Wat goed van Elin! Ik merk aan Ayla soms dat als ze zich echt kwaad maakt ze ook al een beetje naar de zijkant kan draaien.
...Wonder..Mermaid...Ann...ik heb het wel gezien hoor! Wat zaten jullie te snuffelen op mijn profiel...? Haha! Wist ook niet dat alles zichtbaar was, grappig. T is en blijft een openbaar forum he!
Ja grappig is dat he?! Nog iets bozer en ze draait op dr buik! Haha...Vind het zo leuk dat er nu ook echt contact is met Elin. Het allereerste begin is natuurlijk heel schattig, maar dit vind ik zoooo leuk! Dat lachen, brabbelen....zucht.
Ja, ik vind het nu al echt TE schattig als ze van die geluidjes gaat maken als ik tegen haar klets of haar aan het lachen probeer te maken. En het gaat alleen maar leuker worden...
Hier gisteren een overprikkeld meisje...en geloof het of niet, ik heb Fiene voor het eerst echt horen huilen. Zo zielig, kreeg er zelf tranen van in mijn ogen. Was 's ochtend naar Haarlem geweest naar het consultatiebureau (van Alkmaar naar Haarlem...antroposofisch consultatiebrueau...jaja geitenwollensok hier...). Fiene weegt 6 kilo en is nu 60 cm. Zegt die vrouw doodleuk 'Tja, soms is borstvoeding gewoon niet toereikend...'????? Pardon? Kijk, dat ze nu niet weeer 1,5 kilo is aangekomen lijkt mij niet meer dan normaal. Ze zit met haar gewicht boven de gemiddelde lijn en dat de groeilijn een beetje afbuigt lijkt me niet gek als je kindje dysmatuur ter wereld is gekomen en een raketstartinhaalslag heeft gemaakt. Zou niet goed zijn als die lijn zo kaarsrecht naar boven was blijven lopen! ....soms is borstvoeding gewoon niet toereikend...tssss Dan heeft ze niet goed gekeken naar de hamsterwangen van mijn meisje. Ik zal haar een keer een dikke vette poepluier in der neus duwen, haha! Hier een is een moeder een beetje aangebrand, hihi! Maar goed, na consultatiebureau nog koffie gaan drinken bij een vriendinnetje die een meisje heeft 4 weken ouder dan Fiene. Was gezellig. Toen de trein gemist en moeten wachten in de bloedhitte en Fiene al die tijd klaarwakker en iedereen aankijken en lachen. Was 's ochtends om 8 uur van huis weg gegaan en om 14 uur was ik thuis. Daar sliep Fiene als een blok tot 17 uur. En toen deed ik wat ik niet had moeten doen. We gingen naar de verjaardag van mijn zwager. We hadden de reiswieg mee, onder het mom van dat ze daar wel in zou gaan slapen... Ik ben de hele avond met haar zoet geweest, ze wilde niet slapen, maar was zooo moe! We zaten net aan tafel toen ze het echt op een gillen zette, had ik nog nooit gehoord! Ze wilde heel duidelijk gewoon naar huis, in haar eigen bedje. Om 22 uur waren we thuis en viel ze in haar eigen bedje als een blok is slaap... Ik maak me nu ineens ernstig zorgen over onze leuk bedachte vakantie in de tent...hoe in godsnaam moet het daar dan wel niet gaan? Moeten we haar eiegn wieg meenemen anders? Hoop toch niet deze taferelen op de camping dagelijks mee te gaan maken!
Oh ja, en ik heb meteen maar besloten gewoon naar het normale consultatiebureau hier om de hoek te gaan voortaan....
jeeeh en ik he eindelijk ontdekt waar de f5 functie zit op de mac.. Appeltje-R Hehe... Kan ik eindelijk ook met een druk op de knop de pagina opnieuw laden
Appeltje R, Appeltje R, Appeltje R, Appeltje R, Appeltje R, Appeltje R, anybody there? echo-echo-echo.... Meadjuh misschien?
Jeetje das ook wat! Je bv niet toereikend! Echt het is wat dat betreft ook nooit goed....dan weer te dik....dan weer te dun! Zucht.... Over het al dan niet op vakantie gaan met tent. TJa, wij hebben Seeger overal mee naartoe genomen. We woonden toen in Zweden en ik deed alle cb bezoekjes in NL. We reisden heel wat af en ik moet zeggen dat ik daar absoluut geen spijt van heb. Seeger is nu een heel flexibel ventje dat overal kan slapen en we dus heel makkelijk mee kunnen nemen. Ik ben wel voor regelmaat, maar je moet ook wel dingen kunnen ondernemen met je kindje. Ik zou dus wel gaan als ik jou was.
Ja, en dan gewoon de reiswieg weer proberen denk je? Zou wel fijn zijn als ze op verschillende plekken gewoon kan slapen! Hebben ze in France ook zoiets als een consultatiebureau? En over de borstvoeding, ze was gewoon wel 800 gram aangekomen he, dus beetje raar die opmerking inderdaad!
heerlijk he, dat genieten van die kleintjes. Gisteravond legde ik Tim in zijn bed, en hij zat me zo lief en tevreden aan te kijken dat ik het haast jammer vond dat hij moest gaan slapen. Hij ging ook zonder kik slapen.
Ja ik zou het gewoon in de reiswieg proberen...wat je kan doen is het haar thuis alvast aan de reiswieg laten wennen...bv door haar overdag een keertje er in te leggen. Ik weet niet of ze dat in Frankijk hebben....nu doe ik ook alle bezoekjes in NL. Die opmerking slaat echt nergens op! 800 gram is toch perfect?!
Goeiemorgen! Oh wat heb ik heerlijk geslapen! Gisteravond Noa redelijk vroeg de voeding gegeven (11 uur) en vanochtend pas weer om kwart over 7. (Beetje jammer dat big brother al om 6 uur onze slaapkamer binnen gestuiterd kwam, maar dat heb ik geblokt en aan papa overgelaten). Dalijk gaan we voor poging 2 bij de GGD voor de inentingen. Ik bedacht me vanochtend opeens of dat geen kwaad kan met de borstvoeding. Ik hoop niet dat ik dan bijvoorbeeld twee dagen geen bv mag geven, want dan heb ik echt een probleem met die kleine flesweigeraar van me. Maak me daar nu eigenlijk opeens wel een beetje zorgen over. Ik had daar nog niet eerder aan gedacht!
@ Marijn, zielig dat Fiene zo overprikkeld was. Ik zou als je naar de camping gaat toch gewoon de reiswieg proberen. Als het echt niet gaat kun je altijd haar eigen wiegje nog halen, toch? (jullie zaten toch 5 min. van huis?) Misschien alvast laten wennen aan de reiswieg door haar thuis af en toe erin te leggen ipv in de box. @ Emmetje, ja ik kan er ook zo van genieten als ze lekker bij me ligt na de voeding. Dan is ze zo tevreden en loom en geeft ze me van die slaperige lachjes. Heerlijk! @ Profiel, ik zie dat mijn profiel al 97 keer is bekeken, maar inderdaad ook door mensen die ik allemaal niet ken. Terwijl ik toch eigenlijk alleen maar hier meeklets en bijna nergens anders op het forum.