APRIL-mama's 2010 deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mirjam2112, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ja en ik heb de was gedaan, vaat uitgeruimd, eitje gebakken (die Seeger heeft opgegeten 8):D)....ik denk dat iedereen van het heerlijke weer aan het genieten is. Ik ga straks het zwembadje van Seeger vullen...kan hij lekker spelen!

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mermaid: ieh J(ac)olien...ik zou serieus eens kijken hoe Arco zn exen heten...;)

Marijn: agossie, zielig voor Fiene.... Misschien toch maar beginnen met eierdozen sparen die je aan de binnenkant van de tent kan plakken....:p

Inentingen: ojee, die zijn bij mij allemaal verlopen.....
    Ik moet dus voor 2 augustus: inentingen halen, paspoort aanvragen met Gerodi (lees: foto maken met een baby8)), uniform omruilen, want ik lijk er nu een rollade in..

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Shit, mn banner loopt niet.... Op naar de volgende..

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, ben weer thuis. Heb het nagevraagd en er schijnen verschillende soorten inentingen tegen Hep. A. te zijn, waarvan sommige worden afgeraden bij BV, maar sommige zijn wel veilig. Dus ik heb een veilige gekregen. Ik opperde nog om me niet in te laten enten, maar ze zei dat ik nog verder van huis zou zijn als ik wel Hep. A. zou krijgen, omdat ik dan Noa ook kan besmetten.

Lukas was heel stoer, wilde als eerste, maar moest toch wel heel erg huilen toen de prik erin ging. Maar hij mocht naderhand een Thomas de Trein sticker uitzoeken en toen was alles weer goed. Kostte wel een duit geld zeg! € 122 voor ons samen!

@ Mirjam, ik zou gewoon proberen 1 x per dag een voeding te vervangen door een flesvoeding en dan zelf die voeding proberen te kolven. Zo kun je toch een klein voorraadje opbouwen en kan Justin wennen aan flesvoeding. En dan weet jij ongeveer hoeveel flesvoeding hij wil drinken bij die ene voeding.

@ Marijn, hahaha, vergeet de box dan niet! Ik zie jullie al aankomen op de camping met een verhuiswagen achter jullie aan met heel de inboedel! Slapen jullie trouwens in een tent of een caravan?

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Mwuahahahahahahhaha....ik denk dat ik de hoop maar opgeef!

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Wat goed joh!!!! Fijn dat deze oplossing mogelijk was. Maar wat een geld joh! pffffff

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ja foto met baby...Seeger was toen drie weken voor de foto....en die gebruik ik dus nog steeds. SLAAT dus helemaal NERGENS op, want je herkent hem niet meer terug.
    Weet je trouwens al op welke vlucht je staat ingedeeld? Ga je meteen ver of laten ze je eerst rustig wennen?

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    goedemorgen meiden,

ff weer 10 pagina's bij moeten lezen.

@marijn: jeetje wat een muts op het cb zeg!! 800 gram is toch prima, je kan trots zijn op je meisje hoor!
    ik zou haar idd aan haar reiswiegje laten wennen thuis en dan komt het vast goed.

@caromama: ik zou gewoon even goed informeren bij de ggd.

@hier: heerlijke nacht gehad wel wat kort mevrouw was om 5 uur wakker!! maar verder heb ik gister en tot nu toe geen kind aan der gehad, dan ga ik toch weer twijfelen of het nodig is om naar de ha te gaan. maar ja straks heeft ze weer wel last.

ik ben trouwens door een hoop mensen toegevoegd op hyves en heb zelf ook een hoop mensen kunnen vinden. gezellig!!

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @mirjam: ik zou idd 1 voeding vervangen voor fv voeding en die voeding dan kolven.

@mijn profiel is trouwens 134 keer bekeken dus dat valt wel mee:p

10. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Goeiemorgen!

Mirjam, leuk dagje gister voor jou zeg!

ikheid, balen van je internet!
    Ja Eva slaapt nu al 1,5 week door, elke ochtend ben ik weer verbaasd haha!
    Wat fijn dat het goed gaat met Jayden! Opgelucht zeker?!

