Hahaha, ik realiseer me net dat ik heel de avond niet heb meegekletst (alleen meegelezen en daar had ik het al druk genoeg mee) en dan nu alleen even kom aankondigen dat ik naar bed ga! Maar nu ben ik echt weg! Trusten!
hahahah Caro ja zo klonk het wel ... "ja mama, we gaan zo..." jeeeeeeee morgen naar de mcdonalds om te vieren dat ik een nieuwe baan heb..... en omdat het makkelijk is, we gaan gelijk nadat we Demi opgehaald hebben weer naar Vierpolders op mini vakantie hahaha nou nu ga ik echt, ciao !!
haha volgens mij vind mermaid alles wel mooi ik moet zeggen dat ik ook niet zo van de jurkjes ben. maar meer van het stoere. maar ik probeer wel me best te doen om wat meer jurkjes te gaan dragen. ( en moet zeggen krijg er wel complimenten over dus zo slecht staat het me blijkbaar niet) @caromama: trusten
Daar kom ik nooit vanaf hahaha Met een paar mooie laarzen of pumps......of mn uggs als het heel koud is
nou leegloop hier ik ga ook naar bed!! trusten meiden niet te veel kletsen anders ben ik morgen weer eerst een uur aan het bijlezen koes koes
Ik probeer momenteel bij te lezen maar elke keer zie ik er weer pagina's bij komen. Dus als ik niet reageer maar wel online ben, dan komt het daardoor en ben ik niet de kloon van bepaalde stalkers hier op het forum! Daaaaaaaag!