APRIL-mama's 2010 deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mirjam2112, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahahaa het gaat lekker met dat lezen van mij! Nou heb ik vandaag ook de wallen op mn enkels hangen dus ga vroeg mn bed in.

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja ik bedoel dat het hier thuis een stuk rustiger is..

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Waarom die wallen Wonder? Kindjes veel wakker?

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja ik heb wederom niet goed gelezen....misschien moet ik ff aansluiten bij Robas, Jacoline en Meadjuh....gewoon wijselijk mijn mond houden hahaha

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Om 20.30 uur op SBS 6 documentaire over Octomom; moeder en achtling

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahahahah! Nee hoor.. jij mag dat hè!

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja nou ik ga fysiek niet echt top zeg maar....val veels te veel af, vloei nog steeds....zucht. Ik ga dan ook stoppen met de bv.

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ben ff SBS 6 kijken..

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahahahaha...thnx! Ik zit nu op sbs6 naar octomom te kijken....waar moet die de wallen wel niet hebben hangen!

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hè balen meis.. Als het daarmee beter word moet je idd maar stoppen met de BV, hoe erg je dat misschien ook wel vindt. Je moet ook aan jezelf denken hè!?

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Iew! Gatver ja.. 8 baby's in 1 keer!

Die lippen van haar! Daar zit ook nog een baby verstopt!

12. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

meiden hoe is het bij julliee hier lekker ontzettend warm
    2de dag van het lekker in me bikini dag
    nu lekker een wijntje pakken en even sigaretje roken

ik las iets over mirjam haar nieuwe baaan gefeliciteerd meid de restheb ik nietgevolgd sorrytot gauw
    xxx

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé TM! Lekker weer daar dus!? Hier ook!
    Alleen hier geen bikini, eerst die rol maar eens kwijtraken..

Fijne vakantie! X

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

OMG! Etenstijd.. 8 baby's! Pfffffffffffffffffffffffffffff

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahahah ja misschien wel twee!

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH om gek van te worden!

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahahahahahahaha Ron die zegt hier....VRESELIJK ik moet er niet aan denken.....sterker nog ik zou er niet eens op bezoek willen!

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Whahahaha! Eammon is net terug van zijn broer en ziet dat ik dat zit te kijken en het enige wat ie doet is 'zucht'...

Dat zegt genoeg hè!? Hij baalt ervan dat ik uitgerekend dit zit te kijken, hij wilde liever een film zien ofzo..

Ik ben bankhangen.

Fijne avond allemaal! X

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hoi ikheid, op verzoek nog een keer de canvas doeken

en het gaat goed met lotte. de ene keer wat meer last van krampen dan de andere keer. we hebben nu ook een afspraak voor vrijdag bij de ha, missn dat hij even kan kijken of het niet iets anders is. en anders mogen we missn wel op speciale voeding tegen krampjes overstappen. maar ze heeft ook goede dagen dat ze nergens last van heeft.

en ik zag dat je me op hyves had toegevoegd gezellig!! :D

ingrid: wow:$ nul fouten op je toets!! dat doe je goed :p

zijn onze pottenkijkers nog geweest?!!

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ola chica's (ja ja, kom al helemaal in de vakantiestemming, alleen kan ik niet zo goed arabisch, dus val ik maar terug op spaans)

Wat een dag zeg! Ik ben versleten! En ik heb echt zoiets doms gedaan! Ik heb vanochtend Lukas van school gehaald om 10 uur om die inentingen bij de GGD te halen. Kom ik daar aangerend met twee kids, blijkt dat de afspraak morgen is! :):):) Dus ik kan morgen weer Lukas eerder van school halen. En Lukas heel de dag "oh, die domme mama van me!"

Maar goed, ik had het ventje beloofd dat hij na de prik iets uit mocht zoeken bij de speelgoedwinkel om mee te spelen in het vliegtuig. Morgen heb ik echter geen tijd om dat te doen, dus mocht hij nu "alvast" wat uitzoeken. Hij heeft uiteindelijk na heel lang wikken en wegen gekozen voor de reiseditie van Vier op een rij. Ben ik wel blij mee, want eerst kwam hij al met een zwaard met licht en geluid aan en ik denk niet dat we ons daar erg geliefd mee zouden hebben gemaakt in het vliegtuig!!! (en ook niet met het elektrische gitaartje waar hij daarna mee aan kwam zetten!)
    Daarna nog even snel wat spulletjes voor de vakantie gehaald bij de Trekpleister en de Hans Textiel.
    Toen naar mijn ouders en daar lekker gelunchd. Na de lunch Noa gevoed en toen snel met Lukas naar de kermis, Noa bij mijn ouders achterlatend.
    Kermis was superdruk en bloedheet. Eerst in het reuzenrad geweest (en ik heb super hoogtevrees, maar ja, papa was er niet bij en die gaat normaal mee in het reuzenrad. Dus Lukas zei bij het eerste rondje al "mama, je kunt het echt beter zien met je ogen open hoor!" :)
    Daarna in het gekkenhuis (je weet wel, waarbij alles beweegt enzo) Bijna nog mijn nek gebroken toen ik Lukas wou laten zien hoe stoer mama was door in dat grote ronddraaiende vat te springen (kun je ook gewoon omheen...)
    Toen wilde hij in zo'n kinderattractie met allerlei autootjes die rondrijden. Hij wilde in het voorste autootje gaan zitten, maar werd weggestuurd door één of ander aso wijf met een peuk in d'r hand en een telefoon aan d'r oor die ondertussen mijn zoon aan het wegduwen was omdat haar zoontje daar nog een keer in ging. Ik stond er net wat verder af, dus ik had eerst niet door wat er aan de hand was. Toen ik dat wel had, was Lukas al wat verder naar achter gelopen, dus ik dacht dat hij het niet erg vond. Hij ging in een ander autootje zitten, maar toen ze gingen rijden zat hij er heel stilletjes bij. Toen ze er weer uit kwamen liep hij naar me toe en begon heel hard te huilen. Het was een stoute mama dat ze zo lelijk tegen hem had gedaan. Helemaal overstuur. Nou, het was maar goed dat dat wijf inmiddels al in de menigte was verdwenen, anders had ik haar alsnog die opblaashamer van haar zoontje afgepakt en haar daar een ram mee op haar rotkop gegeven (sorry, frustratie moet er even uit) :x.
    Als troost met Lukas in een wildwaterbaan gegaan. Hij wilde er heel graag in en ik had eerst nee gezegd, maar ja, je geeft wat sneller toe aan een huilend kind. Nou, had ik dat maar niet gedaan. Je zit in een soort boomstam op een zijlings op een bankje en dan kom je met een rotvaart een helling af, waardoor je op het water klapt. Ik schoof daarbij opeens naar voren, tegen Lukas aan, die op zijn beurt met zijn hoofd tegen de voorkant aan knalde. Dus dat was helemaal brullen natuurlijk. Arm mannetje. Maar goed, toen ben ik maar bij de attracties weggebleven en hebben we alleen nog touwtjetrekken en eendjes vissen gedaan en toen weer naar huis om Noa te voeden.

Heel verhaal geworden, maar de strekking van het verhaal is dat de kermis geen onverdeeld succes was!

Deel Deze Pagina