Ingrid hahaha, die toets! Goed hoor! Maar vet balen dat je nu zomaar op vrijdagmidadg moet werken, wat een onzin ook!
    Ik ben ook onzichtbaar op zp. En volegns mij Ikheid ook (ik word detective!)
    Ben benieuwd naar de echo. fijn dat Milan zo lekker vrolijk is de laatste tijd!

Caro, jij schrijft echt LEUK!!!! Jammer dat dfe kermis niet helemaal vlekkeloos verliep..
    Iek, het reuzenrad, held ben jij!
    (het gekke is dat ik met veel plezier in achtbanen ga, maar dan zit je tenminste goed vast!)

Stalkers: ik ben nog nooit gestalkt of gevolgd, gelukkig maar haha!
    Profielen bekijken: als je zelf je profiel aanklikt, komt dat dan ook niet bij het aantal?

Wonder balen van je nacht zeg!

Mermaid, balen is dat als ze zo vroeg komt!

Emmetje, goede nacht (vooral voor Tim dus...), fijn!
    Ja, als ze je dan zo lief aankijekn als je ze in bed legt... ik haal Eva het liefst dan weer eruit om plat te knuffelen hahaha!

Marijn, HAHAHA, ik moest echt lachen om je cb frustratie. Belachelijk trouwens, je bv niet toereikend. Prima toch, zoveel als ze is aangekomen?!
    Wat houdt dat in, antroposofisch cb? Ben benieuwd hoe dat dan vorm krijgt.
    Over de camping: snap wel dat je dat spannend vindt. Als je buiten bent met fiene in de wagen, slaapt ze dan in de reiswieg? Dan zal ze dat op vakantie toch ook wel doen?
    Ik heb het zelf nooit zo met thuis 'oefenen', maar goed, je zou dat ook nog kunnen proberen.

@hier: ik blijf het zooo fijn vinden dat Eva lekker doortukt de hele nacht. Vannacht van 2130 tot 630! Super toch! Daarna 1000 en nu slaapt ze alweer... gister ging het heel goed met haar wakker in bed leggen en dan ging ze heel tevreden slapen, nu weer.
    Ik vind het met dit weer trouwens echt lastig met wat ze aan moet en wat er in bed qua lakens/dekentje moet en buiten... hoe doen jullie het? (die vraag blijft maar komen steeds he hahahaha!)

Ik zit nog steeds te muffen in mijn pyjama en twijfel tussen eerst schoonmaken en dan douchen of andersom. Wat een dilemma's in het leven! ;)

11. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Mirjam, je had toch net een pak kv open gemaakt?
    Als je nou nu af en toe een voeding vervangt door kv en die voeding zelf kolft, dan bouw je een voorraad op.
    Als je eenmaal werkt kolf je overdag ook gewoon wanneer je een voeding zou geven, dus dan kolf je ws ook wel genoeg (hoewel ik merk dat er met kolven vaak minder uit komt, is dat normaal??)

12. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    HAHAHA! Hoe oninteressant kun je zijn?! Mijn pagina is welgeteld 2 keer bezocht! :D

13. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Hihi

14. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Haha! We gaan met de tent. Altijd gekampeerd met een inimini tentje en sliepen op matjes. Nu hebben we een gezinstent en zo'n mega aerobed...haha!

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    hahaha en ik ben er 1 van :p was net even bij je komen kijken ;)

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ik ga even boodschappen doen :p kom straks nog wel even kijken

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
  18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik zeg.....primaaaaaaa!

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    2 aug begin ik met een refresher cursus en daarna ga ik 2x op een vlucht als extra mee, want ik heb dan al 15 maanden niet gevlogen, us even weer inkomen. Daarna nog 1 vlucht niet als purser en dan mag ik weer. Gewoon alle vluchten

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    top, daar ga ik ook kijken!

Deel Deze Pagina