APRIL-mama's 2010 deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mirjam2112, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Janne: hihi....het is zooooo herkenbaar wat die mannen betreft...die hebben geen sensor voor bijna slapende kindjes....ik zie het je gewoon roepen....JOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSssssssssssssssssssssst!!:D

@CM: wat balen dat ze net op het punt van vertrekken moest spugen zeg....zul je ook altijd zien.

2. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Lady, sterkte meid!

Wonder, inderdaad ontbreekt die sensor ja! Soms 's ochtends om half 7 ofzo is Eva haar speen even kwijt en dan gaat hij net uit bed, dus dan doet hij de speen er even in. In plaats van dat hij dan iets liefs gewoon even fluistert, gaat hij hele verhalen ophangen. DOE NIET! Dan wordt ze toch wakker?! En dan mag IK ook uit bed :x Nou ja, dus. ;)

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Marijn: Da’s wel jammer dat je vrienden allemaal in A’dam wonen. Maar kun je niet een keer met de auto erheen gaan?

@ Janne: Ach, die arme Eva. Was het allemaal een btje te veel van het goede.

@ Caro: Ach die arme Noa. Ook lekker balen dat je de bekleding nog een keer kon gaan wassen. Die docu heb ik trouwens ook nog gekeken. Lekker naar de kapper! Ben benieuwd met wat voor kapsel je uiteindelijk gaat eindigen.

@ Mirjam: Zo hé, die Justin is lekker gegroeid zeg!!

@ Ka: Wel handig om alles op te schrijven inderdaad, kan je ook niks vergeten.

@ LadyZ: Bij het idee alleen al dat je kindje daar ligt springen de tranen me in de ogen. Echt vreselijk.

Ik ben gewoon nog steeds niet aangekleed. Ik heb er ook nog helemaal geen zin in. Vandaag is de eerste dag deze week dat ik lekker helemaal geen afspraken heb, dus ik vind het eigenlijk wel lekker om nog steeds in mijn pyjama te zitten.

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Pyjamaparty in Woerden!! hahahaha

Hier ook pas net aangekleed hoor......

Ik moet nog even naar de winkel, maar ben zo bang dat ik een bui op mn knar krijg...

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha, ja idd. Nou ik wilde dus eigenlijk ook nog even naar de stad, maar wil het risico niet lopen dat ik midden in een bui terecht kom. Dus dan ga ik morgen wel naar de stad.

6. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ja hier ook, heb geen zin om te moeten gaan hannesen met dat regenscherm over de kinderwagen enzo, maar ja, moeten toch boodschappen komen...

Hier ook pas net aangekleed, toen ik wilde douchen werd Eva wakker ;)

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik moet gewoon even naar de AH...
    Zou ook wel even de stad in willen, wil kleren kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maar in mn eentje met Gerodi en dan een pashokje in, volgens mij is dat niet ontspannend hahaha

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, nou is Ayla weer in de box in slaap gevallen. Elke keer als ik ff niet oplet ligt ze in de box te ronken. Nou ja, jammer dan hoor, ik ga haar er nu niet uithalen, grote kans dat ze dan weer wakker wordt.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee, daarom sleur ik Arco morgen ook mee naar de stad. Ik wil nog even voor een nieuwe broek kijken, want degene die ik nu heb moet nodig gewassen worden. Maar ja, dan heb ik weer niks om aan te trekken, dus da's ook niet echt handy ;).

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik ben al wel aangekleed...ennnnnnn heb al een douche genomen...was gestreken....ehmmmm kinderen op bed...en nu tijd voor zp!

11. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Jij bent echt al de ervaren moeder hier he hahahaha, gewoon HUP alles even snel achter elkaar en weer ontspannen! :p

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahahahahahah.....nou eh....ik had mazzel dat Seeger een beetje meewerkte hoor!;):D

13. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    ;)

Oke, volgens buienradar blijft het hier tot 1500 droog dus ik kan veilig gaan, zit ik ook goed met Eva's voeding. En ik zet toch de was maar buiten ;)

Tot later!

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden wat zouden jullie doen??
    Gerodi krijgt nu 6x 120+4 dat is toch al snel 720 plus het extra van de scheppen. Hij weegt, denk ik, nu zo'n 4kg dus mag eigenlijk ong 600 p/d. Maar die 6x 120 lijkt nu al niet genoeg, hij komt nu om de 2-21/2 uur en is echt ontroostbaar totdat je hem eten hebt gegeven... Maar nog meer?? is dat niet teveel??

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Wat je eerst nog kan proberen is gewoon 10cc extra water erin doen....kijken of ie dat pikt. En anders toch meer voeding..hihi....straks wordt hij net zon grote beer als Justin...

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    ik heb er 10cc bij gedaan, ben benieuwd...

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hij mag max 720cc per dag (4x180cc). Je zou 10cc extra water kunnen proberen zoals Wonder voorstelt. Mocht dat niet helpen dan kan je ook nog de voeding voor hongerige babies gaan gebruiken. Die gebruik ik nu ook en Ayla doet het daar super op.

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    maar dat moet in overleg met het cb toch? Die kan ik niet meer bellen.. Maandag dan maar. Hij drinkt of ze leven er vanaf hangt...

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee hoor, hoeft niet in overleg met het cb. Het aantal calorieën in die voeding is namelijk hetzelfde als bij gewone voeding. Er zitten alleen meer eiwitten in, zodat het langer duurt voor het verteert. Als jij denkt dat ie niet genoeg heeft aan de voeding die hij nu krijgt en niet lang genoeg verzadigt is kun je gewoon de Forte voeding gaan geven.

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik weet het niet... Hij heeft zn fles nu in 5 min leeg, geboerd> komt niks terug dus niet teveel met die extra 10 cc en hij blijft gillen en enorm aan zn speen zuigen, totdat ie merkt dat er niks uitkomt....
    En echt huilen met dikke tranen...

Deel Deze Pagina