APRIL-mama's 2010 deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mirjam2112, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ze heeft wel goede plasluiers. Maar qua gewicht zou ze al flessen van 180 moeten krijgen in ieder geval minimaal 5 flessen van 150 op moeten drinken. Dat krijgt ze nooit op.
    Anders bel ik morgen zo weer met het cb of de ha. Of doe ik sowieso even om te overleggen, want ik vind het maar vreemd.
    Meiden ik ga jullie verlaten voor vanavond. Ik duik even lekker onder de douche.

2. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Of ik moet haar morgen flesjes in 2 delen gaan geven. Als ze stopt eerst maar weer slapen en dan de andere helft.

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja gelijk heb je hoor meis!! Als is het alleen maar voor mijn geruststelling ;):D Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik er zo op door ga, maar wil wel met je delen wat wij hebben meegekregen vanuit het ziekenhuis. :)

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Nee joh! Alleen maar fijn!
    Nu ga ik echt haha.
    Slaap lekker straks.

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja zou kunnen maar dan ben je de hele dag bezig met voeden. Eigenlijk moet ze het aangeleerd krijgen dat ze haar fles moet drinken binnen 30 minuten. Overleg het maar.......het belangrijkste is dat ze haar flessen binnenkrijgt.

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

meiden ik ga jullie verlaten
    zoonlief is bijna in slaap dus ga ik ook naar bed
    hopen dat hij lekker doorslaapt hij krijgt namelijk nu zijn flesjes 21.30 voor het laatst alleen vanochtend kwam hij om kwart voor 5
    normaal om half 6
    dus hier weer lekkere nachten roep het maar niet al te hard:p
    want dan komt hij weer vannacht:p

7. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Wonder: Tanden ??? Zoiets als :D .. arme Elin met zoveel pillen zeg... maar hopen dat het snel overgaat !!
    Zo'n beest als jij beschrijft had ik van 't weekend ook !!!!!! IIEEEE ik stond me al af te vragen waar die vandaan kwam.... uit Frankrijk dus.. ik heb hem een ticket terug gegeven 8)

TM: Avondvierdaagse, das gaaf !! Kan Noa dat al wel aan ?? Demi zag ze vertrekken en ging helemaal huilen dat mee wou wandelen met de kindjes.
    Leuk dat je gaat sporten !! Zumba lijkt mij ook leuk maar ik ben niet zo'n sporter haha ik zou ook niet weten wanneer, straks weer werken, studie enzo... nou laat maar weten hoe het bevalt ! En opvang hebben ze hier ook maar Demi is zo verlegen !! Dat durf ik haar niet aan te doen hihi
    Oh wat lief van je moeder zeg !!! Ik smelt helemaal hihi dat had je wel even nodig he zo'n opkikker ;)

Ka; Wat sneu zeg dat getob met Elisa !! Apart dat ze dan toch goed groeit... klopt die weegschaal wel zou je bijna denken..

Ikheid: Oh nee toch geopereerd !! Nou ja het zal vast meevallen hoor.. en je man is lekker thuis dus laat je maar lekker in de watten leggen !!
    Dat knakken had Demi ook bij de geboorte maar op de echo van 8 weken was er niks raars te zien gelukkig.. ik hoop dat het niks is bij jullie !

Kris: Arme Sanne zeg... lekker handig ja die artsen... soms vraag je je af of ze nog verschillende artsen-opleidingen hebben... ééntje voor noord-holland eentje voor zuid..... ;)

Ingrid: Fijn dat Milan het leuk had !! oh en Julian ook haha

Emmetje: Jij ook al zo'n amateur CB zeg.... maar goed dat je naar jezelf luistert ;)

Mermaid: Misschien een sprongetje ja... over wat overprikkeld inderdaad door het vele weggaan ..

NY / Barca: Lijkt me heerlijk voor een paar weken maar ik denk niet dat ik de familie zo lang kan missen... En de opa's en oma's de kids niet haha

Zo wat een dag zeg... Kids bij m'n moeder gebracht, terug naar huis, kat gehaald, uur bij de dierenarts gezeten, kat weer teruggebracht, kids opgehaald (die braaf heel de tijd hebben geslapen... doet ie anders nooit ;)) naar huis, koken, badderen, voeden, naar bed, opruimen, strijken.... en toen dacht ik RUST vriend naar z'n werk... maar nee z'n uitlaat is stuk, dus m'n moeder komt mijn auto brengen die weer bij haar stond haha lekker vaag verhaal he...
    En ik reed dus vanmiddag in zijn auto, en ik vond hem al zo'n herrie maken... het is een Twingo maar hij klonk als een oude truck 8)

Anyway... kat heeft iets aan z'n lever.. maar wat ? Nu moeten we z'n urine opvangen en z'n ontlasting nakijken (IEW) .. alleen hebben we er 2 dus de ene zit nu in de gang opgesloten met eten en drinken en de normale kattenbak en de andere zit in de woonkamer met eten en drinken en van die speciale korreltjes.. nu maar hopen dat hij het begrijpt en niet op de bank gaat plassen :D
    Morgen Demi naar de opvang en Justin naar het CB voor de prikjes... en dan vrees ik ook nog naar de garage ;)

Ik duik erin voordat het weer veeeeeel te laat wordt... Fijne avond allemaal poppekes !!!

xx

8. mirjam2112

Op de valreep: JOEHOE Justin vandaag 2 maanden :D

9. mirjam2112

hahahahahhaha ik lag dubbel :D

10. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Wat gaat het hard he ! :D

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hey !
    Las iets over TM die een lieve moeder heeft.
    En Ka; getob.. vervelend zeg.. ze drinkt i.d. wel erg weinig als ik het zo lees, maar ze komt dus wel goed aan...?

