jeetje wat zul je geschrokken zijn!!! pffffffffffff heftig...blij dat het goed afgelopen is! En wat betreft Jacoline...ik ga mijn best doen.
Dat is zeker schrikken Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en Tim zal het je echt niet kwalijk nemen dat je 'm even op de vloer hebt gelegt Caro: truste!!!!!
@ LadyZ: Ik vroeg me ineens af: Spreek je Gerodi uit op zijn NL, dus met een harde G op het begin, of niet?
Ja ben bezig met de voorbereidingen, maar daar gaat wel wat tijd in zitten....het onderwerp: het vliegend hert.... die liggen hier namelijk ook voor de deur te loeren... En volgende week: hoe herken ik een ontplofte egel!!! Daar heb ik de powerpoint presentatie bijna voor klaar!
Hij was wel degene die het nog het langst huilerig was.. Emma zat al weer vrolijk heen en weer te rennen toen hij nog aan het huilen was (was ook moeheid..) Was voor hem natuurlijk ook weer even wennen die drukte, Emma was het weekend uit logeren geweest en was dus net weer thuis. Beetje groot contrast dus voor hem, zo'n hectiek na een rustig weekend.
Ja, ik snap 'm. Ik dacht al dat het niet op zijn oer-Hollands zou worden uitgesproken omdat je toen idd vertelde dat het een Italiaanse naam is.
Begin deze maar vast te ontleden..... De woorden van mijn pa waren gisteravond letterlijk......wat een prachtige insecten zijn dat toch Ik zo joh....volgens mij wordt het tijd weer richting NL te vertrekken. De stilte begint hier ook op je hersens te slaan!