Hahahaha jaaaaaa dat klinkt best leuk...de aa mama's...ben benieuwd hoeveel meelezers we daar hebben....dan beginnen we daarna de AM....(anonieme meelezers)
Gezellig!! Hier zijn 2 honden al naar boven, man op de bank in slaap, kind in de box en ik achter mn laptoppie, wat een gezelligheid.... Is de omgekeerde wereld, honden boven, wij beneden...
Hier is de hond net naar buiten .. met mijn vriend.. maar eigenlijk lag hij ookal in diepe slaap ( de hond dan .. )
Hier trouwens ook een Zantac verslaafde.. de huisarts zei dat ze het wel niet lekker zou vinden.. jou ze zuigt het spuitje gewoon leeg.. !!
Check dit bericht: Huizen ontruimd na gaslek in Kamerik | 112Nederland Was in het huizenblok waar mijn broertje en zijn vriendin wonen. Gekker nog: Aranka (schoonzusje) heeft het gaslek ontdekt, was bij hun in huis . Is echt nog maar net goed afgelopen. In de woning boven hun hing een ophoping van gas op zolder die kritiek was (maw: de zaak stond op ontploffen).
Hahahahaha cool....ik ook niet! Zo gingen we zaterdagochtend naar een wijnboer....ik zag dat kommetje te laat....mwahahah of ik wilde het niet zien...iig kwam hij hard binnen. Maar de wijn was wel errug lekker!
Ja gezellig!! Nee er staat een hondenmand op de slaapkamer en ik heb een soort loungeplek op zolder gemaakt, dus ze kunnen kiezen
Ik heb alleen soms de hond van mijn ouders hier en die kan wel traplopen....die ligt dus ook het liefst op bed! 8)