IEUW das ook wat! Met dank aan de bakker.....de bakker bakt zn broodjes lekker krokant zullen we maar zeggen!!! Las idd ook dat ze veel in bakkerijen voorkomen. Maar van dat doodstampen dat wist ik nog......heb ik dus ook niet gedaan....heb hem naar buien gedaan met een glas....
Brrr moet zo naar het zh voor die echo.... moet de kleintjes meenemen, niet echt fijn maar het is even niet anders... Ga nu eerst femke voeden, meike uit bed halen (die had ik er maar even wat eerder ingelegd, was nl niet echt vrolijk) en dan die kant op. Zal mij benieuwen. Als ik wel een curretage moet dan kan dat vandaag niet. Ga er vanuit dat het niet hoeft maar ja... je weet het niet.
Ik vlieg alweer tegen die tijd, eens kijken wat voor leuks ik voor jou mee kan nemen En poetst weer verder
Oh te laat...had ik dat nog niet gezegd dan? Die zit er al ruim een week achter........daar komen die krengen dus vandaan! Ff checken!
Hmmm sterkte meis....nee je moet nuchter blijven voor de curretage...ivm de narcose! Ik ga voor je duimen!
@ Janne: Das een lekkere lang nacht geweest zeg. Heerlijk! En ja, ik post die dingen tegenwoordig maar gewoon. Vooral ook omdat ik nooit van iemand hoorde dat men een baby hebben soms even helemaal niet zo leuk vond en ik me dus echt een mega-slechte moeder voelde omdat ik die gevoelens en gedachten dus soms wel had/heb. @ Wonder:IEUW!!! Weer een vies beest gespot. Ik hoop voor je dat het niet echt een kakkerlak is geweest. Getsie, ik krijg hier spontaan jeuk. @ allerlei beestjes: Ik ben dus echt panisch voor allerlei soorten raar uitziende beestjes. Arco en ik zijn eens op vakantie geweest in Portugal en toen zaten we s avonds binnen te praten (het was heel de week kut-weer, dus vandaar dat we binnen zaten) en toen liep er een kakkerlak door de woonkamer. Nou ik heb echt op de bank gestaan, Arco heeft dat beest gevangen (hij vond het zelf ook eng, hahaha, held!) en toen ben ik mee naar buiten gelopen om aanwijzingen te geven waar hij dat beest moest dumpen. @ Napoleon: Succes met de echo vandaag. Ayla is weer lekker in badje geweest. Ik vind dat zo gezellig om te doen tegenwoordig. Als ik haar dan namelijk uit bad haal leg ik haar op het aankleedkussen in een omslagdoek en wikkel ik haar er helemaal in. En dan tijdens het afdrogen klets ik een beetje tegen dr en dan gaat ze elke keer zo schattig lachen *smelt*
Heel goed Edit: ik ben dus wel kakkerlakken aan boord tegengekomen Die vliegtuigen staan dus 's nachts vaak ergens stil en ja wat is er voor een kakkerlak dan luxer om lekker te lounchen in een vleigtuig....
die zitten dan wel businessclass neem ik aan??!!!! Dan kan ik nl. met gerust hart comfortclass zitten!!!
Mermaid: dat is leuk he als je tegen ze praat en ze "antwoorden" Vind dat zo schatig Ik moet nu alleen de benedenverdieping en mezelf nog stofzuigen en dweilen, maar Gerodi ligt in de box te slapen en dan vind ik het zo zielig om te gaan stofzuigen.... (en ben bang dat ie wakker wordt en nu ligt ie net even lekker zonder kramp.)
Ik moet ook nog stofzuigen, maar Ayla ligt nu ook in de box te slapen, dus ik zuig morgen wel. Dan krijg ik 's avonds ook kraamvisite, dus dat komt toch beter uit.