APRIL-mama's 2010 deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mirjam2112, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    mermaid: leuk jurkje en bikini... zo hee.. ik wil ook wel maatje 36 haha

fijne avond allemaal

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

:$ Het is hier inderdaad rustig geweest vanavond.

@ Mirjam: Wat doe je nu nog voor studie dan?

Ik heb gewoon heel de avond op de bank liggen slapen. Ayla moet nu eigenlijk een flesje, maar ze ligt nog te slapen, dus ik wacht nog maar even.

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    #4123 Wonder 1980, 25 jun 2010
    Laatst bewerkt: 25 jun 2010
    Hey meiden,

Nou ben net terug uit..............................het ziekenhuis! Zucht! Never ending story!!

Het ging echt weer veel slechter met Elin....dronk veels te weinig,spuugde weer veel, plasluiers stonken weer en daarbij had ze er veels te weinig en haar fontanel was helemaal ingedeukt!! Ik heb dus de hulplijn gebeld van het cb in Nederland, omdat ik toch niet zoveel vertrouwen heb in die dokter hier. Ik vertelde het verhaal zo en toen zei die vrouw dat ze het toch wel heel belangrijk vond dat we haar lieten zien aan een kinderarts. Dus daar gingen we...WEER!

Ze hebben haar onderzocht en nu blijkt ze onder andere een te laag ijzergehalte (hb) te hebben. Ze is dus waarschijnlijk te moe om goed te drinken. Ze krijgt nu een soort van medicijn en dat moet haar dr weer uittrekken. Ik hoop dat het dan ook gedaan is met het vele spugen want het kwam er weer met grote golven uitzetten.
    Ook denken ze aan een koemelkallergie dus dat moet ook uitgesloten worden. Woensdag weer terug voor verdere onderzoeken. Pffffffffffffffffffff.......

Hoest hier verder?

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Wonder: Meid wat klote! Fijn dat jullie nu bij een ka terecht konden en ze goed nagekeken is. Hopen dat het beter gaat als haar hb weer op peil is en dat het geen kma is. Sterkte moppie.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Vannacht gaat Ayla voor het eerst op haar eigen kamertje slapen. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Ik vind het eigenlijk maar niks, maar wil er wel vast mee beginnen. Niet zeg maar dat het helemaal niet gaat op het moment dat ze moet omdat haar wiegje te klein is geworden. Nou, het is al hartstikke laat, dus ik ga maar eens naar bed.

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    goedemorgen! Net terug en duik zo mijn bedje in en over een paar uurtjes er weer uit want dan is het nog ochtend en het wordt super lekker weer. Het was super gezellig en zondag gaan we nog even met julian naar de kermis, eens kijken waar we met hem in kunnen hahaha. Nou mijn voeten doen zeer en mijn hoofd voelt zwaar dus tijd om te gaan slapen! Tot later!

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    thnx meis!

Ik ben benieuwd hoe het afgelopen nacht gegaan is met Ayla......weer een stap! Wat gaat het toch allemaal snel!

8. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ wonder: pfff.. weer naar het ziekenhuis.. arme meid. Ik hoop maar dat ze snel opknapt, hou er wel rekening mee dat het meestal lang duurt voor het Hb weer op het goede niveau zit. Hebben ze ook gezegd waar het aan kan liggen dat haar Hb te laag is? Zou fijn zijn als je weet wat je er zelf aan kan doen om het Hb op peil te houden.
    Zorg dat je zelf ook voldoende ijzer binnenkrijgt.

@ mirjam: lastig hoor met je studie.. ik zou het wel zonde vinden om een studie te stoppen, zeker als je al bijna aan stagelopen toe bent.
    Ga eens praten met een studiebegeleider, volgens mij heeft elke studie zo iemand die je kan helpen dit soort beslissingen te maken. Die zal dan ook weten wat voor mogelijkheden er binnen je studie zijn om het te kunnen combineren met Justin, bijv. in deeltijd / thuisstudie e.d. Natuurlijk is het financieel ook lastig, maar je hebt nu al tijd en geld geïnvesteerd in je studie tot nu en als je je studie hebt afgerond betaalt het zich wrs terug als je een baan hebt gevonden.
    Mijn moeder heeft een 6-jarige studie in 7 jaar gedaan in de avonduren en zaterdagen toen mijn zus en ik klein waren (2 en 3 toen ze begon), ze was toen ook nog alleenstaand. Er zijn dus best wel mogelijkheden om studie met gezin te combineren.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Het was gezellig neem ik maar aan :D!

