Hahahahahahhaha....... Wil je spektakel? Stop deze dan een rotje in zijn kont en je hebt 'visite'....
ja vond het eigenlijk ook best zielig om dat rotje voor te stellen....nou voor blijvend plezier van dit schatje....stel ik bij deze een vuvuzela voor!
Ff iets compleet anders.... Bas Muijs is op tv en ik blijf dat zon jochie vinden...het lijkt wel of hij niet ouder wordt!
Heb ik dat, ik zit naar frans bauer te kijken..... Welke creme gebruikt hij?????!!!! (Bas he, niet Frans..)
Ik ga de poeders maar eens mengen met water en kijken of ik die kleine man er nog een plezier mee kan doen.. Iedereen welterusten en ik meld mij morgen weer en zal dan ook berichtjes plaatsen, beloofd Ciao!!!
Ik was even Ayla een flesje geven. De volgende dames hebben zich opgegeven voor de meeting: - LadyZorra - Ka85 - Mirjam2112 - Wonder 1980 - Ingrid130 - Pamsie - Kris8 - Caromama - Trotsemama1 - Ann80 - Ikheid - Emmetje75 - Janne87 - Marijn - Napoleon en moi....
Mogguh!!! Slept like a rock!!!!! Had het nog wel een paar uur volgehouden in bed! @Mermaid: thnx voor je lijst. Leuke groep meiden. @LZ: Bas wil niet dat zijn smeerseltje bekend wordt. Het is grootmoedersrecept en dat mag de familie niet uit. Stom he?!
Emmetje: thnx voor je pb !! Jeetje wat zal jij geschrokken zijn zeg !! Gaat het weer helemaal goed met Emma?? Pffff moet er niet aan denken.. En die arme Tim op de grond, nou ja dat vergeeft ie je vast wel jahoe van half 9 tot 5 en nu slaapt hij nog.. Hij was klaarwakker en supervrolijk vannacht maar heb hem toch maar terug in bed gelegd. En gekolft voor straks, bijna 150 zal wel genoeg zijn toch ?? Alleen werd demi vannacht gillend en huilend wakker, wat er nou was ??just is naar dr toegegaan dus ik kon blijven liggen heb dus straks dat tweede gesprek maar zou je dan gelijk horen hoe of wat ?? Ik ga er maar niet vanuit .. De outfit hangt klaar en die doe ik pas 5 min voor vertrek aan haha
Morning! @ Mirjam: Soms is een 2e gesprek al voor arbeidsvoorwaarden, maar het kan ook gewoon een 2e ronde zijn. Ik zit nu Say yes to the Dress te kijken. Er was 1 meisje die een jurk ging uitzoeken en die moeder van haar was zo'n irritant wijf. Die wilde eigenlijk gewoon dat haar dochter een jurk koos die zij (moeders dus) mooi vond. Ik snap dat niet hoor, zij hoeft 'm toch niet aan. Toen ik mijn trouwjurk uit ging zoeken heeft iedereen juist gewacht met haar mening geven totdat ik aangaf welke ik het mooiste vond... Talking about weddings...: @ Ann: Jij was toch de gene die tijdens de zwangerschap ten huwelijk was gevraagd? Hebben jullie al een datum?
Ik neem aan dat je wel meer te horen krijgt. Ik denk dat jij bijv. een salarisindicatie af moet geven, maar die bal moet je gelijk terugkaatsen. Hahahaa die kleine man van jou leeft dus 's nachts! Ah en misschien dat Demi ook kiezen krijgt? Seeger volgens mij wel....slaapt ook zo onrustig. Enne 150cc is meer dan genoeg hoor!
Ik ga vandaag toch maar weer flessen 180+6 aanbieden. Ik had haar net een 150+5 gegeven, maar ze was niet helemaal tevreden toen ie op was. Ik heb toen nog een 30+1 gemaakt en dat heeft ze ook nog helemaal opgedronken...