Hier nu eindelijk is het stil. Vanaf 16.30u ongeveer drama geweest. Heb haar toch ingebakend met hydrofiele luier, ze had geen koorts en ik ga wel af en toe kijken.
    Ondertussen moet ze bijna de laatste fles, maar ik denk dat ik haar maar laat liggen nu.. ik kijk nog wel..

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mirjam, wat een ongelofelijke drukke dag zeg!!! Een twingo die klinkt als een oude truck hahahaha hier een daihatsu sirion die ook niet klinkt als een sirion dus die mag ook naar de garage. Hopelijk is het niks ernstigs met de kat en begrijpt hij dat hij op de bak moet en niet op de bank.

Ka, ik zou gewoon naar de kinderarts bellen. Dan maar zonder doorverwijzing maar gewoon aangeven wat de ha zegt en kijken wat hun zeggen.

Kris, hoop dat ze lekker blijft slapen!!!

TM, wat een lieve moeder heb jij!!! Mag ik haar lenen?? Lekker een weekendje weg dus voor jullie, super!!!

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen

Jeuuhhhh gefeliciteerd!!!!!

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Het stormt hier weer....ik hoor gewoon de ramen kraken van de wind!!!!

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hebben ze weer van dat heftige onweer voorspelt? Hier mag het van mij nou ook eindelijk wel eens gaan onweren, want ik ben die benauwdheid wel zat onderhand.

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nee dat niet, maar ik zie het onweer hier van ver aankomen....ziet er heftig uit. Het waait hier nu alleen nog maar.

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    kan me voorstellen dat je onweer wil....ik vind dat benauwde weer ook helemaal niks.

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oei dus dat wordt straks weer alle stekkers eruit trekken. Dat had je toch gedaan gisteren? Of iets met de stoppen ofzo? Hahaha, ken je die uitdrukking van die bel en de klepel :)...

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    :D
    Hahahah ja toen heb ik alle stekkers eruit getrokken, maar het is nog ver weg, dus wacht nog ffkes:D

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He meiden,

nou, ben bijna een uur bezig geweest met bijlezen, keurig reacties gezet in kladblok, is er iets mis gegaan en is alles wat ik getypt heb weg! Grrrrr!

Wat ik nog weet:

@ Spinnen, aaaaahhhh! Vreselijk! Als ik ziek ben en koorts heb, dan zie ik ook altijd spinnen in mijn slaap! (tsja ik weet het, ik spoor niet helemaal ;))

@ Ikheid, had het al op hyves gezet, maar balen dat je toch geopereerd moet worden. Fijn dat je man vrij kan nemen, want zal toch even een paar dagen lastig zijn met Jayden als je je hand niet mag gebruiken. Hopelijk heb je er daarna geen last meer van. Hebben ze ook nog iets over je voet gezegd?

@ Ka, moeilijk he, als je het idee hebt dat de artsen het mis hebben over je kind. Gewoon doorzetten hoor, hoe lastig dat ook is. Ik heb inmiddels wel geleerd om op mijn intuitie te vetrouwen. Succes meid!

@ Ann, fijn dat je het uit hebt kunnen praten met je vader. Kan hij ook gaan genieten van zijn kleindochter!

@ TM, fijn dat je werkdag goed is gegaan! En goed van je dat je weer gaat sporten.

@ Wonder, echt sneu voor Elin. Ik dacht trouwens op hyves dat Seeger tandjes kreeg, maar nu begreep ik dat Elin al tandjes krijgt???

Verder weet ik het even niet meer.

Oja, Ingrid, ik zag nog leuke foto's voorbij komen van een wel hele grote baby!!! Lukas wilde gister ook al in de bugaboo gaan liggen, maar denk niet dat die bestand is tegen een vijfeneenhalf jarige baby!

Ik was vandaag van plan om heel veel in huis te doen wanneer Lukas naar school was, maar ben om half 10 tijdens de voeding met Noa in slaap gevallen en werd pas om half 1 weer wakker! (gelukkig hoefde ik Lukas niet op te halen, want die ging naar de overblijf, anders was ik mooi te laat geweest!) Maar ja, toen was het dus alweer tijd voor de volgende voeding en eer ik daar klaar mee was en Noa in haar bedje had gekregen was het al tegen twee uur en had ik niet zoveel tijd meer tot einde schooltijd! Snel een wasje gedaan en even gestofzuigd en dat was het. Nou ja, morgen weer een dag!

Even een vraagje; op de verpakking van fopspenen staat altijd dat je die na 6 weken moet vervangen. Waarom is dat en doen jullie dat ook?

Deel Deze Pagina