kom net terug van de arbo... die vind dat ik medisch gezien nog best iets administratiefs kan doen... jemig zeg... ik vloei nog steeds, ben eigenlijk gewoon 12 wekn aan het bevallen geweest voor die klont placenta er helemaal uit was... en dan die ppd... en het enige dat die man deed was mn bloeddruk opmeten (110/70) :x:x:x
Oh bij mijn eerste zwangerschap was ik ook nog gewoon aan het sporten de dag voor mn bevalling hoor Ik heb toen tot de 37e week gevolleybald en daarna veel zwemmen en fietsen enz. Had nergens last van
Wat een eikel die Arbo-arts! Dat kunnen ze toch helemaal niet beoordelen alleen aan de hand van je bloeddruk! Wat een boeren-piel!
Ff ego hoor: ben me net echt helemaal rotgeschrokken. Was ff in de stad geweest en liep door naar de supermarkt voor boodschappen. Kwam er ineens een scooter keihard aangescheurd, politieauto erachteraan, die scooter was echt aan het vluchten. Reed een stukje spook, kwam net een auto de hoek om zeilen, botsing natuurlijk, volgende auto kon dat nog net ontwijken. Ik schrok echt heel erg, dus draaide me meteen om, om terug te lopen. Heb een keer een steekpartij in de trein meegemaakt en daar ben ik heel angstig door geworden. Heb er therapie voor gehad enzo, en dat is gelukkig voor een groot deel over, kan er iig goed mee omgaan, maar sinds de bevalling is het weer een beetje mis gek genoeg en schrik ik heel erg van dingen die maar een beetje op agressie lijken. Ik wéét dat ik op zo'n moment niet weg moet vluchten want hoe groot is nou de kans dat mij iets overkomt?! En als ik te snel weg loop kan ik ook niet ervaren dat het vaak gewoon goed afloopt. Nou ja, intussen kwamen er nog 2 politieautos en motor met sirene aan, die reden een beetje andere kant op dus ik weet niet of die scooter nou toch verder was gevlucht of dat er nog meer aan de hand was, maar ik durfde dus geen boodschappen meer te doen, ben naar huis gegaan. Zo stom Ga vanavond samen met mijn man wel erheen, anders krijg ik weer dat ik niks meer durf en ik was daar juist weer een jaar vanaf. Gatsie zeg, baal echt.:x
Ooooh Janne! Wat vervelend meis! Toch proberen, hoe moeilijk dat ook is, om het niet steeds uit de weg te gaan. Vanavond idd samen met manlief maar ff boodschappen doen. Maar wat ben jij je rotgeschrokken zeg! Begrijpelijk en al helemaal omdat je natuurlijk een slechte ervaring 8er de rug hebt.. Sterkte lieffie en laat je niet kennen! Je zal zien dat je dit ook overwint! Dikke digitale knuffel!
Caro, hopelijk gaat het goed met die nieuwe fles! Stom van die schaal zeg! eh.. eh... ik weet de rest niet meer. Ohja, LZ, wat lief van je vriendin/buurvrouw dat ze wel op wil passen. Moedig ook! Wonder, zit je lekker 'rustig' in je tuintje?
Ja mega snel! Het lijkt nog maar zo kort geleden dat ze uit me geglibberd kwam (nja, ging het maar zo makkelijk hahahaha).
Jemig meis das ook wat!!! Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent! En zeker als je al een keer zoiets heftigs hebt meegemaakt! Brrrr....
Nou wat een hufter zeg!!!! Arbo artsen zijn gewoon nepartsen die in het echte artsenleven niet geslaagd zijn! (nou hoop ik niet dat er zich een arboarts onder ons bevindt!)
Jayden ligt nu te jengelen.. zou het te warm zijn in bed? Hij heeft alleen een rompertje aan. Babyfoon geeft wel aan dat de gevoelstemperatuur 26 graden is. Zal ik hem eruit halen en beneden leggen?
Wahahhahah nee niks rustig! Pffffff heb net een poging gedaan om met kinderwagen en Seeger op de fiets te gaan wandelen. Nou...das geen aanrader!
Hè Janne, wat naar meis! Helemaal als je al eens zo iets engs hebt meegemaakt. Sterkte en lekker vanavond met hubbie de boodschapjes gaan doen!