hahaha ik vind het ook niet erg om 30 te worden hoor, wil dan slingers, ballonnen en alles erop en eraan en natuurlijk heel veel kaarten en een button met 30 erop
Ja, rare snijboon is nogal een understatement hè. Jullie gaan me vast voor gek verklaren, maar als Joran psychisch echt in de war is dan vind ik het voor hem ook nog wel een soort zielig.
Ik verwacht een mega surpriseparty....maar als ik hem zo zie zitten achter zijn laptoppie....dan denk ik dat ik daar niet op moet rekenen. 8)
Ja.....en dan moet hij geholpen worden....maar daar rent hij dus voor weg. Heftig hoor voor zon moeder.
nee hoor .. heb ookal weer een aantal jaar geleden mijn 30e verjaardag gehad.. * Piep er weer tussenuit, lekker in bad stomen, ben werkelijk snip en snip verkouden.. *
ik heb alleen het laatste stukje gezien en ga zo alles even bekijken via internet maar vond die moeder wel hard zeg. Maar ja das misschien ook wel een vorm van zelfbescherming.
Ja, dat zal ik hem dan eens uitleggen.....hij heeft het nl. alleen over zijn eigen verjaardag!!!8) Hij wordt 37 en daar blijkt hij nogal mee te zitten......nou help ik hem ook best vaak herinneren aan het feit dat hij 37 wordt!
Die van mij ook!!!! Toen ie 36 werd had ik op n hyves gezet: gefeliciteerd, over 4jr ben je 40 en over 14 jr maak ik een abraham voor je
Niet bewust in de zin van omdat we christen zijn ofzo. We houden gewoon niet echt van tv kijken, ik had heel lang een tv maar keek nooit, dus die heb ik een keer weggegeven en we vinden het wel best zo. Kijk wel regelmatig op uitzending gemist dingen terug trouwens als ik ff iets heb gemist.