Ja, ik ben ff gaan googlen en daar werd ik dus niet blij van....haaruitval, depressie (zit in de familie), krampen, heel veel bloedverlies.....e.d.
hahahaha Julian doet voor zijn gevoel heel zachtjes dus als ik zeg zachtjes doen als hij Milan op zijn hoofd slaat waarvan hij denkt dat het zachtjes aaien is dan kijkt hij me aan met zo'n blik van mens wat zeur je nou als ik nog zachter doe voelt hij helemaal niks hahahaha
hahaha lekker dan !! Justin poept 1 x per week ongeveer en dan STINKT het echt onwijs... en z'n scheetjes heel de dag door ook.. Zijn poep heeft trouwens de structuur van verf en dan mosterd kleur .... apart
Ja precies!!! En een kusje willen geven en dan zijn hand op haar borst zetten met zijn volle gewicht! Handig!
Arco en zijn zus schelen een jaar en 4 dagen en die hebben echt helemaal niks met elkaar. Mijn zusje en ik schelen 4 jaar en wij zijn elkaar best vaak en mijn broertje en ik schelen 6,5 jaar en zelfs wij hebben meer met elkaar dan Arco en zijn zus. Nu mijn broertje ook wat ouder (lees: volwassener) wordt, wordt het contact ook steeds leuker.
hahahhaha het is goed bedoeld... Demi mag helemaal niet aan z'n hoofd zitten van ons want ze is net zo klunzig als ik... dalijk duwt ze op die fontanel ofzo... Over fontanel gesproken, die van Demi is nog niet dicht .... is dat normaal ??
hahahaha als je dus geen kinderen meer wilt moet je niet naar Zweden gaan als ze zulke kado's meegeven als je weer weg gaat hahahaha
Ja je kunt er niks van zeggen....mijn broer en ik schelen 1,5 jaar en kunnen heel goed met elkaar overweg.
Hahahaha nee idd!!! Ooooooooh......echt ik wist niet wat me overkwam toen ik een positieve test in mn handen hield....Was nl. twee dagen ervoor nog in de drogist geweest voor een kruik...dacht dat ik een griepje kreeg. Twee dagen later was ik er voor een test.....hhhahah
Hier schelen mijn zus en ik 2,5jaar en hadden vroeger altijd ruzie, heb ook altijd gezegd dat als de eerste een meisje was het er bij 1 was gebleven. Heb nu nog medelijden met mijn ouders over wat we ze vroeger hebben aangedaan hahaha. Mijn broer is 9 jaar ouder en vroeger was het dat ze me hadden gezegd dat ik een broer had anders had ik het niet geweten hahahaha. Ik was van het buitenspelen en hij ging stappen, ik werd wakker en hij kwam net thuis en dook zijn bed in na het stappen en meer van dat soort dingen Nu we ouder zijn is het contact super. Zie hem ook regelmatig ondanks dat hij en zijn vrouw in de horeca werken en in Nunspeet wonen. Mijn zus zie ik eigenlijk nooit meer, ze is zelfs nog niet op kraamvisite geweest:x