Hmmm.... heeft Seeger soms stiekem een laptop in zijn kamer verstopt zitten??? (roep eens Jacolien naar hem en kijk dan of hij opkijkt!)
Hahahaha...hij kijkt wel....maar wel een beetje vreemd.....en hij heeft een laptop!! (alleen is die laptop van Woezel en Pip...komt ie niet ver mee!)
Ja, dat hoop ik ook! Zou op vakantie haar ook wel graag af en toe wat water willen geven voor de warmte en ik heb nog niet uitgevonden waar de koudwaterknop op mijn tiet zit!
Secondelijm voor de cijfers die ik los meestuur met de difraxfles naar LZ en stalkers... tsja, die zitten hier nogal veel. Maar heb nu dus het vermoeden dat Seeger daar meer vanaf weet!
Oja, das waar...... Helaas zijn die nieuwe modellen toch beter..... Misschien zijn ze los te koop en kan je ze erop monteren??
oke....hij heeft iets gevonden waar hij druk mee is! Maar of ik hier straks heel blij van ga worden?! Men neme een zwembad.....daar doet men water in.....men zorgt er ook voor dat er op nog een 5 meter een zandbak staat....en men gaat dan het zand van de zandbak verplaatsen richting het zwembadje! Lekker zon modderbad!8)
Ja, ik ga nu echt nog even wat in huis doen, want madam zal zo ook wel weer komen voor de voeding en ik heb echt nog geen ruk gedaan in huis! Tot later!
Hahahahah die Seeger maakt er een potje van zeg! Caro: thanks voor de uitleg! Poetsze! LZ: boodschapsze!