Oh LZ bedoel ik.. daarvan waren de honden al naar boven.. of zit ik er nu weer naast, kan het berichtje niet meer terug vinden
Ik moet echt gaan voeden nu, anders kom ik morgenochtend helemaal niet meer mn bed uit..... Slaap lekker allemaal en tot morgen!!
Yep, de mijne zijn al boven en lopen trap De jongste vindt het heerlijk op zolder, ligt ie ook vaak overdag8)
Ja meiden, ik ga er ook vandoor. Ayla een schone luier en een flesje geven. Ik wil Arco morgen voor zijn verjaardag een ontbijtje op bed geven, dus dan moet ik er vroeg uit...
Ik ben ook pleitos! Ga nog ff kolven....het weggooien en slapen.... Ron geeft Elin nog een flesje. Slaap lekker allemaal! x
Goeiemorgen meisjes! Iedereen lekker geslapen? Ik blijf erbij...ik ben een lompe Harry. Ik had een ontbijtje gemaakt voor Arco, met beschuit, geroosterd brood, een gekookte eitje, thee en jus d'orange. Loop ik met dat dienblad naar boven, doe de slaapkamerdeur open en ik stoot zo met het dienblad tegen de deurpost, valt het glas jus om. Lekker handig , kon ik dat eerst allemaal op gaan ruimen. De zingende entree die ik wilde maken is er dus niet van gekomen.
Hahaha mermaid, zal hij vast niet erg vinden want het gaat om het idee toch gefeliciteerd met je mannetje !!!!! Hier heerlijk geslapen, Justin sliep van half 9 tot half 6 !!!!!
Hahahaha mermaid....ik zie het gewoon voor me!!! Je wil net lang zal ie leven instarten...pleurt dat glas om! HAHAHAA.....wel heel lief trouwens dat ontbijtje op bed!! Enne gefeliciteerd hè!