In principe hebben jullie het huis dus gekocht? Onder voorbehoud financiering?? Pizza 1 voor 1 met zn zessen is niet echt handig nee hahahaha, of 1 pizza door zessen en dat 6x
@ Mirjam: Spannend hoor, ik ga voor je duimen dat jij het wordt. Wat had je nou uiteindelijk voor broek aan?
@ikheid, sneu voor je mannetje Maar in AR zit toch al jbp? Ja ons bod is geaccepteerd en idd onder financieel voorbehoud. Daarnaast gaan we nog een keer het huis bekijken en dan mogen wij uitzoeken wat we uit het huis nog willen hebben (zit bij de koopprijs in ) zoals gordijnen, vloeren enz. Wel lekker. De eigenaar gaat de tuin nog helemaal opknappen, dwz zijn 5 meter lange koikarpers verhuizen en de vijver dempen en gras inzaaien. Ik ga ook weer verder met mijn foto-albums heb nog een hele waslijst... * boek van Xander van 0 tot 10 * boek van Eva van 0-9 * Boek van meike van 0-2 * Boek van Canada * Boek van Frankrijk * Boek van Mallorca * Boek van Kreta * Boek van Roemenië * Boek van Tunesië * Boek van onze bruiloft * Boek van alle hoogtepunten dus ben nog wel even zoet
nope! En van xander en eva moet ik ook nog van hun eerste 2 jaar alles inscannen want dat was nog met de fotorolletjes
en die eerste digitale camera maakte zulke foto's echt pixelig en weinig kleuren Bekijk bijlage 80372
Kris, beterschap voor jullie allemaal! Marijn, balen vd trap!! Lekker zo'n camping dichtbij. Klinkt goed! Mermaid, zielig he die prikjes. Hopelijk krijgt ze er verder niet teveel last van. Caro, lekker ochtendje! TM, balen zeg vd auto.... Wonder, wat vervelend van de buurvrouw. Ik vroeg me vanochtend nog af (geen idee hoe ik erbij kwam haha) maar of jullie een beetje kennissen daar hebben? mirjam, spannend zeg! Dus nu zenuwen tot morgen... Wat voor functie enzo is het nou ook alweer? En thanks voor je lieve berichtje ergens tig pagina's terug. Ikheid, sterkte bij de ha, zielig voor Jayden zeg! En pittig voor jou. Hopelijk is er snel wat aan te doen. Napoleon, spannend zeg allemaal met jullie huis, wel heel leuk! En wat een foto's.... Ik vidn het bij mij al veel maar valt dus nog mee. Trouwen en Eva staat op de lijst. Verder allemaal geklets over alle mystery guests hier hahahaha. @hier: Eva heeft weer doorgeslapen! 2200 tot 630 ongeveer. Verder is ze constant aan het huilen en ik weet elke keer niet goed wat er is, zo irritant. Nu ligt ze een beetje te kraaien (mopperen..) in de box, maar ik vind het wel ff best hoor. Vanmiddag komt mijn schoonvader op bezoek waar ik helemaal geen zin in heb en ik moet nog ff een boodschapje doen.
De nette heb er wel een goed gevoel bij.. Maar ja weet niet wat de concurrentie doet ze willen alleen de donderdag ook dat ik werk en dat kwam niet zo heel goed uit maar m'n moeder zei net dat ze wel helpt met oppassen
Janne: vervelend is dat hè als ze huilen en je weet niet wat er is?! Dat werkt hier behoorlijk op mijn zenuwen.. De babyfoon staat nu uit, alleen nu zit ik steeds naar de lichtjes te kijken.. Irritant! Maar het is nu eindelijk stil na een half uur huilen. Nou have fun met je visite dan! Hopelijk blijft ie voor jou niet al te lang..
Goed.. er ligt er één te krijsen. Het is toch bijna etenstijd, ik ga hem wel eruithalen en een fles geven. Misschien tot vanmiddag! Ik ben zo ook nog ff de stad in.. X
en ze slaapt gewoon nog steeds....al vanaf 9:30 uur! Wat een slaapkoppie...oh, volgens mij hoor ik daar wat... slaapt verder volgens mij Even een paar fotootjes spammen hoor, als we toch met foto's bezig zijn!
haha, zie de eerste foto... bijna alles is nog te zwaar om echt vast te houden, maar dat schaap doe ik om haar handje en rammelt heel lief. Verder een belletje aan een touwtje en een gekleurd wollen bolletje dat als het draait net een regenboog lijkt... En het kleed op de bodem heeft verschillende stofjes, dus dat voelt ook al leuk aan.