijk! tja verder niet zoveel te melden, ga zo ff bij vrienden biertje doen (nouja vriendlief ikke niet hoor)
@ollekebolleke: wow dta is snel gegaan. Ik herinner me je eerste berichtje nog goed! Heel veel sterkte @Fabsie: gefeliciteerd! Leuke dag gehad? Hier nog steeds bruin bloedverlies maar geen ongesteldheid, zal morgen of voermorgen toch echt wel komen neem ik aan!
Ollekebolleke: Gecondoleerd! Dat is schrikken zeg! En toch nog onverwachts. Veels terkte met het verwerken, ook voor je man. Lijkt me toch niet niks als je allebei je ouders kwijt bent. Klikt het tussen de poezen? fabsie: Gefeliciteerd met je trouwdag!! Was het geslaagd? Je had wel prachtig weer! En wat heerlijk dat je huis verkocht is!! En ook al wat nieuws gekocht. Als het allemaal rond is, wanneer krijg je dan de sleutel? En moet je nog veel klussen? lieke1979: Zo begon mijn zwangerschap van Eva-Lynn. Met bruin bloedverlies, wat dus geen ongesteldheid werd..... Wat een heerlijk weer hè? Gister heerlijk in het zonnetje gezeten en gewandeld. Echt super.
Sinds de site eruit is geweest, is mijn banner van slag. Ik geef toch echt al een tijdje geen borstvoeding meer, maar het lukt niet om te wijzigen. Hebben jullie een idee?
Zie mn banner: vandaag ongesteld geworden en hoe! Op naar ronde 2.... En nu snel met hoofdpijn een paracetamol en een lekkere thee op de bank naar grey's kijken!
hoi, tijdje niet gezien, heb het ook erg druk. Maar ben jullie danog niet vergeten hoor. Zal mijn best doen om wat vaker te psoten. grroetejs
@vreeswijk: als je naar het forum gaat en dan naar "over de site" kun je naar "let me show you" gaan. daar in staat een link naar you tube hoe het maken van een banner wordt uitgelegd. Ik kwam er ook zelf niet uit.
Het is gelukt!! Bedankt Lieke. Ik wist op zich wel hoe het moest, maar als ik em opgeslagen had, kwam steeds de vorige weer. Maar nu doet ie het. Hoest met iedereen? Hier alles ok. Eva-Lynn heeft gister wel haar eerste stapjes los gezet! Is het nu ook tijd om schoentjes te kopen? Wat deden jullie? En groeien ze er niet enorm snel uit? Anders vind ik schoenen voor 40, 50 euro wel wat kostbaar en dat zijn ze toch we snel.