APRIL-mama's 2010 deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mirjam2112, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Rollen en speentjes zelf terug stoppen... hier nog niets van dat al. Wel is ze vol aandacht naar haar handen aan het kijken de hele tijd en daarbij prikt ze regelmatig in haar oog.. arm ding

Kleding; in en rond huis een rompertje zonder mouwtjes ( met van die spagetti-bandjes ) en naar buiten met een kruip-pakje met korte mouwen en broekspijpjes
    Het is hier in huis ook wel erg warm..

2. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ben eergisteren met Tara over de Erasmusbrug gelopen naar mn zusjes werk en ze heeft toen alleen dr rompertje aangehad en lag zonder deken in de Stokke onder de parasol.

Nu in de box met alleen een rompertje.
    Ze kan net als dr ouders helemaal niet tegen de hitte merken we.

3. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi!

Heb ff bijgelezen maar veel vergeten. Omrollende kindjes, knap hoor! Eva bestudeert wel UITGEBREID haar hand, vooral rechts.

Was bij een kennis, was leuk, alleen Eva wilde niet slapen en had alles ondergepoept, jammie. Had gelukkig een schone romper mee! Heb haar maar gauw in het badje afgespoeld daar, gelukkig is daar ook een kinderkamer ;)

Warmte: kan het dat Eva vaker drinkt door de warmte?

Nou, ga vast wat aan het eten doen. Heb echt mega hoofdpijn van de warmte en slecht slapen, hoop op een betere nacht!

X

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, dat kan zeker. Net als ons kunnen ze gewoon wat meer dorst hebben door het warme weer. Als ik het idee heb dat Ayla dorst heeft geef ik haar wat lauw water, maar jij kunt haar gewoon aanleggen.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Pffff, ik dacht dat Ayla d'r sprongetje lekker rustig was verlopen, maar volgens mij zit ze er midden in. En dat in combinatie met het warme weer maakt dat ze echt uit haar doen is. Ze slaapt erg weinig en huilt VEEL. Dat arme kind, helemaal over haar toeren gaat ze en ze is echt ontroostbaar. Ze is nu gelukkig rustig en ligt inmiddels weer bij me ipv in haar ledikant...

6. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ach zielig dat huilen he...Niks aan.
    Hoop dat ze ff lekker uit kan rusten nu.

Tara ligt ook hier in de box. Wil al de hele dag niet slapen.
    Niet huilen maar gewoon te warm denk ik om te slapen...

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla heeft ook heel weinig geslapen vandaag. Alleen vanmorgen van ongeveer 08.20 uur tot 10.15 uur en na de fles van 10.45 uur nog iets van 3 kwartier ofzo. Verder doet ze wat hazenslaapjes. Hier is het denk ik een combi van de warmte en haar sprongetje. Ondanks de warmte wil ze namelijk alleen maar bij me liggen.

8. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ahhh ja dat kan natuurlijk gezellig bij mama ook niet verkeerd :)
    Tara beetje zelfde idee als bij jou. Vanochtend ff heel kort geslapen maar nu echt niet meer.

Is ook zo warm in huis niet normaal ben blij dat we het weekend in Zeeland zitten.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh ja, jullie gaan natuurlijk naar Concert at Sea. Blijf je het hele weekend in Zeeland? Wie past er op Tara, of gaat ze mee?

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo, van een bikini passen in de winkel word je trouwens ook niet gelukkiger. Wat zie je er toch altijd vreselijk uit in zo'n pashok. Als je nog geen PND had dan krijg je 'm wel als je jezelf met dikke bovenbenen en kont, slappe buik en striae in de spiegel van zo'n pashok ziet...

11. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ze gaat naar Vins moeder die zit daar op de camping en s'avonds halen we dr op en slapen we in een b&b met zn drietjes...Vind het wel moeilijk hoor maar goed :)

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik vond het ook moeilijk om Ayla de eerste keer bij mijn moeder achter te laten toen Arco en ik samen uit eten gingen, maar uiteindelijk viel het reuze mee en was het heerlijk om weer eens samen lekker te gaan eten.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo,

had nog even tijd over dus snel even gelezen.

Pamsie, veel plezier vanavond.

Ann, alvast veel plezier morgen.

