Op Teletekst staat dat het zaterdag 25 graden wordt. Komt voor ons ook goed uit, want zaterdag viert Arco zijn verjaardag. Kunnen we tenminste lekker buiten zitten.
Ken allebei die films niet maar ik hou het voorlopig denk ik maar even zo, er is al genoeg te janken Fijn Ikheid dat dat ding fijn is! Ideaal zeg! Eva ligt hier hard te lachen in de wipstoel op tafel onder een ark met allemaal diertjes die eraan bungelen. Dat ding hangt nog steeds niet boven de box want er zit niet zo'n houder aan. Heb hem nu maar aan de lamp boven de tafel vastgemaakt, gaat ook goed. Heir is het binnen heel koud, maar buiten is het dus warm? Zo ff checken op het balkon. Ik ben het trouwens echt behoorlijk beu dat we geen lift hebben. Als ik met Eva naar buiten ga, en ik kom terug en ze slaapt (wat eigenlijk altijd zo is), moet ik haar altijd wakker maken, want ze moet toch uit de wagen naar boven. En daar wordt ze behoorlijk niet-blij van en ik dus ook niet :x
Gefeliciteerd mermaid alvast! Wanneer is hij echt jarig? Wij hebben zaterdag ook een bbq trouwens, dus wel fijn als het mooi weer is.
Idd ideaal. Hij is zijn geld dus wel waard. Misschien toch Arco nog maar eens lief aankijken, hahahaha.
@ Janne: Dank! Arco is woensdag jarig. Ik moet trouwens nog even een cadeautje voor 'm scoren. Lijkt me echt heel vervelend idd zonder lift. En ook zo sneu voor Eva dat je haar elke keer wakker moet maken.
Mermaid: alvast gefeli met je ventje! Janne: das balen van de trap en dat je Eva steeds wakker moet maken. Wat een slim idee om dat ding boven de tafel te hangen!
Ik zit nu MTV te kijken en er is een My Super Sweet 16 Marathon, dat staat dan linksboven in beeld, maar ipv Sweet staat er Sweer. Is dat dom of wat?!?!
oja, is waar ook, ben kleurendoof maar heb de stofwolk overleeft en nu even voeden en dan boodschappen doen
ofew, de echo was goed, zit nog wel wat slijmvlies maar das niet erg. gaat vanzelf met het bloeden mee weg.
Denk dat ik zo even 3 honden los laat ofzo, heb die kinderen van hiernaast al gewaarschuwd maar blijkbaar is het leuk om iemand uit te dagen. Zaten hier belletje te drukken, snap best dat dat leuk is maar ze weten dat we hier 3 honden hebben en dan is dat voor hun natuurlijk nog leuker maar heb ze nu gewaarschuwd dat als ze nog 1x op die bel drukken en er wordt daardoor een kind hier in huis wakker dat ik de honden los laat. Dat wilden ze ook weer niet, ze weten hoe groot ze zijn en hoe groot de tanden zijn hahahaha, maar we de hele tijd nu schreeuwend hier langs het huis lopen.
hahaha denk dat ze zich dan helemaal we 20x bedenken, leukste is nog die van mij doen helemaal niks behalve blaffen en kwispelen hahaha
@ Napoleon: Goed nieuws! Gelukkig zeg. @ Ingrid: Gggrrr, lekker irritant van die vervelende buur(t)kinderen. @ maart 2011 babies: Jemig hé nu al!!! Wat gaat het toch hard zeg.
@Mermaid: alvast gefeliciteerd met Arco! @Napoleon: wat onwijs fijn dat het goed is!!! @Ingrid: grrrr loslaten die honden!!! @LZ: Nu al een maart forum