Pffff, ik ben een beetje vacatures aan het kijken, maar het is echt bedroevend hoor. Veel is minimaal 32 uur en dat vind ik te veel en alle parttime functies die ik tegen kom zijn niet wat ik wil .
Ik wil iets doen wat veel afwisseling heeft, dus veel verschillende werkzaamheden, en waarbij ik mijn hersens kan gebruiken. Dus niet iets van "gewoon" secretaresse. In een secretaressefunctie heb je vaak wel afwisseling, maar het zijn vaak echt ondersteunende functies waarbij je eigenlijk vooral "bevelen" opvolgt. Ik heb als notarieel secretaresse gewerkt en in die functie kon ik dus wel echt lekker zelf mijn brain gebruiken. Maar ja, het notariaat is niet echt een ideale branche om in te werken op het moment (ivm de huizenmarkt die niet optimaal is).
Ik ken het probleem ik heb ivacatures op m'n iPhone en die verzameld alle vacatures, ideaal !! Ik moet dus 14 juli aan de slag maar heb al buikpijn bij het idee dat Justin naar de opvang gaat tegelijk heb ik ook wel weer zin om iets te gaan doen en Demi gaat dan ook 2 dagen dus die kan misschien makkelijker wennen dan ..
Oh ja iemand (pamsie toch?) vroeg naar de functie; medewerker back office op een logistiek uitzendbureau. Heel afwisselend werk. Zegt men hahaha
Dat was ik En ga je dat dus 2 dagen doen? Jammer Mermaid dat je geen leuke vacatures kunt vinden voor het aantal uur dat je wilt. En geniet van de onsonjapatat doei!
Ehm, ik heb bij een logistiek uitzendbureau gewerkt waar ze een backoffice hadden en daar was het vooral cv's doorschuiven naar de front-office......Lijkt mij persoonlijk niks!
N met cv's doen ze daar niks qua back office.. Het is urenregistratie, factureren, debiteurenbeheer, contracten opstellen, mensen aan de balie helpen, enne de rest ben ik vergeten, oh ja personeeelsadministratie bijhouden.. Je schijnt niet heel de dag hetzelfde te doen maar juist van de hak op de tak.. Janne: nee 3 dagen, eerst woe don vrij en zodra ze plek hebben op de opvang om te ruilen wordt het din woe don. Dat hadden hun liever en maakt mij niet uit dus heb de opvang gebeld en sta nu op de wachtlijst.. En ach er moet gewoon geld op de plank komen
Oke dat klinkt wel leuk!!! Ik dacht dat iemand er naar informeerde wat het was en dit is mijn ervaring....die arme lui deden echt niks anders dan cv's bekijken. Maar dit klinkt super! Sorry Mirjam: ik heb helemaal niet goed gelezen, mijn antwoord staat zo lekker lomp!!
Vergeet ik helemaal te vertellen !! Was vanmorgen met de kids onderweg naar de speeltuin, we liepen langs de opvang en toen zagen we feest !!!! Was helemaal vergeten dat dat vandaag was, oerhollands zomerfeest! Dus wij zijn er lekker naar toe gegaan; koekhappen, bellen blazen, ballenbak, poffertjes eten, schminken, met zo'n balletje een stapel blikjes omgooien enzo .... En als hoogtepunt een ritje in de huifkar door Maassluis !!!!! Justin heeft heerlijk in de wagen geslapen en in de huifkar was hij gezellig wakker en zat hij op schoot heel verbaasd om zich heen te kijken de leidster van de babygroep was al verliefd op hem dus dat komt mooi uit
Ola meiden! Hoe is ie hier?! Spannende/belangrijke dingen gemist? Vandaag GEEN internet gehad! Balen! Nu weer wel gelukkig.. X