Mermaid, geen pnd krijgen hoor!! Komt gewoon door dat onwijs slechte licht in de pashokjes!!!

Ikheid, wat goed van Jayden!!

Pamsie, ook goed van Lotte!!!

Hier, Milan rolt ook naar zijn zij en is daarna boos omdat hij niet door kan rollen en dus weer terug naar zijn rug moet hahaha. Heb hem al uitgelegd dat hij dan zijn armpje anders moet doen maar het arme schaap begrijpt er geen drol van hahhaha.

Verder vindt hij zijn handen heeeeeel interessant hahaha en ook probeert hij al dingen te pakken en soms lukt het hem ook nog dus dan is hij helemaal blij en ik dus ook want als hem iets niet lukt dan wordt hij toch driftig pfffff.... wat dat betrefd lijkt hij echt op zijn grote broer.

Ga nu even de honden wat water geven en dan hoop ik dat roeland zijn band heeft geplakt anders wordt het lopen voor hem hahaha.

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hoi meiden,
    Even snel tussendoor, krijg zo visite maar we moeten ook nog eten8)
    Vanmiddag bij mijn vriendinnetje geweest, wat een sterke vrouw!
    Morgen hebben we een hele drukke dag/avond, dus weet niet of ik nog even tijd heb...

Ingrid: heeel veel plezier vanavond en ik hoop dat roeland niet hoeft te lopen...voor hem:D

Mermaid: leuke dingen!! Gerodi krijgt hypo omdat mijn vriend katten allergie heeft en hooikoorts...

Rollen: op zn zij doet ie al sinds 3 weken;)

Ann: veel plezier!!!!

Verder...hoop niet dat ik iemand vegeten ben, sorry

Tot snel!!!

15. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Thanks meiden!

Bedankt Mermaid denk dat het achteraf ook wel mee gaat vallen...Hik er nu nog beetje tegenop.

Ik ga afsluiten doeidoei x

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    soms wordt ik zooooo moe van die vent van me, gaat hij NU grasmaaien!!! Hij is de hele dag vrij geweest maar dan moet dat nu nog gebeuren én dan gaat hij aan mij vragen of ik de kantjes wil knippen! Uhhhh lieve vent, ik heb de hele dag in een hok gezeten zonder airco... wat denk je nou zelf dan?? Neeeee!!!! Dus ik zit nu binnen onder de waaier en hij is het gras aan het maaien hahahaha

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hoe herkenbaar! Arco gaat soms ook op de meest vreemde tijdstippen klusjes lopen doen ;).

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik begrijp dat gewoon niet, vooral niet als je er al de hele dag de tijd voor hebt gehad maar ja is denk ik mannen logica en die begrijpt niemand hahaha

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb trouwens last van mijn buik, ben natuurlijk ongi maar het zijn geen krampen ofzo gewoon steken en zeurende pijn. Heel vreemd en nooit eerder gehad, hoop maar dat het net zo snel weer weg is als dat het is gekomen.

20. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Zo das rustig hier ... Waar is de harde kern ??

Ingrid: hahahah heeft Roeland een zonnesteek 8)

net kwam een vriend van m'n vriend langs maar dat is sinds hij de jackpot heeft gewonnen nogal een womanizer ;) hij had dus een Braziliaanse scharrel. Nu stond hij onverwacht binnen terwijl ik boven met de kinderen was en ik hoor een vrouwenstem dus verwacht een pikzwarte (zo donker is ze volgens hem) vrouw. Staat er gewoon een blanke Hollandse vrouw binnen :$ ik moest me echt inhouden hahah maar hij kwam Nikes brengen voor de kids, wit met roze voor Demi en zwart voor Justin. Ze zijn nog wel te groot maar daar groeien ze vanzelf in .. Ze zijn echt supergaaf !!

Wij duiken er zo in .. M'n vriend heeft geopperd om te stoppen met m'n studie, het is nogal verwaterd sinds Justin er is en ik heb er gewoon de energie niet meer voor .. En toch wil ik het heel graag afmaken want ik wil gewoon een diploma hebben, iets om op terug te vallen .. Aan de andere kant is stage lopen ook niet echt haalbaar qua opvang / financiën ..... Kortom; iets om over na te denken vannacht .... Voelt een beetje als een nederlaag als ik stop ........

Deel Deze Pagina