Ze heeft nu toevallig vandaag wel heel veel rode plekjes over heer haar lijf. Verder heeft ze eigenlijk op het moment niet heel veel klachten. Regelmatig darmkrampjes, met name s`avonds. Ze laat heel veel scheetjes en is soms na de fles wel erg onrustig, maar niet altijd en vaak niet lang.. maar ik ga haar pakken.. ze huilt
Spinnen zijn altijd groot!!! Maar goed, volgens mijn vriend wonen er hier in de tuin kikkers van 50cm, dus wie overdrijft er nou....?
Kris dat heeft Elisa ook. Van die rode vlekjes, beetje ruw/droog. Maar die komen en die gaan weer. Die zijn er niet altijd. Bij Sanne wel?
@ Wonder: Hahaha, ik ben ook zon schijterd wat betreft vreemde, kruipende en/of vliegende beestjes. @ Ka: Met Sonja gaat het eigenlijk best goed. Vandaag heb ik tussen de middag bij mijn vriendin gegeten. Ik mocht vandaag van Sonja eigenlijk 2 bruine boterhammen, maar ik heb 2 kleine witte pistoletjes op, 1 met kaas en 1 met filet en ei. Is ook mager, dus dat zit op zich wel goed. Ik ben wel benieuwd of ik deze week nou wel wat afgevallen ben. @ LadyZ: LOL! Nou, liever heet met een laken over je hoofd dan dat er 1 of ander exotisch eng beest over je heen kruipt. IEKS!!!! Enne .kikkers van 50 cm?! Hahahaha, vraag eens of je vriend er een foto van maakt als ie ze ziet, want ik ben er wel benieuwd naar. @ Kris: Ach arme Sanne, moest ze erg huilen toen ze de prikjes kreeg? En sommige artsen zijn echt om te janken hoor. Mede daardoor ben ik echt geen fan van dokters en has e.d. @ Ikheid: GIL!!! Spinnen die eitjes leggen in de stofzuigerzak?! Ik zuig die beesten altijd op (als ze niet te groot zijn, anders roep ik Arco .held die ik ben), maar dat kan ik dus beter niet doen. @ spinnen en andere enge beesten: Ik ben dus ook echt als de dood voor spinnen. Nu het hier zo onderwerp van gesprek is krijg ik spontaan overal jeuk. Als ik er 1 zie krijg ik echt rillingen, jeuk en de neiging om te huilen , ik maak geen grap, das echt waar Ayla heeft inmiddels een flesje op en ligt in bedje. Ik hoop dat ze eens even lekker gaat slapen.
ik ga even een kind ophalen van het kdv en jullie hebben het over gemuteerde mieren, vogelspinnen en reuzekikkers hahaha Insecten zijn gewoon eng, heb wel eens gedroomd over een vliegende spin brrrr..... Milan vondt het leuk op het kdv, heeft lekker gegeten, lekker geslapen en in de lullababy (wipstoel die in een net hangt vanuit het plafond) gezeten. Haast niet gehuild, alleen voor het slapen en zich dus voorbeeldig gedragen. Julian is er nu aan het spelen want die had zijn vriendjes en vriendinnetje weer gevonden dus die wilde niet mee toen stelden ze daar voor om hem er gewoon te laten en dan straks weer op te halen. Ik vind het goed kan hij zijn energie weer even kwijt en het is hier 5 minuten rijden vandaan dus ook geen heel gerij om hem op te halen.
Mermaid: hopen dat Ayla ff lekker doortukt... Nee niet opzuigen die spinnen! Ik meen het serieus.. In de stofzuigerzak is het lekker warm en broeierig, een ideaal plekje om eitjes te leggen vindt de spin.. Dus niet meer opzuigen hoor.
Nou wat goed van Milan en fijn voor jou! Nu laat je hem ig met een geruster gevoel achter, dat zou anders zijn al ze zeiden dat ie alleen maar had liggen hilen.. En fijn dat Julian ff daar mocht blijven.. kan ie idd ff zijn energie kwijt.
Ka; nee ze heeft het zeker niet altijd, de ene dag wel en de ander dag amper. Vandaag was het toevallig heel veel. Zou ik haar wel met een hydrofieldoek mogen inbakeren ? Of is dat ook te warm i.v.m. koorts nu ? Ze moest trouwens heel erg hartverscheurend hard huilen, ik ook bijna. Heb haar bij thuiskomst gelijk een zetpil gegeven en de injectie-plaatsen flink gemasseert hopelijk helpt het.. ze heeft net een flesje op en ligt nu weer te lachen in de box !
awel een hydrofiele doek kan geen kwaad, die zijn dun en ademend. Zo zielig die prikjes! Fijn dat ze weer kan lachen!
@ kris: als Sanne koorts heeft, mag je haar nu niet inbakeren. Ook zonder koorts zou het nu al warm voor haar zijn, maar als ze ook nog koorts heeft, kan ze helemaal haar warmte niet meer kwijt. ik ga vanavond nog even verder lezen, ik heb een druk dagje gehad.. eerst babymassage en toen ben ik met Tim bij de manueel fysiotherapeut geweest. Hij vroeg nog wat het CB had gezegd, de CB arts had niets bijzonders aan zijn houding gezien, maar ik zei dus dat ze dat van Emma destijds ook hadden gezegd en er toch was vast bleek te zitten. Hij moest er wel om lachen dat ik weer op eigen houtje naar hem toe ben gegaan. En inderdaad, ook Tim had een blokkade in zijn nekje. (volgens mij zelfs op dezelfde plek). Hij heeft het nu verholpen en morgen word ik gebeld door de fysiotherapeute die Emma ook had, zij zal dan thuis langs komen om naar zijn houding nu te kijken. Hij was het met me eens dat zo'n controle door de fysio standaard bij het CB gedaan zou moeten worden. Veel moeders weten gewoon niet dat zo'n blokkade veel voorkomt en het CB heeft er geen oog voor. nu weer snel Tim uit bed halen (da's de 3e keer vandaag dat ik hem uit bed moet halen terwijl hij nog slaapt...), we gaan Emma ophalen..
Hmm op CB zeiden ze met koorts wel in te bakeren met hydrofiele luier. Jeetje! Slecht hoor dat ze elke keer wat anders zeggen.. Emmetje: hoe herken je zo'n blokkade? Wel goed dat je door hebt gezet en dat er nu iets aan gedaan wordt!