Nou, Ayla heeft vannacht dus ik haar eigen kamertje geslapen :(, en.....het is fantastische gegaan :D. Nadat ik haar (wakker) in bedje had gelegd is ze direct gaan slapen en vanmorgen werd ze wakker om 08.00 uur! En ik werd vanmorgen getrakteerd op een geweldige lach toen ik haar uit bedje kwam halen :D:D:D. Normaal hebben we onze slaapkamerduer atijd dicht zitten ivm de katten, maar ik had 'm nu open. Vond ik toch een fijner idee, met het oog op of ik haar zou horen of niet. En nou we toch onze kamer weer voor ons zelf hadden hebben Arco en ik het gelijk maar "gezellig" ;) gemaakt toen we in bed lagen. Vond het wel rete-spannend zo weer de 1e keer.

10. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ mermaid: fijn dat Ayla het gelijk zo goed deed in haar eigen kamertje en dat jullie het 'gezellig' konden maken ;). Is het je meegevallen?

11. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    ** banner check **

12. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    zo, die doet het weer!

13. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    He Mirjam, lastig van je studie. Ik zou er goed over nadeknen hoor en niet te snel stoppen. Ben zelf 2 keer met een studie gestopt en achteraf heb ik er vet de balen van. oke, de studies pasten niet bij mij, maar toch, had graag al een diploma gehad. Het is toch een soort weggegooid geld nu wat er al in zit zeg maar.
    Ik zou ook eens met eens tudiebegeleider oid praten, hebben ze die bij jou? Je doet toch al een thuisstudie?
    En niet te vergeten: je haalt toch steeds mega goede cijfers! Dus je kunt het in elk geval! Stel je zou er iets minder tijd in kunnen steken vanwege drukte met Justin nog enzo, dan haal je nog voldoendes volgens mij.
    Nou ja, sterkte ermee!

Wonder, wat rot van Elin zeg..>!! Weer in het ziekenhuis! Heb echt met jullie te doen. Hopelijk gaan de medicijnen snel werken. Wat doe je nu aan evt kma?

Mermaid, eerste nachtje op haar eigen kamer, gek is dat he! Fijn dat het zo goed ging. En fijn dat jullie weer rust hadden hahaha.

Ik ga de laptop afstaan want mijn man wil de donald duck op de donald duck site lezen, ofzo. ;)

Doei!

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Heel even heel snel;
    Wonder; las op hyves dat het niet lekker gaat met Elin ! Sterkte, hopelijk knapt ze snel op !!
    Verder hopelijk met iedereen goed ?
    Hier een beetje stress... Sanne heeft voor het eerst sinds tijden weer eens niet zo`n goede nacht gehad. Wij hadden het laat gemaakt, dus dat deed extra pijn. BBQ gehad hier gisteren en maar half opgeruimt en nu is het dus nog een bende. Zo met de buren en de honden naar het bos is afgesproken en daarna naar Zeeland naar mijn ouders, want die zijn 25 bij elkaar ... daar blijven we dan slapen. Maar nu eerst als een idioot spullen pakken en opruimen !!

Fijn weekeinde en w.s. tot maandag !!

15. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Kris, succes met oprjuimen enzo! En fijn weekend! Daar is het wel mooi weer voor.

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meis.....thnx. De arts zei idd ook al dat het wel lang kon gaan duren. Als het woensdag niet beter is, dan kunnen ze ook bloed gaan geven.
    Toch denk ik ook nog steeds aan kma hoor. Vanmorgen kwam de hele voeding er weer uit (kv). Ron is nu aan het kijken voor een pepti variant. Mijn borstvoeding is al behoorlijk aan het teruglopen en aangezien ik ongesteld ben, zal de voeding die ik heb heel weinig ijzer bevatten. Pfffff vind het maar niks....het gaat hier 30 graden worden en ik wil niet dat ze uitdroogt.

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    aaaaaaaaaaaaaahhhhhhh wat fijn dat het zo goed is gegaan in haar eigen bedje!

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja ik ga nu eens kijken met een pepti variant of ze haar voeding dan wel binnenhoudt.

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    #4139 Wonder 1980, 26 jun 2010
    Laatst bewerkt: 26 jun 2010
    @Mirjam: wat lastig wat betreft je studie. Ik ben het wel met Janne eens hoor...je haalt hele goede cijfers dus met minder tijd zul je ook nog voldoendes halen...het zou zonde zijn om te stoppen, maar je moet wel je gevoel volgen.

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hey meiden,

@ingrid: goed hoor dat milan ook al rolt!! haha die roeland gaat grasmaaien!!

@mermaid: leuke bikini :D

@wonder: balen dat het weer minder gaat met elin! hopelijk kan de ka wat voor jullie doen.

@mirjam: idd niet te snel stoppen hoor. dat zou zonde zijn.

@hier: gisteravond was leuk. alleen wat kan die vent van mij een doetje zijn. gaat ie bij de bar waar de drinken haalt gewoon staan wachten. en al die mensen die later komen steken gewoon hun hand naar voren en bestellen. was het zo zat heb die muntjes afgepakt en me vrouwelijke charmes in de strijd gegooid:D pfff

Deel Deze Pagina