Ja erg hier precies zo...Zag nu weer een leuke site voor jurkjes "Bon Prix" heet dat :Shoppen bij bonprix @ Lz: ow jij dus ook...Ben er echt ene held in...Soms kijkt mn vriend mn echt zo aan van...nee nee niet doen niet zeggen en dan kom ik om de bocht @mirjam das dus met internet gaat zo makkelijk allemaal...Ff naar Ideal om te betalen en ja hoor stuur maar op ...
hahaha ja maar toen ik m'n eigen berichtje teruglas zag ik ook dat het er raar stond .. dus ik snap je wel hoor.... Hmmm dankzij jullie zit ik nu op omoda.nl maar ik kan niet kiezen ... laarzen voor netjes, wit of beige ???
Ach, ik ga morgen nog even met mijn moeder de stad in en wij hebben een grote Vero Moda in het centrum zitten. Ik zag van de week al dat ze er allemaal korting hadden, dus misschien kan ik nog een leuk jurkje scoren...
Whahaha, ja meestal zegt ie achteraf: handige opmerking8) ideal is volgens mij een verbastering van ideaal
Op www.leballonwebshop.nl hebben ze ook echt leuke kleren en schoenen. En www.steps.nl, maar die zijn wel DUUR!
Ik hang nieuwe dingen altijd achterin de kast en doe het pas een paar dagen later aan.... als hij dan zegt"heb je nou alweer nieuwe kleren??" zeg ik "Nee hoor, dat hing nog helemaal achterin" hahahah ik heb 'm teruggepakt.. hij ging rennend naar de wc .... en ik kon het niet laten...... JAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat is er wat is er ??? oh niks..... Mermaid: Vero Moda is echt leuk !!!! en zit ook altijd lekker, past precies lijkt het wel ...
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat het bij ons ook regelmatig voorkomt, terwijl we het met het geld wat we binnen krijgen makkelijk moeten kunnen redden. Maar ja, ik ben een beetje (boel) een big spender .
Hahahahaha......ze zien me al aankomen...zegge ik hoorde dat hier een bruiloft was? Ik dacht.....laat ik dr gelijk maar een jawoord aan toevoegen....
Hahahaaha je voelt de pijn niet meteen in je portomonee en denkt HEERLIJK GIVE ME MORE en voelt je tegelijk een held dat je zulke leuke dingen zo goedkoop heb gevonden....Valt meestal wel tegen wanneer je dan even inlogd op je rekening...