Meiden, het is bijna twaalf uur, ik verander zo in een pompoen, dus ik ga. Trsute en tot morgen!!! En Ingrid, als je nou wat eerder komt, kunnen we wat langer ouwenelen hahahahaha
Hahaha ja ik ga ook slapen! Neem me iedere avond voor vroeg naar bed te gaan...komt er steeds niet van.
ik ga ook slapen en alvast even ter info, morgen is het tt nacht hier in assen en de kindjes zijn uit logeren dus wij gaan op de fiets de stad in lekker dronken (lees: roeland gaat dronken worden en ik mag de weg terug naar huis vinden) dus morgen ben ik niet online dus ik ben niet 1 van de ontzichtbare mensen morgen.
@ LadyZ: En....ben je weer terug veranderd in je charmante zelf na de nacht te hebben doorgebracht als pompoen ? @ Ingrid: Ook al lees je het niet meer --> veel plezier vandaag. @ Wonder: Weet je al voor wat voor jurkje je gaat? Hier een goede nacht gehad. Ayla had rond 23.00 uur de laatste fles gehad en werd vanmorgen om 06.00 uur wakker. Rond 06.45 uur heeft ze uiteindelijk de fles gehad. Ze ligt nu weer in bed, dus ik hoop dat ze nog even lekker gaat slapen. Jullie nog plannen voor vandaaag? Ik ga alleen even met mijn moeder de stad in. Oh, en een Sonja B.-update: ik woog net 65,9, dus weer 0,7 kilo eraf sinds vorige week .
Nou, ze wilde niet gaan slapen, dus ik heb haar bij me liggen. Als ze straks in slaap valt leg ik haar wel terug in het ledikant. Ik hoorde aan het huiltje al dat het niet zou gaan werken om 5 min te laten huilen en er dan heen te gaan.
Hm, er is weer een onzichtbaar iemand aanwezig 8). Ingrid is het niet, want die gaat vandaag brommers kieken . Ikheid is niet meer onzichtbaar, dus dan zou het Janne nog kunnen zijn. Of....
goedemorgen allemaal! vanmorgen 'n hele strakke ochtendorganisatie gehad! Tim werd half 7 wakker, Emma vlak daarna. We hebben Emma om 7u onder de douche gezet, ze mocht lekker lang douchen van ons. Uiteindelijk was ze om 8u helemaal klaar, aangekleed en ontbeten. Tim was gevoed, papa en mama aan de koffie, Tim weer in bed en 8.10u ging Emma met papa naar het KDV. Nu nog het kolven en mezelf douchen en aankleden ertussen plannen en ik heb m'n ochtendschema voor als ik straks weer moet werken klaar!
Zo, jij bent goed bezig! Wel lekker dat je dus al een schema hebt voor als je straks weer moet werken. Wanneer moet je weer beginnen?
Emmetje, wat goed zeg! Ik weet mijn werktijden nog geen eens. Mermaid, lekker nachtje dus! Irritant vind ik het altijd, als Eva na de eerste voeding niet meer makkelijk gaat slapen. En ik sta als het goed is weer op zichtbaar. En wat stom dat ik uit heb zitten leggen hoe dat moet zeg....!!! Sorry! Ingrid, fijn dat Milans nieren er goed uit zagen! Ben benieuwd naar de rest. Dat was het geloof ik Eva werd vannacht ineens weer wakker om half 4! Heb ff gekolfd want ik stond redelijk op springen en dat is ook zo rot voor haar, maar ze ging niet jengelen. Dus flesje in de koelkast, weer in bed. Maar als ik haar steeds hoor, blijf ik ook wakker. Uiteindelijk werd het jengelen, ik flesje weer opwarmen, kwam ik terug, was het weer stil. Nou, ik heb haar toen gepakt hoor, het was inmiddels kwart voor 5 en ik had al die tijd niet meer geslapen en anders zou die fles weer afkoelen en nou drinkt ze ook vrolijk melk die net uit de koelkast komt (heeft mijn man pas uitgeprobeerd toen ze al heel hard krijste ), mij lijkt warm toch fijner. Om 5 uur was het ook weer klaar en sliep ze verder, tot half 9. Ik hoop dat dit een eenmalige actie was, was juist zo blij met het doorslapen...! Jullie nog plannen voor vandaag? Ik ga vanmiddag bij een kennis lunchen, zij heeft ook net een dochtertje en woont hier vlakbij. Vanavond nog verlaat kraambezoek.... blijft ook maar doorgaan haha. Ff douchen!
Emmetje: zo das een strakke planning!! Ik probeer in m'n hoofd alvast een planning te hebben voor straks .. Janne: haha jouw man durft !! Koude melk, meloen misschien had ze het warm of koud vannacht en niet erge honger .. En slaapt ze vannacht gewoon weer door ! Justin heeft net 150 + 5 op eerste x dat hij van mij krijgt hihi hij moppert een beetje zal ik dan bijmaken ?? Aangezien hij al zoveel drinkt wil ik met de fles een beetje oppassen voordat hij in maat 74 zit haha
Morning!! Mermaid: Ik ben weer terug in mn oude staat, geen pompoen meer Ingrid lekker brommers kijken vandaag!! Emmetje: strakke planning!! goed hoor Hier totaal geen strakken planning.... Vanochten om 07.30 de fles gegeven en daarna Gerodi weer naar bed, ik dacht ook nog even liggen en schrok om 10u wakker...! Nu gedouched en vanmiddag met mn vriendinnetje weg.
Haha, straks heeft hij op zijn eerste verjaardag maat xs! Geen idee of je dan bij moet maken. Ik zou er denk ik mee wachten tot hij HARD moppert zeg maar. Ja, mijn man wil het liefst nu al dat ze een boterham met kaas eet. Maar vand ie melk: toen ik pas op zocht op internet hoe je de melk moet opwarmen, stond erbij dat sommige kinderen koude melk net zo lief drinken en dat dat helemaal niet erg is. Dus hij vond dat wel handig, aangezien Eva zo hard aan het huilen was. Maar zij is volgens mij net zo makkelijk als Justin als ik het zo hoor, ook geen probleem met borst en fles afwisselen, of flesje van mij etc. Heb alleen geen kv uitgeprobeerd. wie weet er een origineel kraamcadeautje? hahaha, heb zelf natuurlijk zat gehad, maar asl ik voor iemand anders iets moet kopen vind ik het heel lastig Ik wilde eigenlijk een badpakje doen want dat vind ik zelf zo schattig
Hier ook geen strakke planning, want nog steeds vakantie.. Heerlijk uitgeslapen. Sanne om 09u wakker gemaakt !! Super vrolijk was ze... maar ik had de poepexplosies waar jullie het steeds over hebben nog nooit meegemaakt... tot vanochtend !!! Mijn hemel... ze zat werkelijk helemaal onder. Haar luier stond er bol van en was zelfs wat doorgelekt ! Net lekker samen onder de douche gegaan, vind ze heerlijk en nu ligt ze weer heerlijk te slapen. Echt we genieten zo op het moment. Hopelijk met jullie ook alles goed ! ? Hier ga ik vanaf volgende week maandag oefenen met s`ochtends wat ritme te krijgen. Vanaf donderdag moet ik echt werken. Donderdag gelijk een hele dag..
Ja die had ik gezien en ik moet nog naar de hema dus denk dat dat het wordt. Fijn dat je zo geniet! Heerlijk!