net even mijn eigen profiel bekeken, best interessant om te zien wie er allemaal mijn profiel bekijken. Vooral de mensen die ik helemaal niet ken, kan me niet voorstellen dat het dan interessant is om te zien wat ik schrijf enzo eigenlijk
even snel zwaaien voordat jullie denken dat ik alleen maar meelees kijken jullie ook naar de moeder van Joran?
morgen trouwens echo van milan maar ik heb het idee dat er niks op te zien gaat zijn want hij is tegenwoordig vrolijk, slaapt overdag beter en lacht veeeeel vaker dan wat hij deed. Gisteren bij het kdv ook, ik kwam hem en Julian ophalen en hij lag in een soort van wipstoel en toen ik met mijn hoofd boven hem hing ging hij niet huilen maar lachen!!!
hmmm.... lees net mijn eigen stukje tekst door maar het kan dus eigenlijk 2 dingen betekenen. 1. hij had ergens last van maar dat is vanzelf verdwenen. 2. hij schrok gewoon elke keer van mijn hoofd maar is er inmiddels aan gewent....
Oh god, daar is ze weer, nou laat ik maar lachen, dan doet zij ook leuk..... Succes morgen!! En kijk uit voor je stalkers