APRIL-mama's 2010 deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mirjam2112, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jeetje.. nu zet je me voor het blok ;)
    Ik ga voor de optie vliegenmepper, dan maak ik de muur wel schoon met een nat doekje en de dode geplette spin is voor manlief.. :D

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik zeg goed geregeld; manlief neemt op de terugweg boodschappen mee en frietjes! Mjam! Heb ik nog ff ZP-tijd..

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    :p:p

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

PROEST :D, ja ik denk dat dat wel de beste optie is inderdaad...

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden ik ga boodschappen doen en daarna naar de condoleance. Ik zal er vanavond niet zijn denk ik....
    Dus fijne avond iedereen en tot morgen!
    Ciao

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Sterkte bij de condoleance meisje. KNUF

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou ik weet even niet wat er met Ayla'tje is hoor de laatste paar dagen. Ze heeft net een uurtje in de wieg geslapen en begon toen te huilen. Normaal als ik dan na 5 minuten naar haar toe ga en haar even geruststel dan wordt ze weer rustig en vaak gaat ze dan weer slapen. Maar de laatste paar dagen duurt het veel langer voor ze weer rustig wordt (en slapen doet ze dan helemaal niet meer). Eigenlijk alleen als ze bij me ligt. Ik heb haar nu dus maar weer naar beneden gehaald en nu ze bij me ligt is ze weer kalm. Zou het kunnen dat dat is omdat ik best veel met haar weg geweest ben deze week :(?

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid.. ze kan in een sprongetje zitten! Maak je niet druk meis, over een paar dagen zal het wel weer afzwakken..

LZ: sterkte! dikke KUS

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, ik zit net het Oei ik Groei boek eens even in te kijken en ik herken er weer veel van. Ik dacht dat het nog geen sprongetje was omdat het nog "geen tijd" ervoor was, maar ze kan natuurlijk net zo goed even wat eerder er mee zijn dan het boek aangeeft...

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja ze kan er idd eerder in zitten.. No worries! Gelukkig komt er weer een einde aan..

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Frietjes zijn op, boodschapjes zijn binnen..

Ik ga nu ff heerlijk een peuk doen en dan ff de vaat opruimen en mijn scheetje de fles geven..

Meiden, fijne avond allemaal!

LZ.. ik denk aan je!

Dikke x en liefs Ikheid

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou gelukkig wel, anders zou ik echt gek worden ;).

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat een portretje zeg....ze zit een half uur bij mij op schoot te gillen, niks is goed, ze wil geen speen en geen pink. Ik geef haar aan Arco, die biedt haar zijn pink aan en gelijk sabbelen als een idioot en nu ligt ze zowat al te slapen...;). Ach ja, mama ziet ze natuurlijk al de hele dag, hahaha ;).

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha een papa's meisje!;)

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou idd...LOL :D

16. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zooo ik ben echt blond!!!
    ik maar denken dat het hardstikke rustig is op de april forum was ik vergeten de oude abbo eraf te halen ja zo blijft het rustig:p:p:p

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha :D, lekker handig....

18. Trotsemama1

19. Trotsemama1

ben net naar de sportschool geweest om me aan te melden naja aanmelden mijn abbo weer activeren
    heb meteen een jaar gedaan
    morgen even andere sportschoenen en sportkleren halen en dan ken ik lekker weer sporten :D

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Spinnen: hahahaha heb me rot gelachen om alle reacties! Echt LOL!

@LZ: heel veel sterkte vanavond meis...ik denk aan je!

@Ikheid: Eetse! Ik heb ook zin in friet, maar het wordt bami!

@ehmmmmmmmmm....ja inbakeren heb ik ook gehoord....mag niet na de prikken ook niet met een hydrofiel luier.

@Ego: nou ik heb me net toch een lading spullen moeten halen bij de apotheek!! Pilletjes voor de blaas, pilletjes voor iets anders, pilletjes voor de tanden (ja dacht het al te zien, maar mevrouw krijgt vroeg tanden!!) en pilletjes voor weer iets anders...kortom...veul pillen! En morgen moet ik terug want dan zijn de pillen binnen die besteld moeten worden. Ik zeg.....pillywood here we come!

Deel Deze Pagina