Echt zielig is dat idd. En die witte stukjes zijn idd onverteerde eiwitten las ik hier eerder, volgens mij vertelde Kleintje dat.
De witte stukjes zijn onverteerde melkresten, hoofdzakelijk eiwit. Dat kan helemaal geen kwaad. Als er een groot aanbod van melk is in de darmen, komt dit regelmatig voor.
Haha dank jullie! Het is nog steeds niet over. Ze begint steeds weer. Mijn man is trainen met de honden en heb al gesmst dat hij gelijk maar naar huis moet komen en niet eerst moet blijven hangen wat drinken. Kan hij haar dan even troosten en ga ik lekker douchen.
Veel melk krijgt ze niet binnen. Van de 4 keer 150 heeft ze al 140 laten staan. En toch was ze gegroeid bij het cb. Best apart.
hmmm kom er toch even tussendoor, maar begrijp ik nu goed dat ze bij elkaar opgeteld bijna een complete voeding heeft laten staan? Hoe lang doet ze dit al?
o meiden wou nog even melden dat ik een super mama heb ! kwam ik thuis in een super opgeruimd huis al me was opgevouwen en gewassen ! en ze was er om half 5 uitgegaan voor thobias ! o en we hebben een hotel bon gehad twv 185 euro zodat we een weekendje weg kunnen en dan mogen de kids naar haar toe ben zo blij met me mama!!
Ja ze laat per dag ongeveer een volle fles staan. Denk nu zo'n 2 weken. Het wisseld wel hoor. Wat ze minimaal laat staan op een dag is denk ik 70. Maar toch is ze goed gegroeid. Heb haar laten wegen bij het cb en ze woog 5 kilo (dus 500 gram in 2 weken bijgekomen). Dat is toch raar!
ka: hele flessen laten staan lijkt me niet echt goed?? wonder las ik nou op hyves dat elin blaasonsteking heeft? en ik las over ladyz dat ze condeleance had meid heel veel sterkte en ikheid die geopereert moet worden balen meid maar aan de andere kant ben je er straks vanaf ! en de rest heb ik vluchtig gelezen
Ja toch vind ik het echt heel raar dat het cb daar niks op uit doet....In het ziekenhuis waren ze heel streng op het resten van de fles. Elin mocht op 130 cc toen hooguit 15cc laten staan en dan echt niet langer dan twee dagen. Zeker nu met dit warme weer zou ik zeggen dat Elisa echt meer moet gaan drinken. Als ik jou was....maar je moet het echt zelf weten zou ik toch met de kinderarts gaan overleggen.
Ja het is natuurlijk super dat ze wel groeit, alleen zit mijn bezorgdheid een beetje in het feit of ze wel voldoende vocht binnenkrijgt....vooral met dit weer. Schrik er ook van omdat ze bij ons in het ziekenhuis er heel streng in waren....we moesten ook echt hele lijsten bijhouden.....
@ TM: Da's idd echt lief van je moeder. En jullie gaan dus binnenkort even lekker een weekendje weg met z'n 2-en.